Home@TheMovies goes Vegas CES

Gestart door home@the movies, januari 4, 2024, 16:21:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donaldk

Citaat van: home@the movies op februari  3, 2024, 21:46:25Ik ga morgen wat zaken posten, vandaag nog een dagje Barcelona gedaan om even te bekomen van de drukte.
We waren voor een keer eens met de drie collega's samen op een beurs, dat is een unicum voor ons, met drie gelijk vrij maken, dat gebeurt amper of nooit.

Voor ons is ISE rennen van de ene afspraak naar de andere, en verder zowat op ieder stand even kijken om te zien wat er al dan niet te ontdekken valt.
Ik lees hier redelijk wat over de grote led schermen, wel, ik kan jullie zeggen dat we een volledige dag niets anders gedaan hebben dan die dingen te gaan bekijken, we hebben redelijk wat interessante dingen gezien, later daarover zeker meer.


Ik ben benieuwd er zit veel prijs en kwaliteitverschil in LED.

home@the movies

Ok, een paar bevindingen van ons bezoek aan de ISE;
Om te beginnen is het goed om te weten dat wij, als installateurs, met een iets andere kijk en interesse naar dit soort zaken gaan dan een consument. Het is uiteraard ook niet echt een beurs waar onder normale omstandigheden eindklanten op bezoek komen dus de focus ligt enigszins op een ander vlak.
Ook zijn er vaak zaken waar we van op de hoogte worden gebracht maar onder NDA staan voor een bepaalde tijd.


Een zeer interessante meeting was de voorstelling van de nieuwe NAD receiver, NAD is op AVR gebied een speler die zeer mooie en betaalbare producten op de markt zet waar audio kwaliteit steeds bovenaan staat.
Met hun nieuwste vlaggenschip, de T789, brengen ze een monster van een receiver op de markt, 19 kanalen processing waarvan er 11 vaan boord versterkt, en HDMI 2.1 video kaart, dat is geen klein bier.
Het is nog even wachten op de release, die is gepland voor de 2de helft van het jaar;



home@the movies

Sorry, mijn verhaal was nog lang niet af, maar ik haar al op enter gedrukt ;D  de rest volgt dadelijk  ;D  ;D

home@the movies

Heb ik net meer dan een uur zitten typen aan een verslag, en sluit ik met mijn dom hoofd mijn browser, alles kwijt, het is echt mijn dag niet vandaag  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(

Kjelt

Lange verhalen in notepad typen en regelmatig opslaan. Daarna copy pasten in een nieuwe reply. HTforum software is wat dat betreft ook niet betrouwbaar genoeg. Ik krijg regelmatig foutmelding dat ik minder dan een minuut geleden ook gepost heb terwijl dat de eerste bericht vd dag is.

donaldk

Citaat van: home@the movies op februari  6, 2024, 18:48:38Ok, een paar bevindingen van ons bezoek aan de ISE;
Om te beginnen is het goed om te weten dat wij, als installateurs, met een iets andere kijk en interesse naar dit soort zaken gaan dan een consument. Het is uiteraard ook niet echt een beurs waar onder normale omstandigheden eindklanten op bezoek komen dus de focus ligt enigszins op een ander vlak

Juist ook meer, o.a. met meer nadruk op productie. Maar wel zakelijke eindgebruikers.

riwi

Citaat van: home@the movies op februari  6, 2024, 20:36:30Heb ik net meer dan een uur zitten typen aan een verslag, en sluit ik met mijn dom hoofd mijn browser, alles kwijt, het is echt mijn dag niet vandaag  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(

Jammer Werner. Ik had het laatst ook nadat ik mijn post ge-edit had en op reply drukte ipv save. Met de oude forumsoftware kon je met de back knop nog wel wat terug halen, maar nu is het gewoon weg.