HT@zolder (+HTPC)

Started by wh-vanderpost, November 14, 2004, 20:49:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wh-vanderpost

Vandaag me even druk bezig gehouden met de custom harddrive install in m'n HTPC, de 250GB was al snel te krap met al het HD materiaal. Een 300GB erbij zal voorlopig hopelijk voldoende zijn. Meer ruimte is er toch niet, dus de volgende stap zal een streaming-fileserver moeten worden dan.

De HTPC is geschiedenis en vervangen door een Mac Mini
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Rielplayer

Zo, ff je topicnaar boven halen :)

Vond het gezellig en dit is tevens mijn eerste bericht met mijn nieuwe laptop. Bedankt daarvoor. Kunnen we binnenkort nog speakers te koop verwachten :D

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

wh-vanderpost

Quote from: Rielplayer on December 22, 2006, 23:01:11
Zo, ff je topicnaar boven halen :)

Vond het gezellig en dit is tevens mijn eerste bericht met mijn nieuwe laptop. Bedankt daarvoor. Kunnen we binnenkort nog speakers te koop verwachten :D

Groeten Maurice
Hej Maurice,

Ik zal nog even een klein M&G topicje schrijven straks, nadat ik de pc weer draaiend heb (bijna klaar overigens).

Ik zat gisteren avond nog te denken, het is erg veel toeval misschien, maar de persoon waar ik mijn Tannoy's van gekocht heb .. ging ook over naar B&W! Hij stuurde het aan met een Sony receiver uit de duurste klasse.... ik denk niet dat ik met mijn Onkyo daaraan moet beginnen ;D

We zijn overigens compleet vergeten om te kijken hoe groot dat demo HD stukje muziek was, ik wilde dat op zich wel graag hebben ::)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

wh-vanderpost

Een paar dagen geleden een kleine upgrade gedaan, de goedkoopst en simpelste mogelijk (zo schijnt).
Ik had nog een meter Van Den Hul Royal Jade liggen en vond dat eigenlijk wel erg mooi om de standaard brugjes tussen de connectoren van mijn Tannoy's te vervangen. Zo gedacht, zo gedaan :)






De standaard brugjes versus een stukje Van den Hul
En het eindresultaat ...

Van een uitgebreide luistertest is het helaas nog niet gekomen... maarja, omdat alles nu in één keer vervangen is moet het verschil ook wel redelijk groot zijn wil ik het horen ::)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Sjors

Das netjes zo Wouter  8)



Groet, Sjors

wh-vanderpost

Quote from: Sjors on June 17, 2007, 23:15:34
Das netjes zo Wouter  8)

Groet, Sjors
Tnx.

Heb zo na een snelle test het idee dat het geluid meer laag heeft. Stemmen bij een film zijn voller, die waren vrij oppervlakkig vond ik altijd. Ik dacht altijd dat het gewoon hoorde bij de Tannoy's.

Binnenkort ook maar eens gaan zitten voor een stuk muziek, dan wel stukje Alicia Keys in HD :)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

stoffels

zeer mooi werk allemaal,
je bent goed bezig  ;)