VAD show 2004 Meet & Greet (23 & 24 oktober '04)

Started by Harry HT, September 21, 2004, 13:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Die JVC D-ILA zal ongetwijfeld door Audiac op een Firehawk staan voor een demo, met Lexicon en Revel speakers... zoals gewoonlijk ;)

garmtz

Quote from: bmateijsen on October  3, 2004, 11:28:07
Die JVC D-ILA zal ongetwijfeld door Audiac op een Firehawk staan voor een demo, met Lexicon en Revel speakers... zoals gewoonlijk ;)

Of een Screen Research... ;)

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MrPink

Waar een wil is, is de rest weg? ;D

Groetjes,
Oscar

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

MrPink


Movievault

Ik ben er zaterdag , veldhoven is niet zover van Lommel :)
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Rappie

Helaas heb ik beide dagen een LAN-party .... mijn hifiboer had me aangeraden om er heen te gaan met mijn eigen muziek en eens een leuke luistersessie mee te maken. Maar valt helaas op de verkeerde data.

En ik ben geen dealer die op maandag langs mag komen  :(
Eigenaar van Paulthé

patrick_vdb

Hi Harry,

Als het een beetje meezit dan ben ik zowel de zaterdag, zondag alsook maandag aanwezig...je mag het lijstje dus aanpassen :D

mvrg

Patrick

bmateijsen


patrick_vdb

Hi Bjorn,

Ja, je doet iets goed of je doet het niet, een middenweg bestaat niet ;D ;)

mvrg

Patrick

MarcoV

#39
Voor mij wordt het de zondag. Ik kom jullie om 1400 uur dus waarschijnlijk wel even opzoeken  ;)

Marco

Wowly

Ik ga al jaren (Budel-Veldhoven 20 min. drive), maar kan dit jaar misschien niet (Bummer!! >:(). Eigenlijk moet ik deze traditie wel in ere houden!
Wat is de bedoeling van de Meet & Greet eigenlijk???

groeten Jan Martens aka Wowly

Harry HT

Hoi Wowly/Jan,
Quote from: Wowly on October 15, 2004, 22:36:39
Ik ga al jaren (Budel-Veldhoven 20 min. drive), maar kan dit jaar misschien niet (Bummer!! >:(). Eigenlijk moet ik deze traditie wel in ere houden!
Wat is de bedoeling van de Meet & Greet eigenlijk???
Tijdens de M&G kun je kennis maken met forumleden en administrators, je kunt ze in levende lijve ontmoeten.

Je stelt jezelf even aan iedereen voor en biedt je buurman/vrouw wat te drinken aan. Het is gewoon gezellig en je gaat weg wanneer je zelf wil.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Wowly

Klinkt leuk !, heb een hoop goede adviezen gehad bij de aanschaf van mijn BD800 waar ik toen erg gelukkig mee was. Daarbij is het altijd leuk gelijkgestemde mensen te ontmoeten en wat face to face te ouwehoeren (brabants voor chatten). Ik ga proberen te komen, maar weet alleen niet welke dag ik kan en hoe laat.

greetz Wowly

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Danakin

Ik ga op zondag. Ben woonachtig in Katwijk ZH (regio Leiden). Ga via GOUDA om iemand op te halen. Er kan nog iemand mee.

Danakin
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

wil

Goed aanbod Danakin. Misschien kan er meer gecarpooled worden. Misschien kan Harry dat bij zijn lijstje vermelden met een 8).
Ik ga vanuit Amsterdam (zaterdag) en heb nog plek voor 2-4 personen.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Danakin & Wil,

Goed idee ! ik heb post # 1 aangepast.

Gegroet,

Harry

p.s. nog maar een paar nachtjes slapen en dan ....
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

jaco

Ik moet vanuit Almere komen, en zou ook wel iemand op kunnen pikken.
Via Amsterdam is niet echt handig aangezien ik bijna aan de oprit van de A27 woon, en dan een stuk sneller voorbij Utrecht ben..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

riwi

Weet iemand of de nieuwe Lexicon MC4 ook te zien is op de VAD? Ik check regelmatig op de site van lexicon maar meer dan de product leaflet is er nog niet te vinden.

Ik kom zaterdag waarschijnlijk, en dan ben ik er wel bij met de meet&greet  :)

PaulB.

Hi,

Ook ik zal er hoogstwaarschijnlijk zaterdag zijn.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!