Wolsink's Low Budget Home Theatre *11-10-05 update!*

Started by wolsinkpower, January 4, 2005, 16:43:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Walter_PPK

Probeer eens zonder flits dan neemt de camera meestal ook een langere sluitertijd.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

wolsinkpower

#26
dat is het irritante ik neem het flits icoon weg maar hij flitst alsnog  :-X ja wat wil je? Trust ;) Ik neem anders wel keer een gewone foto en houd iets voor de flits ;)

*edit:
planken kast zijn inmiddels op maat dus kast kan ergens volgende week opnieuw in elkaar gezet worden..

en ondertussen ook een kwade ma gehad omdat ik te veel geld uitgeef laatste tijd..

30-60 euro de maand aan dvdtjes op een loon van 300 is toch niet erg als jongere :S of zie ik het verkeerd? als jongere heb je toch juist bijbaantje voor je hobbies en plezier?  :-\
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

Jongen,je bent maar druk met je hobby.:)
Leuk!
En dat kan je beter doen met je geld dan verbrassen aan drank of andere dingen....
Zeg dat maar tegen je moeder ;)

(wat voel ik mezelf ineens oud nu ik dit tik,haha)
vr.gr.Tony

Sjors

Quote from: wolsinkpower on January  5, 2005, 17:48:47
Ik neem anders wel keer een gewone foto en houd iets voor de flits ;)


Spaar je de moeite dat gaat niet lukken, als je op een cam een flits aanzet dan gaat niet aleen de flits aan, maar de sluitertijd verandert ook en de camera verwacht dat er een flits komt, maar deze komt niet, en zo krijg je een foto die bijna pik zwart is en je ziet er geen moer op ;)

Maar het komt wel goe, je bent lekker bezig!  ik houd het in de gaten 8)

Groet, Sjors

Arno P

Beamer? ik zie daar toch een heuse PROJECTOR staan hoor... ;)

wolsinkpower

is toch zo goed als zelfde :P?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Arno P

(Psssst, nee man....projectors zijn het echte werk...beamers gooien ze je mee dood op de werkvloer...maar ik heb dit niet gezegd he... ;) )

jowi

En als je op Amerikaans forums (fora? fori?) komt, praat je ook niet over beamers, dan denken ze dat je het over een BMW hebt...

Volgens mij noemen n00b's het 'beamer' en wij, de echte kenners, (mwaaah...) noemen het 'projector'... toch ?

wolsinkpower

JAAAAAAAA ik heb een PROJECTOR ;D!

als goed is komt morgen de nieuwe dvd speler binnen en ook de receiver die ik jammer genoeg vrijdag pas kan ophalen..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Arno P

Quote from: jowi2 on January  6, 2005, 00:13:14
En als je op Amerikaans forums (fora? fori?) komt, praat je ook niet over beamers, dan denken ze dat je het over een BMW hebt...

Volgens mij noemen n00b's het 'beamer' en wij, de echte kenners, (mwaaah...) noemen het 'projector'... toch ?

(Pssst...niet zo hard roepen, we moeten wel IN de schoenen blijven lopen....CRT hebben en stiekum genieten dat het beeld vaak ( ;)) vele malen mooier is dan wat je nu gemiddeld tegen zult komen)

wolsinkpower

o m f g..
wat ben ik echt PISSIG!

heb ik een Medion MD7457 omdat ik bij Florian geen Macrovision zag en die had een MD7457 (en hij zei ook dat hij er geen last van hda met de 7457)   heeft die van mij HET WEL! hoe kan dit nou dan? hebben sommige het wel .. sommige het niet :S?

AAAAAARG weggegooid geld dus !
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Daklem

Quote from: wolsinkpower on January  6, 2005, 15:13:19
o m f g..
wat ben ik echt PISSIG!

heb ik een Medion MD7457 omdat ik bij Florian geen Macrovision zag en die had een MD7457 (en hij zei ook dat hij er geen last van hda met de 7457)   heeft die van mij HET WEL! hoe kan dit nou dan? hebben sommige het wel .. sommige het niet :S?

AAAAAARG weggegooid geld dus !

Waarom moet de speler dan persee macrovrij zijn? Net alsof je dat vaak gaat gebruiken?

Toni71

#37
is hij wel regiocode vrij?
Daar heb ik wel iets voor ,weet niet of dat dan ook gelijk voor macrovision is..
gr.Tony

wolsinkpower

#38
macrovision-uit heb ik nodig omdat oude Projectors daar niet mee omweg kunnen blijkbaar :S het beeld gaat steeds licht/donker/licht/donker :S

@Tony71: wat heb je dan?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

ik ben even aan het kijken voor je ;)
heb nieuwe firmware voor je gemodificeerd (tevens ook de originele mocht er iets fout gaan)
ook een code om hem regiocode vrij te maken...

The player is shipped with region code 2. You can either remove or change the region code:

- switch on the player
- open the CD tray
- press CLEAR (on the remote control)
- press 1,3,6,9 and 0

(0= region free, 1= region1, 2= region2, 3=region3...)

- close the CD tray
- turn off the player
- restart the player
probeer maar eens ...zal me ff verdiepen in die firmware...
uno momento ;)

wolsinkpower

#40
ey dat werkt bij mij niet tenminste ik zie niks in beeld met cijfers als ik het intoets :/?

moet het niet zo zijn als met firmware checken?

en SETUP ipv CLEAR drukken?


en kan jij goed omweg met firmware modden? dat niet zometeen me speler kaduuk is :P?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

#41
Dit komt allemaal van een officieele site af ;)
Dont worry....

Toni71

Checking the region code and firmware version
To verify the region code and firmware version:

- press SETUP.
- press 1,3,7,9
- your current region code and firmware version are now displayed at the bottom of the screen

Toni71


wolsinkpower

hij staat dus nu op 0 maar macrovision werkt gewoon :/
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

okay kerel ik ga proberen om je firmware te mailen.....
Dan moet je eerst kijken welke versie je hebt....ik stuur er 2 originele mee dan kan je die altijd terug flashen...
welke firmware versie heb je?

Toni71

kan je bij deze speler ook kiezen tussen pal en ntsc?
kan zijn dat jij op ntsc staat en dan moet hij op pal gezet worden...
lees ik net op een duitse site...weet niet of dit kan of helpt ??

wolsinkpower

#47
hij staat op PAL

+ ik heb de 2.06 2nd Release van Medion.. de officiele

*edit:
wat heb je met firmware gedaan?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Toni71

#48
het werkt dus wel die code s...:)
Ik ben nog even aan het checken voor je...
momento
Stuur je de originele wel op dan 2.06
en die gemodificeerde ....(ik niks aan veranderd daar heb je andere mensen voor met meer verstand ervan;)
maar ben nog ff aan het kijken of je die macro zo uit kan zetten...
vr.gr.Tony

wolsinkpower

ik heb de gemodicifeerde van MTZ enzo al gehad  ::) daar kan je ook niks uitzetten  ::)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165