Remko's muziekopstelling

Gestart door reMC, december 20, 2004, 11:23:25

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Citaat van: Pjotr27 op juni 24, 2008, 13:55:40
Is dit die versie waar je de mono versie van thuis hebt en die binnenkort naar mij afreist?

Yes!

Pjotr27

Gisteren even langs Remko geweest om wat op te halen, meteen even blijven plakken en heerlijk geluisterd naar de huidige set van Remko.
In het begin was het niets , maar na een uurtje of 1,5 begon het heerlijk te spelen, erg tastbaar, zeer muzikaal.
Absoluut een hele verandering met de set een jaartje geleden.
De brom is weg en het geluidsbeeld is veel meer een geworden.
De cd van de film Hable Con Ella klonk echt fabelachtig ( met name de track waarop klokken en violen spelen).
Nu nog wat aan de kabelbende achter je rack doen en dan genieten maar  ;D
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

citac

Lijkt me toch lastig , een set die na 1,5 uur pas begint te klinken of stond de set uit (koud)?
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

reMC

Citaat van: citac op juli 13, 2008, 15:25:17
Lijkt me toch lastig , een set die na 1,5 uur pas begint te klinken of stond de set uit (koud)?

Een dikke week uit het stopcontact geweest (ivm kat-onvriendelijke experimenten met 230v). :)

Normaal klinkt het goed na 10 minuten en optimaal na 30 minuten, het blijven buizen ;)

reMC

Das lang geleden...

Grootste nieuws is dat ik mijn 47 Labs 4719 luidsprekerkabel vervang door de Pel Audio Speakerkabel (tevens op basis van koperfolie overigens)! Ergens de komende twee weken zullen de kabels aan de set komen te hangen.

Hierbij komt deze 47 Labs 4719 van 2m, afgemonteerd met Furutech FP-202 Rhodium banaanpluggen dus ook te koop (nu €400, nieuw €724). Op de Pel Audio kabel na wat ons betreft nog steeds de meest muzikale luidsprekerkabels die we gehoord hebben, blinkt uit in snelheid, fijndynamiek, ver doortekende natuurlijke klankkleuren, definitie in het laag en echtheid/muzikaliteit (ik heb bij het evalueren nog nooit iemand het geluid horen beoordelen, altijd in de trant van: wat is klinkt dit veel echter en natuurlijker geworden, de stem is menselijker etc.) :)

Pjotr27

CiteerGrootste nieuws is dat ik mijn 47 Labs 4719 luidsprekerkabel vervang door de Pel Audio Speakerkabel (tevens op basis van koperfolie overigens)! Ergens de komende twee weken zullen de kabels aan de set komen te hangen.

Mooi, speelt het lekker? Succes met de verkoop, moet geen probleem zijn lijkt me  ;D
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Pjotr27

En hoe bevallen de Pel kabels?

reMC

Oeps, bovenstaande vraag is al weer even geleden. :) Ik heb er nog maar weinig van kunnen genieten (intussen ben ik verhuisd) maar ze zijn o-zo-muzikaal. Ik merk dat ik het echt steeds moeilijker beschrijven vind, want ze geven écht amper 'effect' meer. Het is vooral heel schoon en puur. Het laag gaat nog stukker dieper dan de 47 en is heel gedefineerd. Etc. etc. :) Dat het beter is dan de 47 Labs 4719 zegt eigenlijk al heel veel..

Binnenkort komen alle kabels overigens ook op onze website te staan!

Pjotr27

CiteerBinnenkort komen alle kabels overigens ook op onze website te staan!

Wordt tijd!  ::)

reMC

Citaat van: Pjotr27 op februari 26, 2009, 17:11:26
Wordt tijd!  ::)

Yep, ze vliegen de deur uit, serieus tot nu toe naar iedereen die ze gehoord heeft..
Wat meer bekendheid kan dus zeker geen kwaad :)

Rock Solid

Hoi Remco,

Is er niks gebeurd in de tussentijd? ... dat zou natuurlijk een zeer goed teken zijn.
Als je wat wilt/kunt melden, dan wil ik dit graag volgen (sorry, voor mijn voyeurisme  ;))

tiptop

Volgens mij is er sinds verleden jaar al een hoop gebeurd. :P

Misschien heeft Remko geen tijd gehad. :turn:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

reMC

Dit lijkt me de goede plaats voor een subtiele melding :) Ik zal (in ieder geval de komende tijd) niet meer actief zijn op HTforum. Ik heb het gewoon veel te DRUK met vooral Audio-Life en kan mijn energie beter daar besteden. Just so you know als ik in een topic niet reageer. PM me even als je een reactie nodig hebt ;) (krijg ik gewoon op mijn mail binnen).

:headbanging:

Pjotr27

Citaat van: reMC op oktober 12, 2010, 23:32:06
Dit lijkt me de goede plaats voor een subtiele melding :) Ik zal (in ieder geval de komende tijd) niet meer actief zijn op HTforum. Ik heb het gewoon veel te DRUK met vooral Audio-Life en kan mijn energie beter daar besteden. Just so you know als ik in een topic niet reageer. PM me even als je een reactie nodig hebt ;) (krijg ik gewoon op mijn mail binnen).

:headbanging:

Wel jammer, maar ik kan het wel begrijpen...
Er gaat veel tijd zitten in het lezen, reageren en nog eens reageren...
Veel succes met het (verder) uitbouwen van Audio-Life!