Kingpin tab tensioned screen reparatie

Started by GreatOne, February 22, 2023, 21:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GreatOne

Hallo allemaal. Daar ben ik weer van lang weggeweest. Ik wil mijn huidige panasonic beamert vervangen met een 4K variant, een normale of een ust variant. Uitdaging is dat ik een tab tensioned kingpin screen heb van 150inch en deze is aan reparatie toe. Aan de onderkant is rechts een stuk van het zwarte gedeelte vsn het canvas uit de onderkant gekomen. En er zitten meerder golven in het scherm. Ik wil die onderkant verwijderen en dan opnieuw spannen oid. Her volgende geldt:

- Nee ik ga geen ander scherm kopen.

Ik voeg wat foto's toe om het te verduideljken.
HT apparatuur: Panasonic 65fz800, Epson TW9400, Shield TV, Onkyo Tx-rz820, Millon Cobra III als front speakers, iVisions ALR  tabtensioned elektrisch scherm 135". Minipod & Micropod voor surround (hoog)

J.A.F._Doorhof

#1
Wat is je vraag ?

Met 4k projectoren is het redelijk makkelijk. Vanaf 1000 tot xxxx beetje afhankelijk van wat je wil.

Scherm kan ik maar 1 advies geven maar dat wil je niet ;)
Uit ervaring kan ik je zeggen dat repareren zoals jij wil doen zelden goed gaat. Kan je wel een hele mooie prijs maken voor een scherm als je de projector bij ons koopt.

Je kan het problemen te repareren maar ik zou er niets vanaf halen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

GreatOne

Idd ja, wat is mijn vraag.
Hoe haal ik de onderste stang van het scherm af
HT apparatuur: Panasonic 65fz800, Epson TW9400, Shield TV, Onkyo Tx-rz820, Millon Cobra III als front speakers, iVisions ALR  tabtensioned elektrisch scherm 135". Minipod & Micropod voor surround (hoog)

GreatOne

Heb contact opgenomen met Kingpin screens en ze hebben mij wat instructies gegeven. Even zien of dat gaat werken.
HT apparatuur: Panasonic 65fz800, Epson TW9400, Shield TV, Onkyo Tx-rz820, Millon Cobra III als front speakers, iVisions ALR  tabtensioned elektrisch scherm 135". Minipod & Micropod voor surround (hoog)

GreatOne

Onderste stang is er iig af nu. Dat is stap 1. Nu de golven eruit en dan weer alles in elkaar zetten.
HT apparatuur: Panasonic 65fz800, Epson TW9400, Shield TV, Onkyo Tx-rz820, Millon Cobra III als front speakers, iVisions ALR  tabtensioned elektrisch scherm 135". Minipod & Micropod voor surround (hoog)

Jeru

#5
Ik ga ook proberen een te fixen. kan je mij die instructies ook doorgeven? Zelfde issue namelijk mee.
Quote from: GreatOne on February 24, 2023, 14:50:10Onderste stang is er iig af nu. Dat is stap 1. Nu de golven eruit en dan weer alles in elkaar zetten.

En is het je gelukt?