Pijnlijk: demonstratie MCE door Bill Gates mislukt live

Started by Erik, January 13, 2005, 22:10:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

http://home.deds.nl/%7Epage/2005ces_conan.avi

Grappig filmpje, Bill Gates geeft in een talkshow een demonstratie geven over hoe geweldig MCE is.  Helaas pakte de demonstratie anders uit dan hij hoopte ;D
Je zou bijna medelijden met de man krijgen  >:D

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

#1
Kunnen ze die man  niet gewoon ontslaan!!  >:D  ;D

Gaat wel erg vaak mis bij die man  ;D  ;D

Zouden ze het scherm daarom baluw gemaakt hebben?  Dan vallen de BSOD'jes niet op  ;D

Who is in charge of Microsoft!! wohahahaa!!!  >:D  >:D

Vooral dat lachje van die interviewer!!  ;D

Erik

Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat hij de volgende dag op het werk heeft gezegd tegen de verantwoordelijken hiervoor, reken maar dat hij "not amused" was.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Tja een remote dus hoogstwaarschijnlijk met een klote "modus" knop. die dus altijd verkeerd staat..vreselijk  :P heb ik ook wel eens met mijn Arcam remote, midden in een film perongeluk verderspoelen of het laadje van de DVD speler open omdat ik hem niet op "amp" zet  ::)

Richi

Wat een afgang! En toch blijven lachen, wel professioneel.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Audiofiel

Kennelijk kon hij niet op tijd een Mac regelen voor zijn show. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Ik snap het niet om eerlijk te zijn ??? Na al die eerdere problemen, zou je toch iets geleerd moeten hebben?
Ik zou dus echt twee van die kassies neerzetten (testen van te voren) en als de ene het niet doet simpelweg kunnen schakelen (switchbox of iets dergelijks) naar een andere.... of zouden ze dat nou juist deze keer wel gedaan hebben en heeft hij gewoon de verkeerde remote gekregen?

Ik begrijp het niet...een ezel stoot zich niet 2 keer aan de zelfde uhmmmmm....blooperdemo?

patrick_vdb

Hi,

Quote from: Spacebass on January 13, 2005, 23:02:35
...een ezel stoot zich niet 2 keer aan de zelfde uhmmmmm....blooperdemo?

Ach, dan heeft hij bewezen in ieder geval geen ezel te zijn ;D

mvrg

Patrick

Audiofiel

Een ezel niet, nee. Maar Bill Fakes wel!

Hij is erg leuk, dit filmpje. Ik heb niet meer zo om deze kwast gelachen als toen met dat leuke blauwe schermpje bij Windows versie 2000 (of zo?).
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Gaeje

dit is inderdaad echt zoooo genant. maar ik denk idd dat de mensen die de schuld gaan krijgen zich op dat moment NOG slechter voelen dan hem. als je zijn kop beziet, weet je gewoon dat hij iemand de schuld wil en zal gaan geven...

Spacebass

Quote from: patrick_vdb on January 13, 2005, 23:04:33
Hi,

Ach, dan heeft hij bewezen in ieder geval geen ezel te zijn ;D

mvrg

Patrick
idd LOL simpelweg een ehmmm mens?

Quote from: Audiofiel on January 13, 2005, 23:05:01
Een ezel niet, nee. Maar Bill Fakes wel!

Hij is erg leuk, dit filmpje. Ik heb niet meer zo om deze kwast gelachen als toen met dat leuke blauwe schermpje bij Windows versie 2000 (of zo?).
en 98 ook  ;)

Audiofiel

Quote from: Gaetan on January 13, 2005, 23:05:37
dit is inderdaad echt zoooo genant. maar ik denk idd dat de mensen die de schuld gaan krijgen zich op dat moment NOG slechter voelen dan hem. als je zijn kop beziet, weet je gewoon dat hij iemand de schuld wil en zal gaan geven...

"Who is in charge of Micro$oft?"
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jowi

Er crashed niks volgens mij  >:D

Maar ja ze hadden bij Microsoft moeten weten dat in studio's met veel lampen een infrarood afstandbediening niet werkt...  ::)


Audiofiel

In de meeste studio's draaien tegenwoordig ook Apple's. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Nee het blauwe scherm stond er al vanaf het begin op  ;D

jowi

Quote from: Audiofiel on January 13, 2005, 23:09:48
In de meeste studio's draaien tegenwoordig ook Apple's. ;)
De meeste apple's bedien je niet met een afstandsbediening...  :D

jowi

Quote from: Spacebass on January 13, 2005, 23:10:26
Nee het blauwe scherm stond er al vanaf het begin op  ;D
Heb je MCE uberhaupt wel eens gezien ? Dat wat je in de video zag was geen crash scherm...  >:D

Even langs Pearl wellicht ?  ;D

Spacebass

#17
IS het een blauw scherm of niet  ;D  tja ik kan er ook niets aan doen dat die foto's in de weg staan  ;)  ;D

Maar hij zegt ook iets als "wrong remote, it's good to have one though" dus misschien is het scenario met twee mce's en 1 verkeerde (gekozen) remote...
backstage hadden ze gewoon handmatig kunnen bedienen (fake, but the show must go on)...ik kan er niet bij....misschien moeten ze mij maar huren ipv die overbetaalde stropdassen  ;D

Audiofiel

Quote from: jowi2 on January 13, 2005, 23:11:27
De meeste apple's bedien je niet met een afstandsbediening...  :D

Met Sailing Clicker bedien je iedere Mac met Bluetooth op afstand. ;) En dat draait niet alleen op Smartphones, maar ook op een simpele GSM als de Sony Ericsson T610 en 630.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

jowi

Quote from: Spacebass on January 13, 2005, 23:15:42
IS het een blauw scherm of niet  ;D  tja ik kan er ook niets aan doen dat die foto's in de weg staan  ;)  ;D
haha. Ja zo lust ik er nog wel een paar.

Anyway, 'tis natuurlijk een genante vertoning zoiets, dit mag je je gewoon niet laten overkomen, maar eerlijk is eerlijk, dit filmpje zegt niet veel. Het kan zelfs zoiets simpels zijn als een lege batterij... uit niets blijkt wat er nu echt aan de hand was.

jowi

Quote from: Audiofiel on January 13, 2005, 23:18:48
Met Sailing Clicker bedien je iedere Mac met Bluetooth op afstand. ;) En dat draait niet alleen op Smartphones, maar ook op een simpele GSM als de Sony Ericsson T610 en 630.
cool.

Spacebass

#21
Quote from: jowi2 on January 13, 2005, 23:19:56
haha. Ja zo lust ik er nog wel een paar.

Anyway, 'tis natuurlijk een genante vertoning zoiets, dit mag je je gewoon niet laten overkomen, maar eerlijk is eerlijk, dit filmpje zegt niet veel. Het kan zelfs zoiets simpels zijn als een lege batterij... uit niets blijkt wat er nu echt aan de hand was.
Tis niet dat ik nu ga roepen dat het een slecht product is of zo hoor ;D Het gaat mij er meer om dat er geen plan B of desnoods plan C was...in iedergeval een plan die werkte... (juist door wat we in het verleden gezien hebben) die mensen eromheen stoor ik mij meer aan dan aan Bill of de pc  ;)
Heeft niets met het product te maken wat mij betreft. Daar heb je uiteraard gelijk in  :)

jurjen


Kan het uitgekookte showbusiness zijn? Als de demo gelukt was zou het niet verspreid zijn op het internet ......

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Gaeje

Quote from: jurjen on January 13, 2005, 23:48:46
Kan het uitgekookte showbusiness zijn? Als de demo gelukt was zou het niet verspreid zijn op het internet ......

als je een demo geeft, is het toch de bedoeling dat het werkt? dit is geen experiment met 50% slaagkans ofzo hé. ze willen een publiek overtuigen van de kwaliteit van een product dat ze ontwikkeld hebben...

jurjen

Quote from: Gaetan on January 14, 2005, 00:38:38
als je een demo geeft, is het toch de bedoeling dat het werkt?

Als je een demo geeft is het de bedoeling dat er publiek is, of dat het publiek er over napraat, of dat de naamsbekendheid van het produkt wordt vergroot, of maak niet uit wat als er maar verkocht wordt.

Een CEO geeft geen produkt demo's, daar heb je andere mensen voor, maar de CEO brengt produkten onder de aandacht. Gates is daar weer prima in geslaagd lijkt me.
Ik denk, als het de bedoeling was geweest dat het zou werken, dan zou het heus wel gewerkt hebben.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}