iphone 15

Gestart door J.A.F._Doorhof, september 12, 2023, 23:17:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob_Dingen

Citaat van: jazzy op februari 11, 2024, 14:31:58Nou, dit is het Silq hoesje na de eerste val. Gleed uit mijn handen en viel van minder dan een meter hoogte op de natuurstenen vloer. Heb ze een mailtje gestuurd en mijn geld teruggevraagd, ben heel benieuwd.
Is je iPhone kapot of beschadigd?

jazzy

Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

LittleNinja

Citaat van: J.A.F._Doorhof op januari 27, 2024, 18:00:08Als je wat geld overhebt zonder twijfel Mous.
Echt fantastische hoesjes en niet te lomp maar wel erg goede bescherming

Alleen al om de reclames van die lui koop ik liever een nieuwe telefoon dan hun case..  :clapping:

Maar ze zullen ongetwijfeld erg goed zijn.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Citaat van: jazzy op februari 11, 2024, 14:31:58Nou, dit is het Silq hoesje na de eerste val. Gleed uit mijn handen en viel van minder dan een meter hoogte op de natuurstenen vloer. Heb ze een mailtje gestuurd en mijn geld teruggevraagd, ben heel benieuwd.

Shit.

Ik opende de foto, zag de stofjes op de telefoon en probeerde die weg te blazen.  :nopompom:
Dus waarschijnlijk heb ik toch nog meer slaap nodig...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jazzy

Citaat van: LittleNinja op februari 12, 2024, 12:51:59Shit.

Ik opende de foto, zag de stofjes op de telefoon en probeerde die weg te blazen.  :nopompom:
Dus waarschijnlijk heb ik toch nog meer slaap nodig...
Ja, had de foto ook genomen met de el cheapo Android van mijn vrouw. :) Inmiddels contact met ze gehad en ze willen er niets aan doen. Ja, als ik nog meer geld geef willen ze met korting hetzelfde hoesje nog een keer opsturen. Ze zeggen dat een hoesje is om de telefoon te beschermen en dat hij dat heeft gedaan. Hebben ze op zich gelijk in, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je vervolgens een nieuw hoesje moet kopen.

Los van deze niet al te beste ervaring had ik sowieso al het gevoel dat je veel te veel voor dit hoesje betaalt. Het zit in zo'n hersluitbaar plastic zakje wat ik ook wel eens zie als mijn kinderen iets van Shein of Temu bestellen. Bedrijf in Rotterdam, maar verkopen uiteindelijk gewoon hoesjes die in China gemaakt zijn. Geen probleem natuurlijk, maar of je daar dan 24 euro voor moet betalen...

Zelf ben ik inmiddels wat meer gewend aan het formaat van de telefoon en kijk nu naar een hoesje van een gerenommeerd merk. Dan maar een millimeter dikker, maar wel goed beschermd.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

denoontje

Citaat van: jazzy op februari 11, 2024, 14:31:58Nou, dit is het Silq hoesje na de eerste val. Gleed uit mijn handen en viel van minder dan een meter hoogte op de natuurstenen vloer. Heb ze een mailtje gestuurd en mijn geld teruggevraagd, ben heel benieuwd.
en de phone?

J.A.F._Doorhof

Vandaar merken als mous.
Heb nu een ander merk maar de volgende word weer mous

Je betaald best wat maar mijn Samsung is 1x uit mijn zak gevallen gedurende MTB op het asfalt en ik dorst hem bijna niet op te pakken (je kent dat moment) maar geen krasje op de case of telefoon.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Rob_Dingen

Citaat van: jazzy op februari 11, 2024, 20:40:36Nee, gelukkig niet.
Dan krijg je mijn inziens ook niets vergoed, het heeft namelijk gedaan wat het moet doen namelijk je iPhone beschermen.

Rob

minplus

We hebben kort geleden 2 leren hoesjes van imoshon gekocht. Beschermen rondom, komen oerdegelijk over en je kunt het deel met de iPhone eruit halen (klikt magnetisch vast) zodat je hem in de houder in de auto kunt gebruiken. Ze kosten 24 € per stuk. Ik ben er erg enthousiast over.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

jazzy

Citaat van: Rob_Dingen op februari 13, 2024, 14:38:06Dan krijg je mijn inziens ook niets vergoed, het heeft namelijk gedaan wat het moet doen namelijk je iPhone beschermen.
Dat vinden zij dus ook, en begrijp ik wel. Had alleen andere verwachtingen van de duurzaamheid van het hoesje, helemaal wanneer je er een paar tientjes voor moet betalen. Heb eerder een hoesje van letterlijk 1 euro gehad die de hele levensduur van het toestel meeging.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

pameijer

Citaat van: minplus op februari 13, 2024, 19:35:07We hebben kort geleden 2 leren hoesjes van imoshon gekocht. Beschermen rondom, komen oerdegelijk over en je kunt het deel met de iPhone eruit halen (klikt magnetisch vast) zodat je hem in de houder in de auto kunt gebruiken. Ze kosten 24 € per stuk. Ik ben er erg enthousiast over.
Heb je een linkje? Kan het niet vinden wat je schrijft. Gracie  :pompom:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Hanky Panky

Citaat van: minplus op februari 13, 2024, 19:35:07We hebben kort geleden 2 leren hoesjes van imoshon gekocht. Beschermen rondom, komen oerdegelijk over en je kunt het deel met de iPhone eruit halen (klikt magnetisch vast) zodat je hem in de houder in de auto kunt gebruiken. Ze kosten 24 € per stuk. Ik ben er erg enthousiast over.

Ik gebruik sinds ik zo'n draadloze magsafe lader heb een origineel Apple hoesje. Beschermd prima, het is alleen wat lastig om er én een rijbewijs én meer dan 1 bankbiljet in te stoppen. Dat ging in die silicone no-names makkelijker.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

minplus

Ik vermoed dat het deze was, alleen heb ik er 24€ voor betaald. Mogelijk een aanbieding? Hij kreeg ook 5 sterren.
https://www.smartphonehoesjes.nl/premium-leather-2-in-1-wallet-bookcase-iphone-se-2022-2020-8-7-6-s-donkerblauw.html

Maar kijk hier even voor een overzicht. In nepleer heb je al aanbiedingen voor een tientje:
https://www.smartphonehoesjes.nl/catalogsearch/result/?q=uitneembare+2+in+1+iphone+leer
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

minplus

Nog iets aan gehad?
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

jazzy

Valt met net op dat Spotify dat venstertje bovenaan, bij de camera's, gebruikt voor een hele kleine thumbnail en zo'n graphic equalizer balkje. Dacht dat het gewoon een statische animatie was om aan te geven dat er muziek speelt maar hij geeft dus echt weer wat bij de muziek past! Voegt weinig toe maar vond het toch heel aardig gevonden.

Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Gaeje

https://www.youtube.com/watch?v=yFbz1h29sE4

leuk filmpje over filmen op de iphone in een pro omgeving

J.A.F._Doorhof

Heb je de nieuwe final cut pro al gezien ;)

4 iPhones op afstand te bedienen en op te nemen direct naar de time Line.
Als al je vrienden een iPhone hebben loop je met 1 iPad met een multicam opstelling ;)

Nieuwe Final cut pro camera is nu ook los te gebruiken en is een flinke stap voorwaarts TOV de originele camera.

Zou perfect zijn als de quickbutton een double tap krijgt.
1x voor foto camera
2x voor Final cut pro camera

Het is misschien geen high end kwaliteit maar na een tijdje in gebruik ben ik toch danig onder de indruk qua video
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 10, 2024, 21:55:35Heb je de nieuwe final cut pro al gezien ;)

4 iPhones op afstand te bedienen en op te nemen direct naar de time Line.
Als al je vrienden een iPhone hebben loop je met 1 iPad met een multicam opstelling ;)

Nieuwe Final cut pro camera is nu ook los te gebruiken en is een flinke stap voorwaarts TOV de originele camera.

Zou perfect zijn als de quickbutton een double tap krijgt.
1x voor foto camera
2x voor Final cut pro camera

Het is misschien geen high end kwaliteit maar na een tijdje in gebruik ben ik toch danig onder de indruk qua video

ik heb hier nog een versie 10.6.5, maar ik gebruik het al jaren niet meer. Als ik iets moet monteren/afwerken is het in davinci resolve

J.A.F._Doorhof

FCP op de iPad ;)

Je kan op de iPad nu 4 iPhones apart aansturen met focus en zoom functie (erg smooth) en de streams meteen op de tijdlijn zetten.

Verzin er een plateau bij wat kan draaien en kantelen en je hebt een hele studio voor live streams of multicam opnames

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

Citaat van: J.A.F._Doorhof op juli 10, 2024, 23:20:01FCP op de iPad ;)

Je kan op de iPad nu 4 iPhones apart aansturen met focus en zoom functie (erg smooth) en de streams meteen op de tijdlijn zetten.

Verzin er een plateau bij wat kan draaien en kantelen en je hebt een hele studio voor live streams of multicam opnames



niet mijn winkel

J.A.F._Doorhof

Voor ons zou het ideaal zijn. We schieten nu ook al veel materiaal met iPhones je hebt het altijd bij je.

Maar dat is een totaal andere markt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Gaeje

heb je eigenlijk gekeken naar het filmpje wat ik geshared had? De clue is eigenlijk een beetje, wat is het voordeel nog van filmen op een iphone? (behalve dan moeten kunnen zeggen dat het shot on iphone was)

het filmpje dat ze met de iphone maakten was trouwens reclame voor de mount waar de iphone in zat.

maar vond het een leuke blik op set, zo zie je wat er allemaal bij komt kijken en waarom het dus niet interessant is om op iphone te filmen voor serieus

J.A.F._Doorhof

Waar ik denk het misverstand zit.
iPhones zijn juist voor Indi film makers interessant.

Een Hollywood film heeft hele andere budgetten en eisen.

Creativiteit en story telling zit niet in de kwaliteit van een camera maar in de score, colorgrading en het verhaal.

En met iPhones kun je perfect video en films opnemen. Zelfs opslag in pro res HDR is nu mogelijk ;)

Hoe je er ook over denkt uiteindelijk is het gewoon de camera die je altijd bij je hebt ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

https://www.cultofmac.com/861899/final-cut-camera/

Wat meer info over de nieuwe camera app.
Ben er wat mee aan het spelen en het is een enorme verbetering
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"