VAD show 2004 Meet & Greet (23 & 24 oktober '04)

Started by Harry HT, September 21, 2004, 13:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Quote from: riwi on October 19, 2004, 20:45:57
Weet iemand of de nieuwe Lexicon MC4 ook te zien is op de VAD? Ik check regelmatig op de site van lexicon maar meer dan de product leaflet is er nog niet te vinden.
Volgens mij is alleen de nieuwe reciever van lexicon aanwezig. (Van deze reciever staat een review in het blad Audio van deze maand, de prijs van het apparaat is dacht ik €8.800,00.)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

riwi

Quote from: Harry HT on October 19, 2004, 22:41:57
Volgens mij is alleen de nieuwe reciever van lexicon aanwezig. (Van deze reciever staat een review in het blad Audio van deze maand, de prijs van het apparaat is dacht ik €8.800,00.)

Ik zoek niet echt een receiver, en zeker niet een voor €8800  ;D Maar die MC4 zou rond $4500 zijn dus dat zou tot de mogelijkheden kunnen behoren.

Bedankt voor de info in ieder geval  :)

Martin_M

Maandag 25 oktober zullen wij er ook zijn.

Martin & Miranda
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jaco

Ik weet het toch nog niet zeker. Als ik kom dan wordt het zondag.

Groeten, Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Rob_Dingen


Martin_M

Quote from: Jack van Dijk on October 22, 2004, 09:25:38
Op de dealerdag  8) Iemand toevallig nog een kaartje over voor de dealerdag? Ik kom zaterdagavond thuis vanuit Istanbul, kan het niet echt maken om dan zondag op de beurs te gaan lopen.

Helaas konden wij maar aan twee kaartjes komen voor de maandag. Anders was Eisse ook nog meegeweest. Ik hoop dat je nog wat kan regelen.
Een groot voordeel van de maandag is dat het er zoveel rustiger is. Nadeel dat er weinig van een grote meet&greet terecht komt :-\

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bmateijsen

#57
Quote from: Martin_M on October 22, 2004, 16:43:14


Helaas konden wij maar aan twee kaartjes komen voor de maandag. Anders was Eisse ook nog meegeweest. Ik hoop dat je nog wat kan regelen.
Een groot voordeel van de maandag is dat het er zoveel rustiger is. Nadeel dat er weinig van een grote meet&greet terecht komt :-\

Martin

Ach.. Garmt, Patrick en ik zijn er ;)

papaleo

Is er bij iemand bekend dat er van uit Rotterdan richting(VAD) Veldhoven grote werkzaamheden aan de weg plaats vinden waardoor er (grote) files kunnen ontstaan in het weekend?  ???
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Audiofiel

Ik zal er morgen (zaterdag) ook zijn om 14.00 met ega. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Harry HT

#60
Quote from: Audiofiel on October 22, 2004, 20:32:24
Ik zal er morgen (zaterdag) ook zijn om 14.00 met ega. ;)
8) Heb je de vakantie naar Frankrijk geannuleerd om de VAD show te kunnen bezoeken?  :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

riwi

Quote from: papaleo on October 22, 2004, 20:29:47
Is er bij iemand bekend dat er van uit Rotterdan richting(VAD) Veldhoven grote werkzaamheden aan de weg plaats vinden waardoor er (grote) files kunnen ontstaan in het weekend?  ???

Op ANWB.nl is inderdaad te vinden dat :

A2 's-Hertogenbosch - Maastricht in beide richtingen tussen Veldhoven en Veldhoven-Zuid. Van vrijdag 15 oktober 23.00 uur tot donderdag 4 november 06.00 uur.

verder wat op en afritten hier en daar, lijkt me niet zo ingrijpend.




patrick_vdb

Quote from: bmateijsen on October 22, 2004, 16:58:51
Ach.. Garmt, Patrick en ik zijn er ;)

Ja, maar of Martin daar zo blij mee is?...ach wacht..ik heb ook blauwe ogen dus wie weet is er nog hoop ;D

mvrg

Patrick

Harry HT

A15 Gorinchem - Rotterdam tussen knooppunt Gorinchem en Hardinxveld- Giessendam dicht. Van vrijdag 22 oktober 21.00 uur tot maandag 25 oktober 05.00 uur.

Dus Papaleo niet over de A15 terug maar over de A59 of Utrecht terug. Maar heen over de A16 &  A59 kan natuurlijk ook  :)

Gegroet,

Harry

p.s. de A15 is nogsteeds versmald. En pas op voor flitsers op de A16
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

papaleo

OK,dan weet ik nu welke weg ik NIET of WEL moet gaan nemen...

THX,
Leo
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Pantera

Quote from: patrick_vdb on October 22, 2004, 21:10:12
Ja, maar of Martin daar zo blij mee is?...ach wacht..ik heb ook blauwe ogen dus wie weet is er nog hoop ;D

Ja hoor, daar is Martin best blij mee. Ik zie jullie maandag ;)
TAG McLaren AV192R , Krell KSA300s, Krell KSA50s
TEAC VRDS25x (SE mod.), TViX M6500A, Humax HD5000C, PSAudio PPP,
Wilson Audio Watt/Puppy (3/2), NAS Whale
JVC D-ILA RS20, Transparant Dig.Ref./ML Ref.XL/ML Ultra/MW Ref./MW, PL Ref., NBS Monitor 0 dig., XTC, Kemp groep, Callas ClampRack

blue-eyes

Als het maar blauwe ogen zijn ;)

Veel plezier alvast gewenst!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Quote from: Harry HT on October 22, 2004, 21:22:09
Dus Papaleo niet over de A15 terug maar over de A59 of Utrecht terug. Maar heen over de A16 &  A59 kan natuurlijk ook  :)

Via A27 gaat ook slecht want is ook dicht bij Breda/annabosch.

Dus mischien is het beter om A13, A20, A16 en dan A59 te volgen tot Den Bosch, en vanaf daar de A2 naar beneden tot Veldhoven.

Quote
A27 Utrecht - Breda tussen Breda en knooppunt St Annabosch dicht. Van vrijdag 22 oktober 21.00 uur tot maandag 25 oktober 06.00 uur.

Audiofiel

Quote from: Harry HT on October 22, 2004, 20:43:45
8) Heb je de vakantie naar Frankrijk geannuleerd om de VAD show te kunnen bezoeken?  :D

Ja, hard-core of niet, hè!?!  ;D
Nee, er was iets anders tussen gekomen en aangezien ik nu in de mogelijkheid was, kom ik natuurlijk ook. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

PaulB.

Hi,

Helaas verhinderd vandaag en morgen jammer genoeg ook geen tijd :'(.

Iedereen veel plezier op de VAD en post jullie bevindingen!

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Danakin

Lopen jullie nou gewoon langs alle kamers of hebben jullie op papier staan waar je eerst heen gaat etc.
Vorig jaar vond ik dit nogal een probleem. Het zijn heel wat kamers en voordat je bij de kamer komt waar het voor jou interessant wordt/is staan er alweer 30 mensen.
Ik ben gewoon effe benieuwd. :-\
Persoonlijk heb ik een kaart geprint van "het gangenstelsel" en bij elke kamer een krabbel gezet. Je weet wel. Aanduidingen zoals: HT, Linn, NE (nieuwe eindversterker), Avalon etc.

Nou ja, we zien wel. Hopelijk is het dit jaar niet zo druk.

Tot zondag ;D

Danakin
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

advr

helaas, helaas, dit jaar zal niet gaan.
:P
vandaag een meet&greet bij Frenkb  ;D en morgen helaas andere verplichtingen.  O0

volgend jaar maar weer.  ;D

veel plezier aan iedereen die wel gaat, we zien de foto's wel!! ;D

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Martin_M

#72
Quote from: Pantera on October 22, 2004, 21:37:27
Ja hoor, daar is Martin best blij mee. Ik zie jullie maandag ;)

Minder blij is Martin toen hij de kaartjes vandaag ophaalde. Door een misverstand (denk ik) heb ik dus geen kaarten voor maandag maar gewoon voor het weekend. Als audioliefhebber en ook door persoonlijke omstandigheden is dat me echt te druk.

Jammer, geen VAD voor ons dit jaar. Streep de namen maar weer door :'(
Echt balen, want ik had er dus echt heel veel zin in.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

De organisatie nog even aan de telefoon gehad en mijn kaarten zijn dus echt alleen voor het weekend. Er werd me verteld dat het zondag's van zo'n 14:00 het vaak wat minder druk is.

Dus wellicht gaan we 's midddags toch nog die kant op.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

reMC

Quote from: Martin_M on October 23, 2004, 13:36:54
Er werd me verteld dat het zondag's van zo'n 14:00 het vaak wat minder druk is.

Dat zou bijna iedere verkoper zeggen... :-X