Voor elke pagina opnieuw inloggen?

Started by r.bauer, June 9, 2002, 09:24:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

r.bauer

Hoi Frank,

Ik moet me voor elke nieuwe pagina opnieuw inloggen als ik wil reageren.
Nadat ik me inlog, staat er welkom guest op elke nieuwe pagina?
Cookies staan goed.
groetjes,

Reinier.

J.A.F._Doorhof

Heb je wel, stay logged in aan staan ?
Verwijder anders je cookies van het oude forum, en log je opnieuw aan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

[AC-3] SiR-ROUND

Tja , nu ook last van... Op het werk op verscheidene PC's...

Houdt het board een bepaald maximum aan qua IP's?

Coockies etc verwijderd mocht niet baten...

Stay logged in doet ook niks...

Ik zal nog even kijken of ik in m'n profiel kan komen...


SiR-ROUND

What the?

Wil ik gaan posten dat ook het profiel niet werkt kom ik ineens als ingelogged naar voren met posten?

I don't get it...

 ???

SiR-ROUND

Misschien een tip?

Ik merk vaker dat het forum wat raar doet, zonet ook met updaten van m'n profile.

Voor het inlogprobleem en bovenstaande is de oplossing gewoon inloggen en daarna het venster sluiten. Wanneer je dan weer de pagina oproept sta je blijvens ingelogd...

dick

#5
Hey.. dat gaan we proberen! Ik heb er vooral last van als ik het forum wil gebruiken op een PC waar ik nog niet eerder ben ingelogt. Dan zie ik steeds bij de volgende pagina weer 'guest'staan.. Als ik vervolgens alle koekjes weg gooi, en de temp. internet bestanden verwijder gaat het vaak wel weer.

SiR-ROUND

Yep, dat heb ik ook omdat ik op meerdere PC's op het werk inlog... Nu had ik dus laatst thuis ook ineens het probleem. Kennelijk gooit het forum z'n logincoockies door elkaar met meerder IP's...

De truuk werkt en zo hou je tenminste de cookies de je wilt hebben...

Succes ermee!

Greetz.

Welles

Ik had hetzelfde probleem toen ik me vannacht registreerde. Het lukte me niet te posten hoewel ik een keer of vijf ingelogd heb. Vanmorgen lukte het wel. Ik hoefde niet opnieuw in te loggen. De 'truc' van Sir-round lijkt te werken. Bij andere forums heb ik dit probleem niet.

SiR-ROUND

Mooi...  :D

Die cookies gaan/zijn niet goed...

Ik heb inderdaad ook bij geen 1 ander forum dit probleem.

mr._Custard

Ik heb nu het volgende probleem:

Op het hoofdscherm lijkt het alsof ik niet ben ingelogd, en ik krijg dus ook alle nieuwe posts niet te zien. Zodra ik een forum inga, ben ik ineens wel ingelogd en kan ik ook posten etc. Heb al cookies verwijderd (tenminste alle die ik met dit forum kon verbinden), opnieuw ingelogd etc. ,maar niets helpt (thuis niet, en hier op mijn werk ook niet). Ik ben niet van plan om al mijn cookies weg te gooien. Help ?

J.A.F._Doorhof

Geen idee....

Ik moest me alleen na de verhuizing opnieuw inloggen en vanaf toen ging alles vanzelf.

Heb je de test met browser afsluiten en weer openen geprobeerd ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

In het venster waar je wel ingelogged staat uitloggen, sluiten en dan opnieuw inloggen in het hoofdscherm?


Vlearmoes

ik heb de zelfde problemen als Mr Custard en mij lukt het ook niet ondanks alle tips ??? :P
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

eduard

Ik had het probleem met IE5 met IE6 geen problemen

Vlearmoes

Mijn probleem nog steeds niet opgelost:
In het hoofdvenster niet ingelogt ben een gast dus klikken op inloggen ,in het inlogscherm word ik verwelkomt met mijn naam en moet de gegevens invullen, deze worden op een of andere manier niet onthouden. ik heb al het boven staande al geprobeerd. HELP
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

SiR-ROUND

Probeer eens de cookies van het forum te verwijderen...

Robbo

Ik heb er ook last van gehad.

Na opnieuw www.htforum.nl ingetypt te hebben , en daarna de bookmark opnieuw te hebben aangemaakt. Heb ik er nog 1 keer last van gehad, nadat het forum geupgrade was.

Dezelfde procedure herhaalt, probleem weer opgelost.


Rob

Vlearmoes

Bedankt deze tip van Robbo heeft geholpen ben nu in een keer binnen. ;D
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology