19:6 mode zinvol op consoles?

Started by Erik, September 11, 2004, 19:25:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Ik vroeg me af of iemand hier wel eens mee geexperimenteerd heeft?
Krijg je deze mode meer beeld bij aan de zijkant of knipt hij juist iets van de onderkant af?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

16:9 modus bedoel je ?

De xbox heeft breedbeeld games en dat is heel fijn op een bb tv. Stukken van het beeld afhalen bij games lijkt me geen goed idee want dan mis je beeld die je nodig hebt om te gamen :D

Spacebass

Veel PS2 games hebben een speciale optie en bij SSX krijg je idd een bredere view

Erik

Dat is mooi om te horen, ben wel benieuwd mijn vorige beamer kon op de eea andere manier helemaal geen beeld weergeven van de ps2, was altijd verminkt.

De tw200 is breedbeeld dus ben wel benieuwd, was even bang fabrikanten het harry potter principe zouden toepassen (knip en boven een deel weg om 16:9 te maken (dat wil de klant nou eenmaal) ;D

JeroenB idd moest natuurlijk 16:9 zijn ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kerstmanno

Heb sinds kort PES4 voor de xbox. Erg gaaf spel. Merk wel dat ik last heb van overscan of hoe dat ook alweer heet. Er mist een stukje aan de zijkanten, de helft van de 1e letter van sommige zinnen e.d. valt er namelijk af. Nah ach, merk je tijdens het spelen natuurlijk niks van.

boebla100

heb eens grand turismo 3 op breedbeeld gezet en dat was niet om aan te zien auto werd zeer smal laat hem gewoon staan zoals hij nu staat en beeld is perfect op de bb tv dan heb wel de ps2 zelf op 16.9 staan
denon avc-a1sr  versterker
  denon 3800  dvd-speler
  denon 1500RD tuner
  6x b&w cdm 9 NT speakers
  1x b&w htm1   center speaker
  1x b&w asw cdm  woofer
  ps3--gamecube--en nog een videorecorder
  beamer H57 scherm beamax a-velvet matwit zichtmaat 200x130

Erik

GT heb ik getest en die ondersteund echte BB, dus geen in elkaar gedrukt beeld.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kerstmanno

Quote from: Menno on November  2, 2004, 14:43:46
Heb sinds kort PES4 voor de xbox. Erg gaaf spel. Merk wel dat ik last heb van overscan of hoe dat ook alweer heet. Er mist een stukje aan de zijkanten, de helft van de 1e letter van sommige zinnen e.d. valt er namelijk af. Nah ach, merk je tijdens het spelen natuurlijk niks van.

Raar, heb in het menu van de Epson de scale o.i.d. op large gezet en nu zie ik wel alles!  ???  :)