Wolsink's Low Budget Home Theatre *11-10-05 update!*

Started by wolsinkpower, January 4, 2005, 16:43:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Quote from: wolsinkpower on February  9, 2005, 14:53:54
normaal is het:

speakerkabel>> filter>> module/speakerunit

ik wil om te testen dit doen

speakerkabel>> module/speakerunit

om te testen of die het nog wel doet

Ahhh..... op die manier.

Ja dat kan je best doen, aleen zet je volume niet te hoog.

Groet,  Sjors

wolsinkpower

#101
getest.. en het is me filter ;D! liever filter dan speakerunit ;)

als iemand een filtertje voor me kan maken voor 3 modules zou ik heel dankbaar zijn  ::) voor kleine vergoeding  :-*


ff soldeerbout gepakt.. en toen heeft me pa ff wat gesoldeerd en het werkt weer goed  ;D ::) :o

de clip die zeg maar ingang>> filter doet.. was losgeraakt door verbuiging van filter  en dat hebben we nu weer goed vastgezet :D
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: wolsinkpower on February  9, 2005, 16:00:43
getest.. en het is me filter ;D! liever filter dan speakerunit ;)

als iemand een filtertje voor me kan maken voor 3 modules zou ik heel dankbaar zijn  ::) voor kleine vergoeding  :-*


ff soldeerbout gepakt.. en toen heeft me pa ff wat gesoldeerd en het werkt weer goed  ;D ::) :o

de clip die zeg maar ingang>> filter doet.. was losgeraakt door verbuiging van filter  en dat hebben we nu weer goed vastgezet :D

Mooi man! en het heeft je niet veel gekost  ;)

wolsinkpower

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Geweldig man! net de update's bekeken, maar ik ik zat stssds te denken: geef die muren even een verfje! dan ziet er zoveel beter uit', maar ik las even verder: dat dat gaat gebeuren  :D

En je DHZ beugel, dat is een mooi stukje gefanceerd werk  ;)

Ga zo door!


Groet, Sjors

Rappie

Die stang van de DHZ beugel kan toch nog wel ingekort worden of niet ? Maarja, je geeft niks om de rommel in je kast, dus zo'n stang zal je ook vast wel niet irriteren dan ;)

Quoteik heb eigenlijk schijt aan rotzooi in die kast.. het is een relaxkamer ;) hoeft niet netjes te zijN :P
En als er nu vrouwen op bezoek komen die naar de bioscoop willen ? Moet er wel verzorgd uitzien hè ! Echte babe-magneet zo'n thuisbioscoopje ;D
Eigenaar van Paulthé

wolsinkpower

i don't need no theatre to impress the ladies..  ::) *kuch*

flaaaaaauw maar goed word nog wel wat opgeruimd hoor ;) maar ik bedoel met rotzooi.. de kast mag van mij wel gewoon lekker vol staan

er moet alleen nu nog gereedschap/tape/etc/etc uit gehaald worden dat er nog ligt van het verbouwen..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

wolsinkpower

#107
gister 5 maart.. -_- is de kamer "officieel" ingewijd met een groep vrienden  O0! Nog steeds is de muur niet geverft maar dat komt omdat ik lui ben  ::)

maar iedereen had het naar zijn/haar zin en ze vonden het echt gaaf ;D! Alleen met 7 man is wel crap..
-3 op bed
-3 op bank
- 1 op zitzak

krap maar knus/gezellig ;D!
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

jowi

Was het zo gezellig dat je je gewoon een half jaar vergist ? ;D Of iets teveel gzeopne en was je dornken ?

wolsinkpower

O M G :P ff ge-edit hahaha

weet niet waar ik dat vandaar haalde.. denk het slaapgebrek en ik ga dus nu ook mooi plat .. moest gvd 8 uur me bed uit om naar me werk te gaan :(
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

jowi


Sjors

Quote from: jowi on March  6, 2005, 15:29:23
Was het zo gezellig dat je je gewoon een half jaar vergist ? ;D Of iets teveel gzeopne en was je dornken ?

Nou ben ik toch benieuwd wat voor datum er eerst stond  ;D :D

wolsinkpower

5 september  :P snap echt niet hoe ik daar op kwam  ::)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Sjors

Quote from: wolsinkpower on March  6, 2005, 20:53:29
5 september  :P snap echt niet hoe ik daar op kwam  ::)

Ben je niet met de "Twin-Towers" in de war?   >:D  ownee dat was 11 september  :-X

jantje112

Ik was eigenljik wel benieuwd naar wat screenshots van wat het apparaatje nu produceert :) Kan ik eens zien wat ik zel allemaal gemist heb  :o

wolsinkpower

#115
*UPDATE*

mijn geluidsinstallatie gaat uit deze kamer weg en gaat naar groningen :) in de plaats komt nog een keer een simpel all-in-one setje (zit er toch alleen in weekend)

beamer/scherm laat ik hangen want scherm kan ik niet kwijt op me kamer in groningen.. moet ik keer een rolversie maken/kopen :)

beamer vind ik ook goed hangen daar en ga gewoon ooit weer een analoog crtje kopen voor op kamers :)

Maar ik vond gewoon dat qua geluid ik het beste in groningen moet hebben staan omdat ik daar het meeste ben..
Nu alleen nog een goede manier van plaatsing bedenken en het er eerst krijgen :P daarna zal ik fotos maken en het weer hier plaatsen :)

wat komt er dus uiteindelijk in groningen:
- Magnat Motion 5.1 set
- Medion md7457 divx/dvd speler
- SONY STR-DE695
- Grunding 70 cm tv (4:3)

hopelijk:
- leuk analoog crtje na verloop van tijd :)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165