Manger P1 te koop price drop

Started by fietser, March 15, 2024, 14:37:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fietser

Omdat ik ga upgraden verkoop ik mijn 4 jaar oude Manger P1 speakers. Zit nog een jaar garantie op. Bij gebrek aan een Nederlandse importeur wordt de garantie overgenomen door Alpha Highend Brasschaat.
Speakers hebben in een rookvrije en openhaard loze ruimte gestaan. Komen met Gaia 2 voeten, orginele spikes en bruggetjes. En originele verpakking
Vraagprijs € 4500

Kabel is verkocht.
Eventueel ook over te nemen met Crystal Cable Micro Diamond met lengte 1x 4,5m en 1x 6,5m. Versterker kant WBT pluggen. Speaker kant Crystal. € 750 . Met originele verpakking.
Rekening ter inzage.

Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Mitch--

Wat een speaker, zo mooi!  :worship:

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Eens en dat gaat over meer dan alleen de looks 👌🏻

Quote from: Mitch-- on March 17, 2024, 11:47:45Wat een speaker, zo mooi!  :worship:


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mitch--

Quote from: Xander32 on March 17, 2024, 18:24:06Eens en dat gaat over meer dan alleen de looks 👌🏻


Absoluut, dit smoelt en klinkt werkelijk geweldig!


(Helaas zelf niet in de markt, maar heb een enorm zwak voor deze set!)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

fietser

Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Zymotic

Bieden is niet toegestaan op dit forum, graag je vraagprijs even vermelden.

Jumping Jack

Quote from: Zymotic on March 20, 2024, 20:36:14Bieden is niet toegestaan op dit forum, graag je vraagprijs even vermelden.

Die staat er gewoon.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

fietser

Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

Xander32

Op een hifi beurs vielen deze mij positief op en zijn ze mij altijd bijgebleven. Recent heb ik dankzij Fietser de mogelijkheid gehad om ze nog eens te horen spelen en dat was weer een feest der herkenning 🎶

Pareltjes 👌🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT