B.Loft - Submerged

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

VlisChris

#3050
Quote from: LittleNinja on January 27, 2023, 13:32:45Je hebt ook HDMI kabels waar je later de connector op kan monteren...

Die kwam ik ook tegen ja. Qua hebben horen zeggen.

Even kijken wanneer ik dat kan en wil opzoeken. Momenteel lig ik te wachten op de dokter om mijn knie open te wroeten ::)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: VlisChris on January 27, 2023, 14:27:41Die kwam ik ook tegen ja. Qua hebben horen zeggen.

Even kijken wanneer ik dat kan en wil opzoeken. Momenteel lig ik te wachten op de dokter om mijn knie open te wroeten ::)

Wordt dit een live feed?

Succes & sterkte man
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

minplus

Quote from: VlisChris on January 27, 2023, 14:27:41Die kwam ik ook tegen ja. Qua hebben horen zeggen.

Even kijken wanneer ik dat kan en wil opzoeken. Momenteel lig ik te wachten op de dokter om mijn knie open te wroeten ::)

Mag je meekijken?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

VlisChris

Quote from: LittleNinja on January 27, 2023, 14:29:09Wordt dit een live feed?

Succes & sterkte man

Die was er wel als ik wilde. En dat wilde ik niet.
Je voelt er niets van. En toch vond ik het een waardeloze ervaring :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

minplus

Heb zelf wel meegekeken toen de urologe met m'n prostaat bezig was. Kon zien dat ze grote klasse is.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

LittleNinja

Quote from: VlisChris on January 27, 2023, 17:00:53Die was er wel als ik wilde. En dat wilde ik niet.
Je voelt er niets van. En toch vond ik het een waardeloze ervaring :-\

Ik had die keuze ook pakweg 24 jaar geleden. Ik heb gevraagd of ik helemaal onder gebracht kon worden. Ik word liever wakker als het "achter de rug is".
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Het voordeel van een ruggeprik is dat je niet met pijn wakker wordt. Maar ik vond alles aan die ruggeprik ruk.
Dat je op het bed moet zitten en volledig volgens specificatie in elkaar gedoken moet zitten. Dat ze lekker tussen je ribben poken om een plek te vinden. Dat ze dan met die naald in de buurt van je rug komen waardoor je toch volledig verstijfd.

Dat je alles meekrijgt. Dat blok.

Nee. Gewoon niet mijn hobby.

Alleen die kermisattractie van je tenen zien wiebelen is wel humor :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MarKath

Quote from: VlisChris on January 31, 2023, 14:12:00Het huis van mijn ouders staat nu officieel te koop.

https://www.funda.nl/koop/vlissingen/huis-88461631-bellamypark-7/

Niet verkeerd.

Die kelder heeft wel heel veel audio potentie, kan je een geweldige luisterruimte van maken zonder dat buren daar hinder van ondervinden.
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

VlisChris

#3059
Naar de vierde verdieping met een geopereerde knie rechts, flinke jicht links, en vervolgens nog lang naborrelen is niet slim. Ik ben serieus kapot.

Maar het was het freaking waard. Vandaag was de hoogste punt viering  :wub:

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

minplus

 :D

Ruggeprik was trouwens voor mij beide keren geen enkel probleem. Een prikje en daarna bewust aanwezig zodat je ook kon communiceren met degene die aan het opereren is.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

VlisChris

#3061
Pijn wordt steeds heviger ipv minder. Na bijna een week.

Morgen de HAP eens bellen voor een paardenmiddel.
Ibuprofen, diclofenac en een andere NSAID werken niet. Rillend van de pijn op bed liggen is na enkele nachten toch ... vervelend aan het worden.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eduard


Faxe

Zou gewoon met het ziekenhuis bellen en vragen of het kan kloppen dat je zoveel last hebt van de knie. Neem tenminste aan dat je daar last van hebt.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

VlisChris

Quote from: Faxe on February  5, 2023, 17:56:49Zou gewoon met het ziekenhuis bellen en vragen of het kan kloppen dat je zoveel last hebt van de knie. Neem tenminste aan dat je daar last van hebt.

Dat is het vervelende. Er spelen twee dingen tegelijk.

Knie. Die redelijk aardig gaat. Pijnlijk. Maar goed te doen.

En jicht. Dat dus los van mijn knie staat.

HAP niet meer gebeld. Bel morgen de gewone huisarts wel even. Schijnen ze toch prettiger te vinden :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Faxe

Weet niet of je bij het naborrelen nog alcohol hebt gedronken maar dat is geen goede combinatie met jicht.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

VlisChris

Glas champagne op voorhand. 1 Biertje na afloop.

De rest water, beetje koffie. En nog meer water.

Nu thuis ook weinig alcohol. De behoefte ook even niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ondertussen kan ik weer "acceptabel" lopen (lees; naar de ondergrondse container 50 meter van mijn huis).

Nu nog zorgen dat ik niet in pantoffel de straat op hoef. Voet is nog dermate opgezet dat zelfs mijn crocs hel op aarde zijn.

Kom ik weer in die dingen kan ik met krukken wel weer bewegen.

Mensenkinders wat is dit frustrerend vermoeiend :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Geen makkelijke rit... Hou vol kerel. Ik heb er ooit een half jaar over gedaan om weer te leren lopen. :blink:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

sorry. Het is zeker niet mijn intentie te doen alsof het het einde vd wereld is. Frustrerend. Te pijnlijk om hier gewoonte van te willen maken (wat het wel gaat worden overigens).

Maar, er zijn meer dan genoeg mensen die duidelijk meer klachten hebben :-\

Dus in dat licht bezien zou ik mijn keutel kunnen intrekken. Wat ik overigens niet doe ;) Naar mijn eigen maatstaf mag ik keutels achterlaten nu :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Zeker in je eigen topic! :D

Waarom gaat het wel een gewoonte worden?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Jicht schijnt zonder medicatie niet minder te worden, maar steeds sterker te worden.

Geen idee of dat waar is. Ik hoop het niet.
Normaal gesproken zeg 2x per jaar een aanval. Nu dit kalenderjaar is dit al nummer 2. Dus statistisch genomen hoor ik goed te zitten :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Aan de albionkade zitten het belendende appartementencomplex. Mijn appartementencomplex. En het historische gebouw waar nu hotel De Timmerfabriek zit. Net geopend.

Frustrerend dat ik niet even kan gaan kijken :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: VlisChris on February  7, 2023, 23:00:37Jicht schijnt zonder medicatie niet minder te worden, maar steeds sterker te worden.

Geen idee of dat waar is. Ik hoop het niet.
Normaal gesproken zeg 2x per jaar een aanval. Nu dit kalenderjaar is dit al nummer 2. Dus statistisch genomen hoor ik goed te zitten :angel:

Ik hoop dat het meevalt..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Kot nooit afgefikt. Dus ze bouwen door.

En daar vlieg ik dan een rondje overheen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.