Storing vannacht

Started by J.A.F._Doorhof, January 4, 2024, 09:26:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Het zal duidelijk zijn dat we er vannacht en gisteravond voor een groot deel af hebben gelegen.
We hebben al maanden van verbroken verbindingen achter de rug en het leek even goed te gaan.
Ik wacht op antwoord van Mica wat er aan de hand is geweest, en anders gaan we toch eens kijken naar een andere provider, dit kost handen met geld op deze manier :(
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Xander32

Vervelend, maar uiteindelijk toch nog snel verholpen, dank voor jouw inspanningen 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

FOX123

#2
Zeker vervelend als je steeds die "503 service unavailable" krijgt, dan denk je er heeft iemand weer aan de knopjes gezeten, zoals het bij ons ook wel gebeurde in het verleden op ons forum, maar forum draait weer ;D

jef-w

Wel vervelend dat het zo vaak voorkomt, geloof graag dat het veel tijd, inspanning en geld kost.

Maar fijn dat het toch snel weer is opgelost. Dank🙏🏽
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC / Micro Seiki DQX-500/ Apple TV 4K / Zappiti SE 4K HDR / PS5 
Speakers: M&K 950(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

Jimi Hendrix

Meteen maar een steentje bijgedragen via een donatie.
What we do now echoes in eternity

J.A.F._Doorhof

Super word zeer gewaardeerd
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

brt

Quote from: Jimi Hendrix on January  5, 2024, 21:39:40Meteen maar een steentje bijgedragen via een donatie.

Dat zat ik dus ook te denken, kan alleen niet vinden welk bedrag op wordt gerekend?

Sowieso wil ik mijn waardering uiten voor het in de lucht houden van dit leuke forum. Komt ongetwijfeld meer bij kijken dan de gemiddelde user bij stil staat.

En, wat ik me al een tijdje afvraag, dekken de sponsoren niet de kosten?
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

J.A.F._Doorhof

De sponsoren dekken normaal 75-80% van de maandelijkse kosten. De rest vullen we zelf aan. Alle extra kosten betalen wij.

Doen we al vanaf het begin ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

5061

Donatie ter ondersteuning gedaan.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

J.A.F._Doorhof

Bedankt allemaal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"