update woonkamer 23-9-2013

Started by dvdripper, October 12, 2004, 16:47:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dvdripper

wouw!! ik vindt dit echt een super te gekke forum/site ik heb al heeeeel veel geleerd van iedereen.
ik wil zelf nu ook een eigen HT maken op mijn zolder.
hahaha door jullie!!heb nu bijna mijn vrouw zover
ik steek ook nu bijna al mijn vrije uurtjes in dit forum vooral in de privethometheaters room
maar goed, ik ben er alleen nog niet uit wat voor een dlp ik ga kopen erg mooilijke beslissing??
(onder de 1300 eur want het is al duur genoeg zo een home theater).
ik hoor zoveel verschillende namen help me A.U.B
mvg Jeffrey uit Almere.


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

R

Misschien is deze vraag beter op zijn plaats in "aankoop adviezen"

grt Ruben

dvdripper

das snel?? ;)
dat heb ik inmiddels ook al gedaan.
maar ik wou hem ook hier even plaatsen want ik heb zo een mooie zolder die daar maar staat te staan en die schreeuwt gewoon om een HT room te zijn ;D

maar bedankt voor de tip


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

bmateijsen

Misschien dat je eens wat foto's van die zolder kan laten zien ;)

dvdripper

ja dat wil ik wel doen
ik moet alleen nog even kijken hou ik dat hier kan plaatsen


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

bmateijsen

Gewoon even op een webserver (evt. lycos of wat anders) de foto's plaatsen en ze daarna met de volgende code erin zetten:

[ img ]htttp://www.lycos.nl/~bjorn/image1.jpg[ /img ]

Alleen even de spaties voor en na de hekjes weghalen...

Groet Bjorn


Rappie

Als je even een foto van je zolder etc. laat zien past het in dit subforum inderdaad. En bouwtekeningen of 3d views zijn we ook gek op  ;D

Als het bij aanschaf van dingen blijft kun je beter even in het andere forum plaatsen.
Eigenaar van Paulthé

Walter_PPK

Als je preciese maten hebt wil ik het wel even omzetten in 3D als ik tijd heb.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

DVDripper,

Ik moest even nadenken maar ik snap hem  ;) een nieuw kommertje  ;D
Hij is wel goed.

Gr, Sjors

dvdripper

op 1 of anderen manier geeft hij een fout aan bij de fotos



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Sjors

Quote from: dvdripper on October 16, 2004, 19:04:04
op 1 of anderen manier geeft hij een fout aan bij de fotos



Krijg je ze niet op de site?

dvdripper

nee als ik op extra opties druk en ik wil een bijlage toevoegen van 75k geeft hij een fout ???

en ja ik ben idd een nieuwkomertje( haha) ;D

bose trouwens mooi spul
ben er zelf erg gek van


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

nou wat eengezeik  :o eops sorry :-[
ik snap er niets van ik krijg nog steeds mijn foto`s niet op de site
via extra opties snap er niets meer van? ???

help help ??? ???

mvg ripper


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

MrPink

Wat voor een fout krijg je dan?

Groetjes,
Oscar

dvdripper

er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.

dat is alles wat hij zegt

mvg jeffrey(ripper)


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

jaco

Je mag alleen een attachment maken van het type: txt,wav,jpg,zip,gif,pdf,mpg,png,lng,renametophp,html,htm
Een attachment mag per stuk niet groter zijn dan 150 KB
Je mag niet meer dan 4 attachments per post doen.

Ik wil je vragen voor foto's de manier die Bjorn al beschreef te gebruiken (inlinken vanaf andere plaatsen). Als iedereen attachements op deze server plaatst neemt het diskgebruik en de datahoeveelheid ernstig toe..

Mocht je wel attachments willen plaatsen, houd ze dan klein, ook handig voor modem gebruikers.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

dvdripper

oke bedankt ik ga dat proberen

maar mijn fotos zijn jpg en niet groter dan 75k ???

maar goed.

mvg ripper


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

MrPink

Ik neem aan, dat de extensie van het te attachen bestand in het lijstje (bij extra opties) voorkomt?

Groetjes,
Oscar

dvdripper

ja idd maar zo moeilijk moet het toch niet zijn?

jeffrey


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

MrPink

Misschien kun je proberen om het op een server te zetten en dan er naar toe te linken, verder weet ik het ook niet. Er zijn ook avatar problemen, en mogelijk heeft dit er ook mee te maken. Frank gaat er maandag naar kijken, zei hij.

Groetjes,
Oscar

Sjors

Jefrey,

Gebruik deze http://imageshack.us/index3.php   je kan hier gratis hosten met fotos van maximaal 1024 kb
ik gebruik het vaak en het werkt uitstekend  ;)

Groet, Sjors

dvdripper



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

hey bedankt het is gelukt  ;D

dit is de linker kant van mijn zolder.
hier wil ik ook het scherm op gaan hangen.

mvg jeffrey


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper



mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

en dit is de linker kant onder het raam

hier wil ik gaan zitten
zit ruim 4.8 dan van het scherm
als het hangt


mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com