Leverworst kado bij ITC?

Started by jankees, June 29, 2002, 17:59:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jankees

Heb ik het op televisie nou goed gezien?  ;D Krijg je een leverworst kado als je een ITC computer koopt?  ;)

MrPink


jankees

Heb jij het ook gezien? Heb ik het goed gezien? Een mooi stukje gratis reclame. Dat heeft Frank D. goed geregeld. Ik heb nog goed gekeken of ik hem misschien met eet ITC shirt zag lopen, maar nee.... ;D

jeroen_B


jankees

Ik zat gisteren televisie te kijken toen er reclame van Stegeman Leverworst langkwam. Deze reclame toont de kleedkamer van een plaatselijke voetbalclub die in de pauze geen thee drinken maar een stukje leverworst eten. Op de shirts van de spelers dacht ik reclame voor ITC te ontwaren. Ik kan er naast zitten maar ik weet het haast zeker. Heeft iemand anders de reclame gezien?

J.A.F._Doorhof

#5
 ;D
Goed hè.

Dat is inderdaad "ons" voetbal elftal.
We zijn al jaren hoofdsponsor van SCE Emmeloord.

Leuk detail ze zijn dit jaar kampioen geworden van de 3e klasse, dus volgend jaar speler we 2e klasse.

Toen we begonnen was het een 4e klasse ploeg (ongeveer 6 jaar geleden).

Ze hebben dat inderdaad goed gedaan, we horen veel in de winkel over de reklame, en dat is natuurlijk alleen maar positief  ;D.

Zo nu eerst een stukje leverworst. ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jankees

Perfect gedaan. Nationale televisiereclame voor niets. Dat doen weinig bedrijven je na. Complimenten.

Jan-Kees

SiR-ROUND


Spacebass

Als hardcore HTForum verslaafde lust ik ook wel eens een stukje leverworst!

(Een doosje ofzo??? mmm mm mm ;D )

Ik heb hem nog niet gezien
maarûh kzal ûht in de gaatûh hawûh ;)

(Om het Haags maar weer eens op een hoger niveau te brengen)

ub4b

Quote from: jankees on June 29, 2002, 17:59:36Heb ik het op televisie nou goed gezien?  ;D Krijg je een leverworst kado als je een ITC computer koopt?  ;)

Nu is het misterie eindelijk opgelost waarom F. er zo "grosse" bij loopt  ;D . Ik hou het bij vegetarische keuken.


J.A.F._Doorhof

Not amused.
Dat heeft een totaal andere reden jammer genoeg.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard


searcher

Is het voetbalelftal ISF gecalibreerd ;) ;D?

 m.v.g Searcher



jankees

Ik ga er vanuit dat UB4B niets wist van de gezondheidsituatie van FrankD. Het lijkt me wel zo netjes om je verontschuldigingen te maken UB... Dan kunnen we dat onderwerp afsluiten.

J.A.F._Doorhof

Ik heb niets met mijn gezondheid dat ernstig is hoor  ;D, in tegendeel ik sport redelijk veel (en ook intensief), op de één of andere manier val ik alleen geen gram af. ZWAAR FRUSTEREND.
Er is een medische term voor maar die ben ik even kwijt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Overgewicht in het algemeen zit hem in de verborgen dikmakers.

Misschien komt het door het jaarrecord taart eten van tevreden klanten Frank ;D
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Dacht het niet.
Als je bijna 4 maanden een 1000 calorieën dieet volgt en bent na die periode 3 kilo aangekomen dan lijkt me dat niet in een verborgen dikmaker te zitten.

Ze hebben echter een jaar of wat geleden gevonden wat het is, en nu stabiliseert alles terwijl ik voor het eerst in mijn leven GEEN dieet volg, met genoeg sporten etc. moet het nu te keren zijn. Het heeft alleen tijd nodig om als het ware te wennen aan de nieuwe situatie.

Het probleem zit in de opslag en verbranding die bij mij VEEL te traag omschakeld. MAW je lichaam denkt elke keer dat er oorlog is en probeert alles dat binnen komt op te slaan voor de moeilijke tijden.

Veel kleine maaltijden en een GEEN dieet periodes zorgen ervoor dat ik voor het eerst van mijn leven een stabilisatie zie en zelfs een kleine vooruitgang merk.

Het is echt zeer beroerd, want mensen kijken je inderdaad aan met een blik van "Ja hoor, McDonalds".
En dat doet regelmatig zeer, juist omdat je leven bijna geregeerd wordt door de kwaal.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Frank, het was een algemeen bedoelde opmerking dus niet persoonlijk.

Het menselijke lichaam is zeer complex en/of divers, gelukkig maar dit geeft de natuur de garantie dat de mensheid ook in veranderde omstandigheden weet te overleven.

Dik zijn is niet per defenitie slecht, helaas worden we door de marketing brainwashing in de westerse wereld iets anders voor gehouden, neem de slechte berichten van de gezondheidindustrie erbij en je hebt een coctail van misleiding.

Ik persoonlijk geef de voorkeur aan de mollige type vrouwtjes zegmaar maatje 38 t/m 42 :o die ik veel gezeliger vind. Er is ooit een onderzoek naar geweest dat als conclusie had dat veel mannen dit mooi vinden.  Dat mollige mensen tevredender zijn dan niet mollige mensen doordat deze typen een bevredigde gevoel hadden diep insite.

Bedankt Frank, dat je een en ander wilde uitleggen, zijn er omstandigheden waar jij als persoon zeer goed functioneert?
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Hoe bedoel je, goed functioneerd ?

Ik heb nergens last van, ik tennis (als ik tijd heb), in de winter en herfst jog ik 1-3x per week.

Gelukkig heb ik er nooit last van gehad in de vorm die je wel eens ziet. Maar mischien komt dat ook omdat ik het mijn hele leven al heb.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Ik persoonlijk vind de zomertopdagen gewoon niets aan, te warm en je slaapt slecht. De herst, winter en lente zijn super in Nederland kwa temperatuur dan. Mijn lichaam functioneert super dan terwijl de duntjes steen en been klagen wat is het koud. Nou dat is gezond! ;D

Ik zelf zit met een bodymass-index van 26 dus een klein beetje overgewicht volgens de gezondheidindustrie maar volgens de overheid (CBS) begint overgewicht pas bij >28.
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Ah,
Je bedoelt dat.

Op zich dacht ik altijd slecht tegen warmte te kunnen maar toen we in Amerika waren viel dat toch mee, het gaat om de manier van warmte, in NL is het meteen zo plakkerig, gelukkig zweet ik bijna nooit want daar kan ik echt niet tegen, dus joggen met dit weer zit erniet in, tennis kan alleen maar in de zomer dus dat doen we dan wel.

In de winter functioneer ik inderdaad het best, maar ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Egwin

Hallo, ik ben Marjan, de vriendin van Egwin. Ik lees normaal gesproken nooooit jullie discussies, wees gerust, maar Egwin leest wel eens wat voor... En nu moet ik even reageren! Ik ben namelijk een zogenaamde 'gezellige' mollige vrouw ;D ,maatje 46 om precies te zijn. Maatje 38 tot en met 42 zijn zo ongeveer de gemiddelde maten in Nederland hoor!!! Ik ben nogal benieuwd naar de naam van je 'aandoening' Frank. Ik blijf namelijk alleen maar op mn huidige gewicht omdat ik steeds ziek ben... Frustrerend: beter worden of op gewicht blijven is een moeilijke keus. Maar verder alles ok hoor, ik ben niet altijd zo'n zeikerd! Maar die McDonalds-blik ken ik. That's all folks, ik zal jullie niet meer storen! Groetjes van een verder heel gezellige Marjan
Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

MdB

QuoteMaatje 38 tot en met 42 zijn zo ongeveer de gemiddelde maten in Nederland hoor!!!
Je hebt gelijk, de tijd heeft dit gecorrigeerd nl. de gemiddelde Nederlander is zwaarder geworden.
Beter duur dan niet te koop.

J.A.F._Doorhof

Ik weet zo de naam niet, sorry.

Ik heb me laten onderzoeken toen we Brian kregen om te kijken of het erfelijk zou zijn, aangezien het ZEKER niet aan mijn leefwijze ligt (tenminste niet helemaal  ;)).

Het schijnt dat een normaal lichaam direct overschakeld tussen verbranden en opslaan, in principe zal altijd verbrand worden en bijna nooit opgeslagen, bij sommige mensen en producten is het zo dat er MEER wordt opgeslagen dan verbrand, en dat ook nog eens die overschakeling te traag gebeurt of zelfs soms blijft hangen. Meestal wordt dan naar de schildklier gekeken, maar die was bij mij in orde, ook suiker en cholesterol waren altijd dik in orde met gewone waardes voor iemand met een normaal gewicht. Het is dus een beetje een puzzel, en dan wordt je op een hoop gegooid met vage namen en geen oplossingen.

Wat voor mij nu heel goed werkt is gewoon NIET meer dieëten maar gewoon door eten, veel kleine dingen en soms ook een goede junk-dag (veel vet en troep), op deze manier kan ik het stabaliseren, en als het goed is zou het dan met een paar jaar zelfs te keren moeten zijn.

Ik ben er nu ongeveer 2 jaar achter wat er nu precies (nou ja precies ?) aan de hand is, en ik hoop dan ook dat met gewoon doorsporten het binnenkort eindelijk gaat werken. Het is wel jammer dat ik door de drukte niet helemaal kan doen wat ik wil, maar ja dat komt vanzelf wel weer.

Als je niet weet waar het wegkomt zou ik gewoon op eigen kosten een onderzoek aanvragen, doctoren kunnen daar nogal bot over doen, "Ga maar afvallen" is meestal het botte antwoord. Mijn huisarts is wat moderner en heeft het allemaal aan het rollen gezet, en daar ben ik behoorlijk blij mee, het scheelt echt enorm in je schuldgevoel als je WEL een keer veel eet. Alleen die stomme blikken van andere mensen nog......

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marjan

Thanx, ik zal mn homeopaat/ iriscopiste er eens naar vragen, die kan het misschien in mn ogen zien. Van die ziekenhuisartsen ben ik inmiddels ook een beetje zat. Overigens mag ik niet klagen hoor: ik ben vrij lang en mn kop is ook niet lelijk, dacht ik zo. Tja, en als je dan de foto ziet die Egwin bij dit forum gebruikt.... Dat moet wel goed zitten  ;D. Nou luitjes, aangezien ik wel van goede muziek houd en ook Egwins bioscoopje wel waardeer, maar niet zo'n HT freak ben als jullie, kap ik er mee... Ik laat de echte discussies maar aan de profs over!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview