Favorites - Favourietenlijst streamer Pioneer N-70A werkt niet meer

Started by vanzomereng, July 5, 2023, 11:58:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vanzomereng

Ik heb op mijn streamer Pioneer N-70A z.g.n. Favorites, c.q. een Favourietenlijst van 100 nummers.
Deze lijst met vaste 100 nummers is gewoon te lezen op het display van mijn streamer maar als ik deze lijst volledig wil afspelen of gewoon een geselecteerde titel uit deze lijst wil afspelen, lukt dit NU  niet meer en krijg ik de melding "Track not found".
De streamer is aangesloten op mijn Synolgy NAS DS118 waarop al mijn muziek staat, dus ook de 100 favourieten.

Ra ra ra... hoe kan dit nu ?  :sadlike:  heeft altijd goed gewerkt.

By the way... als ik een nummer uit de Favourietenlijst verwijder en deze vervangt door 1 nieuw nummer toe te voegen aan deze lijst, worden deze nieuwe toegevoegde "favouriet" WEL afgespeeld.

Ik zou dus in principe een nieuwe Favourietenlijst kunnen maken (max. 100 nummers mogelijk) maar ben toch wel benieuwd naar de oorzaak, mede op de kans dat een nieuwe Favourietenlijst het straks ook niet meer doet.

De streamer zelf is qua updates al vele jaren lang "End of Life" dus qua oorzaak zijn software-updates
v/d streamer zelf uitgesloten.

B.v.d.  groetjes Gerrit-Jan

PS
Zou een mogelijk update van gebruikte geinstalleerde mediaplayers op de NAS, mogelijk de oorzaak kunnen zijn.
(indexerings-issues?)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD