Stargate seizoen 7 box

Started by adrie, August 22, 2004, 21:11:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adrie

Temidden van ons is een aatal Stargate SGC1 liefhebbers zag ik.
Teleurgesteld was ik toen bleek dat de dvd's van seizoen 7 (vanaf nr. 32) niet meer in nederland verkocht werden, met nederlandse ondertitels vind ik toch fijner kijken.
Nu was ik afgelopen week in Frankrijk en ik dacht dat als ik de dvd's met nederlandse ondertitels wil hebben, loop ik de meeste kans op de franse of italiaanse versie (de nederlandse versies van voor nr 32 waren namelijk gecombineerd frans/italiaans en nederlands ondertiteld.
In Frankrijk de 'coffret collector 6 dvd integrale saison 7' bekeken. De doos volledig in het frans, en geen melding van nederlandse ondertitels. Ik gaf het weinig kans.... Nou wilde ik de box sowiezo hebben hetzij met of zonder ondertitels, dus de box gekocht.

Wat blijkt thuisgekomen er zitten Nederlandse ondertitels bij !!!!!  :D

De box kostte me 69,99 euro en staat ook bij amazon.fr

Adrie

gino

 Ik begrijp het niet helemaal. ???  Stargate seizoen 7 in Frankrijk kopen ,terwijl deze hier in Nederland vanaf 18/08/2004 leverbaar is voor iets meer dan 49 Euro.
denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica

adrie

OEPS, dat heb ik goed gemist dan...... :(
Terecht dat je het niet snapt, ik nu ook niet meer....
Ik ben er vanaf halverwege dit jaar naar aan het zoeken geweest, niet kunnen vinden.
Gebeld naar diverse ketens, maar niemand die me wat kon vertellen uiteraard.
En omdat ze de losse dvd's niet meer uitbrachten.......
Nou ja, ik ben nog steeds behoorlijk in mijn sas met de set. 70 euro voor een box met 6 dvd's is een gebruikelijk prijs...
Waar staat het trouwens ergens dat de box hier uitgebracht worden, en dan mog wel voor 49 euro?

gino

Stargate wordt tegenwoordig uitgebracht door MGM en niet meer door Fox . ( www.mgmfilm.nl ) Alle seizoenen worden in een fraaie box uitgebracht , dus ook het niet eerder verkrijgbare seizoen 1 .  ::)  Kijk maar eens op hun site voor de release data .
Succes Gino
denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica

gino

Oeps, vergeet te vermelden. :(  Verkrijgbaar bij Free record shop, Fame en vanLeest .
denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica

adrie

Geweldig, bedankt voor je reactie.
Ik ben vanaf begin dit jaar heel wat uurtjes bezig geweest met het onderzoek naar het uitbrengen van de boxen.
Mgm site afgestruind, mails gestuurd en gebeld (ook naar free record shop). Overal geen reactie  :-[
Net nou ik het op orde heb, brengen ze alles 'opnieuw' uit, inclusief seizoen 1, wat inderdaad niet in nederland verkrijgbaar is geweest.
Nou ja, het is nou eenmaal zo gelopen ...
Bedankt voor je reactie, ik ga nog eventjes een Stargate dvd opzetten :D

Martijn_au

Ik baal zelf enorm van die dvd-boxsets, omdat ik volume 1 t/m 31 al heb en uiteindelijk deze collectie graag wil voortzetten. Nu zit op al deze volumes veel extra's, zoals commentaar tracks en allerlei documentaries over SG-1. Zitten deze extra's ook op de dvd's van de boxsets? Als dit niet zo is, koop ik wel de engelse dvd volumes.

gino

Alle Stargate boxen hebben extras zoals op volumes 1 t/m 31. Er is een verschil , ze zijn niet meer Ned. ondertiteld. Ik vind dat een blunder.
Maar ja, wie ben ik.

Groeten
denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica

Martijn_au

Hmm, dan vind ik 49 euro niet veel voor 6 dvds.. de losse volumes waren altijd minimaal 15 euro, dat was toch bijna 2x zo duur. Dan ga ik toch maar eens in de winkel kijken

eduard

ik koop de boxen al jaren bij dvdsoon zijn ze nog goedkoper (alleen geen ondertiteling maar dit vind ik geen probleem)