Set van Walt

Started by Contour, October 24, 2015, 20:50:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowdy

Quote from: Contour on October 13, 2023, 13:03:20Inmiddels ook een topmodel van Sonore gescoord, een Tourmaline netsnoer:
Mijn advies is om de te lange snoeren niet op te rollen, daardoor krijg je een spoelvorming. Beter is om de overlengte in een S-vorm te leggen.

Xander32

Muggenziften, is dat hetzelfde als mierenneuken 🤔
Ik vraag dat namens een natuur minnende vriend 🤓

Quote from: Hannibal_ on October 14, 2023, 07:58:41Als ik dan ook even mag muggenziften, ik zou de schakelende voedingen in een apart blok doen, ver weg van de rest.

Die adapter dus.

Just me.

Maar mooie kabels.
Btw, wat doen die zakjes precies?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rowdy

Quote from: mmuetst on October 13, 2023, 22:54:10Bedoel je dan dat zakje coke?  ;)
Wat is dat voor een belachelijke opmerking. Als je niet eens bent met iemands filosofie, prima, maar dit soort opmerkingen schrijf je niet.

sultankat

De moderatoren zijn alert in dit topic: nog één scheve schaats (= ongepaste opmerkingen) en er volgt een ban. Dus kijk uit!!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Hannibal_

Quote from: Contour on October 14, 2023, 08:03:44Zie de website van Audiomaat voor meer uitleg!

Excuses, bedoelde bij jou

Quote from: Xander32 on October 14, 2023, 09:48:40Muggenziften, is dat hetzelfde als mierenneuken 🤔
Ik vraag dat namens een natuur minnende vriend 🤓


Het klinkt vriendelijker, muggenziften.
Kwa klank, vind ik.

Hoewel het bij toepassing in de praktijk waarschijnlijk niet heel mug vriendelijk is?

Sowieso moet je bij het alternatief natuurlijk wel op voorhand overeenstemming zoeken met de mier in kwestie.
Bij wederzijdse instemming zou het theoretisch vriendelijker kunnen lijken, al zal ook dat vermoedelijk in de praktijk tegen kunnen vallen.

Met beiden heb ik geen ervaring dus kan ik er lastig over oordelen.
Mijn excuses dat ik je dieren vriend niet verder kan helpen buiten dat het mij wel echt anders over komt
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

😅

Quote from: Hannibal_ on October 14, 2023, 10:51:38Excuses, bedoelde bij jou

Het klinkt vriendelijker, muggenziften.
Kwa klank, vind ik.

Hoewel het bij toepassing in de praktijk waarschijnlijk niet heel mug vriendelijk is?

Sowieso moet je bij het alternatief natuurlijk wel op voorhand overeenstemming zoeken met de mier in kwestie.
Bij wederzijdse instemming zou het theoretisch vriendelijker kunnen lijken, al zal ook dat vermoedelijk in de praktijk tegen kunnen vallen.

Met beiden heb ik geen ervaring dus kan ik er lastig over oordelen.
Mijn excuses dat ik je dieren vriend niet verder kan helpen buiten dat het mij wel echt anders over komt
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Contour

#456
Sonore Harmonizers toegevoegd, tevens de baffles aan de wand gekoppeld, bizar verschil gaf dat, het geluid schoont enorm op.  Het idee is dat je via de koppelstang een enorme massa van de muur toevoegd, dus veel zwaardere massa voor de units om zich tegen af te zetten.

Contour

#457
Audiomaat Wonderwood Wow blokjes om mee te testen: