DoS attacks gisteren

Started by J.A.F._Doorhof, June 17, 2002, 10:49:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Alles draait weer, na gisteren vanaf ongeveer 17:00 uit de lucht geweest te zijn.

Dit door DoS attacks bij de provider, hierdoor was onze database vast gelopen  >:(.

Maar meteen vanmorgen om 9:00 zijn ze aan het werk gegaan, en voila een half uurtje later draaide we weer zonder verlies aan posts.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Wat een stelletje sukkels  >:(  hebben ze nou echt niets beters te doen.
Gaat de politie hier nog achteraan, of zijn de aanvallers niet (mmer) te achterhalen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat het niet te achterhalen is.
Inderdaad jammer dat er blijkbaar mensen zijn die niets anders te doen hebben dan de boel verstieren voor andere.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

ik dacht al, vanochtend board uit de lucht... hmm wat kan er loos zijn.

Ik vind dat zo zielig dat je iemands werk gaat verpesten!!

Goed, dat jullie weer on-line zijn!

Groet Bjorn

HJ

gelukkig zijn alle posts bewaard gebleven :P

Spacebass

Gelukkig maar!!

Raar eigenlijk! Internet geeft vrijheid maar we zijn er wel kwetsbaarder door geworden, omdat we er op rekenen dat het er gewoon is!

SiR-ROUND

Zonde van de intelligentie en creatieviteit etc.

Als dat soort breinen nou even moeite zouden doen om NB aan de glasvezels te krijgen had ik vanaf Oktober wel 10Mb/s down en up stream...

Jaja, egoistisch...

Sorry, ik vind het echt klote Frank... De sukkels...