Yakumo studenten ht'tje

Started by Yakumo, October 30, 2004, 19:52:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yakumo

Ik dacht dat het maar eens tijd werd om wat foto's te plaatsen van mijn studenten ht kamertje.
Het is niets bijzonders vergeleken met al die andere mooie ht's die ik hier gezien hebt, maar genoeg voor een student :) Het betere werk komt later als ik een echte baan hebt :P
Heb helaas wel een brakke goedkope sweex camera, dus foto's zijn nogal bagger van kwaliteit.

Mijn huidige opstelling

hardware
Projector: Sony VPH 1271 ISF gecalibreerd
TV: Sony 70 cm breedbeeld
DVD: Pioneer DV-525 + elta 8883
Receiver: Pioneer VSX 808
Sub: JBL
Fronts: Eltax
Center: JBL
Surrounds: JBL
PC: HTPC silverstone, P4 2,6

Toekomste upgrade?
Veel :)

bmateijsen

Dat zal in ieder geval zorg dragen voor een aantal avonden prima film kijken!! Lekker toch!

Groet Bjorn

Daklem

Hier zal menig student toch wel jaloers op zijn iniedergeval!

Leuke HT voor zeker leuke en spannende film uurtjes  O0

B.J.

Al die studentjes met hun CRTs. Hoe hoog is die beurs tegenwoordig. haha

(ben ook student maar al jaren zonder beurs  :'( )

Jean Pierre

standaard iets van 74 inwonend en uuhm 200 nog wat voor uitwonen ( dit krijg je zowiezo ongeacht hoeveel je ouders verdienen, dit is dan wel vooor hbo als ik het goed heb)

Abel_Dekkers

Leuke HT!!! Dat je nog veel mag genieten.

PS: Klopt van die studentenbeurs............
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

jaco

Hopenlijk is je geprojecteerde beeld scherper dan de foto's  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Yakumo

Gelukkig wel Jaco :D, de foto's zijn genome met een gratis sweex camera. Dus de foto's helaas nogal brak van kwaliteit.
Verder valt die studenbeurs valt wel mee hoor. Heb grotendeels van mijn spullen gefinancierd van mijn bijbaantjes die ik de afgelopen 8 jaar gedaan heb :)
Maar ben nu rederlijk tevreden, gewoon roeien met de riemen die ik heb :)
Hier nog een foto van de rest in mijn kamertje.

JT

Hey, een mede student :P Ziet er cool uit :)

Rappie

En steeds wordt er weer gedaan alsof studenten zo zielig zijn he :D iedereen die bij mij op zolder komt geloofd dan ook niet dat ik nog studeer. Maar de meeste studenten zijn helemaal niet zo arm .....

Tenminste de studenten die het zoeken om de handen uit de mouwen te steken en zelf ook nog een bijbaantje hebben etc.

In ieder geval leuk HTtje Yakumo ....
Eigenaar van Paulthé

R

Wijze taal rappie. Ik behoor ook tot die groep studenten. Gewoon hard werken( wel een goede bijbaan zoeken trouwens die een beetje aansluit met je opleiding) en daarna flink genieten.

Mooi begin van een HT hoor. Een gokje, je woont wel thuis:D

Yakumo

Woon idd nog thuis. Bespaar me veel kosten :)
Wat Rappie zegt klopt zeker. Als je gewoon een bijbaantje hebt kan je zeker geniet van je hobby :D

Rob_Dingen

Hoi

Ik ben bij Jakumo geweest om zijn projector af te stellen en kan je zeggen dat hij het goed voor elkaar heeft.
Prima ruimte waar je zeker kunt genieten.

Rob

Atmoz

Als je nog thuis woont is dit zeker te doen. Idd zoals gezegt wat bijverdienen na school tijd. Dan moet dat zeker lukken. Als je op kamers woont krijg je 233 euro p/maand (minimum). Heb toevallig deze week een brief gekregen waar dat instond.

Hele mooie set en leuke apparatuur Yakumo  8) Zie ook dat je een Xbox hebt: toppie. Zeker voor op zo'n beamer te gamen... Hoe is het beeld nu tijdens een potje gamen? Is zo'n CRT daar ook goed voor?

groeten van een "arme" mede-student  ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Yakumo

Een crt is niet echt zo geschikt om op te gamen, reden is dat je geen statisch beeld mag hebben. Anders gaat het inbranden. Maar natuurlijk heb ik het al eerder geprobeerd :)
Het ziet wel zeer mooi uit. Kleuren sprankelen er gewoon vanaf. Een hele leuke ervaring om in het groot te gamen. Wil je echt veel gamen moet je toch voor een lcd of dlp beamer gaan.
Heb daarom een tijd de infocus x1 gebruikt om op te gamen, maar de beeldkwaliteit beviel me niet geheel. Heb een paar weken terug daarom de infocus weg gedaan en de sony tv gekocht.

Romano

volgens mij houw je ook wel van game :P

Atmoz

Quote from: Yakumo on November  1, 2004, 12:59:11
Een crt is niet echt zo geschikt om op te gamen, reden is dat je geen statisch beeld mag hebben. Anders gaat het inbranden. Maar natuurlijk heb ik het al eerder geprobeerd :)
Het ziet wel zeer mooi uit. Kleuren sprankelen er gewoon vanaf. Een hele leuke ervaring om in het groot te gamen. Wil je echt veel gamen moet je toch voor een lcd of dlp beamer gaan.
Heb daarom een tijd de infocus x1 gebruikt om op te gamen, maar de beeldkwaliteit beviel me niet geheel. Heb een paar weken terug daarom de infocus weg gedaan en de sony tv gekocht.

Oh dus je mag ook niet te lang een film op "pauze" zetten of te lang in het menu laten staan? Of tv erop kijken met altijd een logo rechtsboven? Dat wist ik niet. Heb met de stage veel met deze crt (Barco's) moeten werken, maar daarvan had ik nog niets gehoord. Ik heb zelf dus een LCD beamer (zie link vorige post) en daarmee kun je perfect gamen (ook Xbox natuurlijk  8)) Alleen vraag ik me af of het hier ook "slecht" bij is i.v.m inbranden?

Greetz,
Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Yakumo

Een crt moet je vergelijken met een plasma scherm. Dus inbranding zal zeker gebeuren als je bijvoorbeeld te lang cnn kijkt :) Krijg je een mooie cnn watermerk :P
Een lcd of dlp projector heeft geen last van inbranden. Dus je kan gerust erop gamen. Alhoewel ik voorheen een panasonic pt ae 500 lcd projector heb gehad. Een keer toen ik niks te doen had begon ik eens de handleiding door te nemen. Las ik dus dat in de handleiding, dat inbranden wel kon gebeuren bij panasonic lcd projector. Dit is dus geen grap. Stond gewoon in de handleiding. Maar ik heb er gewoon op zitten gamen, tv kijken en geen problemen gehad :)
Ik hou dus idd van gamen romano :)

Arno P

Wat een mooie projector... ;)...

Rappie

#19
Misschien een nieuwe regel dat het woord student niet meer voor mag komen tijdens het posten van een ht ofzo :)

Quote from: Romano on November  2, 2004, 09:39:50
Romano stopt toch eens met spammen (en oude topics omhoog schoppen) en post nuttige dingen of post niet svp.
Eigenaar van Paulthé