B.Loft - Submerged

Started by VlisChris, August 24, 2004, 17:33:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

FrankB

Sweet HTtje Chris, en die dvd collectie is  8) en de giftsets staan wel erg  O0

Je moet een hoop lol beleven in die kamer van je!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Oracle

Quote from: bmateijsen on August 24, 2004, 17:40:34
Giftset mania ;D

Wel  O0

Dat Christiaan de giftset heeft van Harr Potter is nog tot daar aan toe... Maar de giftset van Showgirls???  What were you thinking?? ;) ;D

Verder: mooi hoor! Toen ik 21 was had ik een mono-videorecorder op een all-in-one torentje hangen, dus je bent al behoorlijk gevorderd! Staat erg stoer met de MX2's op stands!

Groet,
Mark

OscarTango

Niet slecht, Christiaan...alleen is het wel errug wit allemaal, he... Een kleurtje zou geen kwaad kunnen, denk ik. En dan geen oranje, he....

;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

VlisChris

LOL
Ik zit inderdaad momenteel een beetje rond te kijken voor een nieuw huisje (en dat mag niet kleiner zijn dan wat ik nu heb ;D) en die ga ik indelen rond mijn ht :) En daar hoort inderdaad ook een kleurtje bij. En dat kleurtje is Blauw 8) Heel, heel diep blauw. Heel erg mooi.
Maar dat doe ik alleen als ik ga verhuizen of als ik weet dat ik hier nog minimaal een jaar zit :)
ps: denk de kamer ook even in met die gordijnen dicht ;) Die lopen van op de vloer tot helemaal boven aan toe he ;) Dat is ook een behoorlijke lap stof.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FrankB

Gewoon zwart Chris, dat is het beste voor je HT  ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Wat zou ik het beste kunnen doen :-\
Quotebefore to sens you the invoice i wanted to let you
know that\:
with ups 3/4 days with tracking number is arround $ 90
with usps 5/6 business days it's $ 20 but the delay
not garanted and no tracking number

let me know your choice please

for the payment it's paypall or money order wester
union .

thanks
patrick-
20 Dollar en geen tracking nummer ed, of 90 :o dollar en wel een trackingnummer? Grrrr.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FrankB

Dat is wel een enorm verschil zeg, damn. Ken je de verkopende partij? Dan kun je het risico wel nemen, anders is het wel tricky!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Ik ken hem niet nee. Hij heeft nu 7 deals op e-bay staan. Daarom zit ik nogal te twijfelen wat ik moet doen. Als het nu iemand is met veel positieve feedback zou ik gewoon voor die van $20 gaan. Maar bij een relatief nieuw iemand? Best eng.
Damn, dan is het dus geen $200 dollar maar $300 :o Dat is nog een behoorlijk verschil zeg....
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ik heb toch maar voor de 90 dollar optie gekozen :) Liever dat dan dat die zogenaamd kwijt raakt in de post. Het was even slikken maar voor rond de 250 euro een Pronto 950 is niet eens zo slecht :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FrankB

Quote from: Christiaan Sauer on August 25, 2004, 14:52:01
Ik heb toch maar voor de 90 dollar optie gekozen :) Liever dat dan dat die zogenaamd kwijt raakt in de post. Het was even slikken maar voor rond de 250 euro een Pronto 950 is niet eens zo slecht :)

Gelijk heb je Chris, goede keus!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

LICATTA

effie reageren, mss al te laat maar nooit zo'n deals maken. Heb hetzelfde meegemaakt maar dan voor een LCD touchscreen. Nooit ingaan op zo'n aanbiedingen!!!


VlisChris

Hoezo zou je er nooit op ingaan? Het geld is inmiddels overgeboekt :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martin_M

#37
Ik snap het niet helemaal.
Je kan op www.usps.com zelf de kosten uitrekenen.

Ik heb dat even gedaan (en gegokt dat het pakket 6 pnd. weegt).
Met airmail parcel post verzekerd tot 250 USD kom ik tot:

Airmail Parcel Post  $25.65 
Insured for $250.00 $4.60 

--------------------------------------------------------------------------------

TOTAL CHARGES $30.25

De kopende partij kan dan niet de tracking controleren maar er is zeker een nummer. Als er iets fout gaat kan de verkopende partij altijd controleren waar.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

Hmmm, vreemd.
Ik zal er ook eens kijken en als ik ook niet op die 90 euro uitkom maar eens een emailtje naar de verkoper sturen voor uitleg...
Bedankt voor de tip.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#39
Ooow, wacht, dit is via usps, en als ik het goed heb is zijn verzending via ups. En daar zit een verschil tussen ;)

edit

Ik zit even te kijken op de site van ups en daar kom ik makkelijk op bedragen van 90 dollar uit :) Dus ik denk wel dat het klopt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LICATTA

Hoe heb je betaald, toch niet via Western Union. Dit is veel te riskant, de verkoper kan met het geld gaan lopen en je geen, of een vals UPS tracking number doormailen. Of je het juiste tracking number doorspelen maar telkens je gaat controleren of het pakket als is verstuurt staat er dat men nog wacht op een teken.

VlisChris

Ik heb via paypal betaald. Western Union ken ik als bank oid wel, maar als betalingsmethode niet. Daarom maar voor "veilig" gekozen, en met PayPal gewerkt. Wordt ik opgelicht kan ik altijd Master Card inschakelen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Update: inleiding anders geschreven.
Even paar dingen erbij gedaan.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

riwi

Mooi HT heb je Christiaan!
Ook cool die pronto 3000. Ik heb de oude pronto en mis de hardcursor en heb die dus op alle schermpjes moeten maken. Zeker voor €250 geen slechte deal gedaan denk ik.

VlisChris

#44
Thanx :D
En weer kleine verandering aan de tekst. Zowel de inleiding als begeleiding bij de foto's geschreven.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ik neem aan dat unclaimed bij paypal wil zeggen dat de verkoper het geld nog niet heeft "opgehaald" bij paypal? Of hoe moet ik dat zien?
Bij de betaling voor mijn Pronto staat namelijk al 2 of 3 dagen "unclaimed".
En ik wil hem wel eens hebben onderhand.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

OscarTango

Quote from: Christiaan Sauer on August 27, 2004, 15:44:47
Ik neem aan dat unclaimed bij paypal wil zeggen dat de verkoper het geld nog niet heeft "opgehaald" bij paypal? Of hoe moet ik dat zien?
Bij de betaling voor mijn Pronto staat namelijk al 2 of 3 dagen "unclaimed".
En ik wil hem wel eens hebben onderhand.

Idd, ja...ja, ik zou'm toch nog maar eens mailen. En als dat de gast was waarvoor ik je de link heb gegeven, excuses daarvoor, moest het foutlopen...

Tim
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

FrankB

Is er nergens een FAQ Chris, waar je de precieze betekenis van de termen op kunt zoeken? Ik heb nog nooit met Paypal gewerkt dus ik kan het je niet vertellen ....

Sterkte :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Quote from: OscarTango on August 28, 2004, 00:20:17


Idd, ja...ja, ik zou'm toch nog maar eens mailen. En als dat de gast was waarvoor ik je de link heb gegeven, excuses daarvoor, moest het foutlopen...

Tim

Hij heeft al emails van me ontvangen. 1 Met de vraag hoe compleet de set is, en de tweede of ik het nummer van UPS mag ontvangen. Op geen van beide heb ik antwoord gekregen. En tja, het kan je nu eenmaal gebeuren met E-Bay. Shit happens nu eenmaal. Het is alleen jammer als je het zelf bent bij wie het moet gebeuren. Maar ach, daar hebben ze wel weer dingen op verzonnen.
Maar wat zou nu wijsheid zijn? Meteen naar E-Bay rennen om aangifte van fraude te doen? Of even tot begin van komende week afwachten om te zien of er toch een pakketje met de post komt?
@ FrenkB: dat ga ik eens opzoeken :D Thanx voor de tip.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Charly

Zeer leuke HT Christiaan, Je hebt met een beperkte mogelijkheden toch een leuke ht neer weten te zetten. Dat is toch bij veel mensen de kunst.
Primare I15 / Audio Physic Tempo 25 / Bluesound Node / LG55C9PLA