Metalmeeting HTForummers bij M&M's Metaldome op 9 April

Started by Martin_M, October 27, 2004, 22:46:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Point7

Quote from: patrick_vdb on October 29, 2004, 10:35:00
Oh, dat is kattepis ;D Voor mij is het een kleine 270 kilometer, ook enkeltje wel te verstaan ;)

Raar....en ik moet helemaal uit België komen.  ;)

Het is wel bijna kaarsrecht omhoog als ik zo op de kaart zie.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Tube-freak

#26
Quote from: patrick_vdb on October 28, 2004, 23:37:30


Als besloten wordt om Slayer te draaien, dan wordt die kans opeens wel heel erg groot ;D

mvrg

Patrick

Ja ok maar dan is het een soort van vrijwillig risico als je midden in de pit gaat staan.  Maar was een keer bij een persoon die ik kende van het hifi.nl of het hear.nl forum, die scheen er nogal plezier in te scheppen om mensen te bedreigen en bang te maken in zijn vrije tijd, dus toen was ik bijna echt op me bek getimmert, gewoon zonder enige aanleiding.  Denk je gezellig een middagje te gaan luisteren, kom je opeens bij een psychopaat terecht.
je leest zu;lke dingen wel in de krant enzo, maar je gaat er natuurlijk niet van uit dat er ook Audiofielen rondlopen met dit soort hersenafwijkingen.

De man kwam mij zelfs met trots vertellen dat hij wel 50 mensen kende die bang voor hem waren.

Ik heb zijn naam, adres en telefoon nummer nog wel voor je dus als je je uit wil leven geef ik het graag aan je.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Grindtegel

Wij zijn hier op het forum wel allemaal HT gestoord, maar gelukkig blijft het daarbij (hoop ik  ;) )
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi Fiero,

Quote from: FieroGT on October 29, 2004, 15:55:45
Maar was een keer bij een persoon die ik kende van het hifi.nl of het hear.nl forum, die scheen er nogal plezier in te scheppen om mensen te bedreigen en bang te maken in zijn vrije tijd, dus toen was ik bijna echt op me bek getimmert, gewoon zonder enige aanleiding

:o

Erg bizar idd. Ik kan natuurlijk niet garant staan voor iedereen die het forum bezoekt maar de kans dat een dergelijke situatie zich tijdens een meet&greet via dit forum voordoet acht ik toch wel klein...heeeel erg klein ;)

mvrg

Patrick

Oracle

Voor de fans van Metallica: ik heb de Metal Militia: A tribute to Metallica deel 1 & 2...

Zweedse/Noorse death-metal bands die covers van Metallica spelen...

Heel bizar...  ;D

Groet,
Mark

Martin_M

Gezien de reakties lijkt het erop dat het bij ons zal gaan gebeuren ;D.

Dan zijn we momenteel met 8 personen (incl. wijzelf). Laten we het hier dan maar even bij houden.

Als je toch ook wilt komen dan altijd even reageren want er kan/zal altijd nog wel iemand uitvallen (we moeten nog een datum prikken natuurlijk). En wie het eerst komt die......

Eerste post is aangepast.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Jinsu

Hoi,

Nu nog een datum prikken ;) .

@ Patrick

Lijkt me handig als we gaan carpoulen :) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

GPO

#33
Ik heb best wel interresse om ook op 'visite' te komen! Ik zag zelfs mijn naam niet staan in het beginlijstje... terwijl ik toch echt al jaren fan ben van metalen muziek en dat ook wel verkondig her en der.... geef niet no offence  ;)  ;)

Wanneer is het en is er nog plaats ???

Dan neem ik ook wat brute CD's mee.... (swedish death/black, northern black, old school death, trash etc etc)....  >:D  >:D  >:D

kheb geen metal-DVD's helaas, maar dat geeft toch niet hoop ik...

Ik zie net dat het in het midden van Nederland is, ik woon in Geldrop (in de buurt van Eindhoven).... wellicht dat carpoolen met meer mensen een idee is vanuit deze regio??

mzzl

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Martin_M

#34
Hi GPO,

Ik had een aantal topics die met metal te maken hebben doorgeworsteld en heb zo het 'rijtje' samengesteld. Ik had toch vermeld dat 't niet compleet was ;D

Het lijkt erop dat een groot deel uit het zuiden van het land komt. Dus wellicht is carpoolen hier een optie. Dat zullen we in dit topic dan wel verder uitwerken.

Ik had een beetje bepaald dat de huidige 8 wel genoeg zouden zijn om m'n kamer mee te vullen. Maar je staat als eerste reserve op de lijst. We moeten nog een datum prikken en uit ervaring weet ik dat het nooit lukt één te kiezen wanneer iedereen kan. Dus wellicht.......

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

Vraagje aan Jens:

Mijn TEAC P2 CD-loopwerk is nog steeds niet terug.
We spelen nu met de Pioneer 737 dvd-speler en/of een Pioneer CD-speler. Maar dit is natuurlijk niet in verhouding.

Zou jij je TEAC speler mee kunnen nemen als tegen die tijd onze speler nog steeds niet terug is????????

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

Martin, doe maar suggesties voor data. Dit jaar heb ik de weekenden tot kerst vrij.

Carpoolen is altijd mogelijk. Patrick en Jens zouden bv allebei richting Eindhoven kunnen komen en vanaf daar kunnen we met z'n 3e verder rijden. Of patrick pikt Jens eerst nog op (geen idee hoever dat buiten z'n route is).

Grindtegel

Ik woon in Oss en kan bijna altijd in de weekenden (ik maak gewoon tijd vrij, prioriteiten stellen hè  ;) )

Ik wil ook wel mensen meenemen, of meegenomen worden
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Hoi Martin,

Dat zou eventueel kunnen, hoe wil je hem aansluiten "analoog/digitaal" ;) . Moet wel op die dag kunnen dus hou daar rekening mee :) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Martin_M

Quote from: Jinsu on November  3, 2004, 18:11:44
Dat zou eventueel kunnen, hoe wil je hem aansluiten "analoog/digitaal" ;) .

Eigenlijk digitaal zodat de DAC's van de TAG gebruikt gaan worden. Maar als je het leuk vind kunnen we ook wel even analoog aansluiten. Als we daar de 5.1 passthrough voor nemen wordt alleen de (analoge) volumeknop van de TAG gebruikt.

Martin

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Mandragore

Oeps ::)

Topic een beetje te laat gelezen. Maakt ook niet zoveel uit. Wel leuk dat ik op de shortlist stond ;)

Ik hou inderdaad van allerlei soorten metal, alhoewel ik niet echt (of echt niet...) een liefhebber van grunts, screams en shit 'n stuff ben. De muziek vind ik vaak onwijs lekker, als die gasten maar hun bek houden ;D

Nou, dat valt ook wel mee :) Hoe dan ook, aangezien de meeting al vol zit en er zelfs al een reserve is, kan je mij ook gerust op de reservebank zetten. Da's toch net even wat meer betrokken dan een plekje op de tribune ;)

Mocht er nog een plekje vrijkomen in het metalteam, zal ik het zeker overwegen. Dat hangt met name af van de datum en mijn eigen agenda. En het blijft toch elke keer een ...eind rijden naar Frank D. Of in dit geval naar M&M :-\

Aan de andere kant lijkt het me wel heel leuk om jullie te ontmoeten en daarbij te genieten van goede muziek op een goede setup. Wat dat betreft is mijn setup (en waarschijnlijk mijn akoustiek) een stuk minder. Maar ik woon wel weer redelijk centraal in Gouda. Dus wellicht zal ik zelf eens zo iets organiseren. Goed initatief M&M!

Overigens ga ik vrijdag naar R+, ook leuk! Komen daar nog meer HT'ers op af?
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Jinsu

Hoi Martin,

Is geen probleem, ik zal dan ook mijn eigen kabels meenemen ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Men heeft er zin in ;D 8) ;D 8)

Ik zal de eerste post aanpassen met een schema met alle resterende weekenden van dit jaar.
Reageer naar hartelust!

Kreeg net goed nieuws over mijn CD-loopwerk. Het onderdeel is binnen en zullen er mee bezig. Dus waarschijnlijk toch m'n eigen TEAC voor de M&G (Ik vind het 'm erg lekker doen met metal door z'n puntige karakter).

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

#44

Zet mij er ook maar bij Martin, met overal kruisjes behalve 4/5 en 24/25 december
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Scarp


Martin_M

Quote from: Scarp on November  4, 2004, 11:43:01
Ik kan alle voorgestelde dagen.

jemig!!!

Ik heb bij de eerste post ook even de lijst met DVD/VHS'en neergezet.
Geven jullie hier nog even aan welke aanvulling jullie daarop hebben??

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Mooie verzameling Martin!

Ik heb een verzameling van zo'n 375 metal/hardrock cd's, heb echter niet zo'n mooi lijstje als jij  ;)

Evt dvd's die ik mee kan nemen:

Joe Satriani - Live in San Francisco
Nine Inch Nails - And all that could have been
G3 - Live in Denver
Rush - Rock in Rio
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Teejoo

Quote from: Martin_M on November  3, 2004, 22:03:59


Eigenlijk digitaal zodat de DAC's van de TAG gebruikt gaan worden. Maar als je het leuk vind kunnen we ook wel even analoog aansluiten. Als we daar de 5.1 passthrough voor nemen wordt alleen de (analoge) volumeknop van de TAG gebruikt.

Martin


Há Martin,

Heb je inmiddels al TMREQ ingemeten en geactiveerd??? Dan krijg je een leuk contrast met de bypass.

Martin_M

#49
Nope, maar ik ben er nu wel aan toe (hardware wordt nu niet meer ge-upgrade de komende tijd).

Zit nog te klooien met een geleende laptop en ik moet nog een interlink kopen van 5 meter. Daarna kan ik los.
Ik zal zeker proberen voor de meeting TMREQ goed ingesteld te hebben want de vorige keer werd het basprobleem vele malen groter met 8 man in de kamer :-\

Alleen gaat het vergelijk met de bypass natuurlijk dan juist niet op. Het is dan de bedoeling dat je de DAC's van de TEAC gaat vergelijken met die van de TAG. TMREQ wil ik daar dan buiten houden.

Maar eigenlijk is het helemaal niet de bedoeling om nog van hardware te ruilen en te testen. We gaan gewoon lol hebben,van de geboden muziek genieten en over onze gezamelijke afwijking kletsen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)