Mateloos irritant

Started by minplus, September 24, 2023, 16:21:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

minplus

M.i. aan dit forum.
Je schrijft een wat langer bericht om iets moeilijks duidelijk te maken, plaatst het en je krijgt de mededeling dat je een seconde te laat was en kunt niet meer bij je bericht komen en kunt een kwartier werk opnieuw doen.
Meestal denk ik dan "bekijk het maar" en af en toe doe ik een nieuwe verkorte poging.
Mogelijk ga ik het vandaag opnieuw proberen...
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Gaeje

Quote from: minplus on September 24, 2023, 16:21:40M.i. aan dit forum.
Je schrijft een wat langer bericht om iets moeilijks duidelijk te maken, plaatst het en je krijgt de mededeling dat je een seconde te laat was en kunt niet meer bij je bericht komen en kunt een kwartier werk opnieuw doen.
Meestal denk ik dan "bekijk het maar" en af en toe doe ik een nieuwe verkorte poging.
Mogelijk ga ik het vandaag opnieuw proberen...
Altijd je bericht selecteren , 'kopieren' en dan pas posten. Gaat het mis, kan je gewoon plakken.

Enkel bij lange posts uiteraard

minplus

Ik weet het Gaeje, maar vergeet het af en toe omdat dit het enige forum is waar dit gebeurt.
En dan is een kwartier doordacht werk naar de kloten.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

gerard1

Inderdaad zonde, gelukkig zijn mijn berichten niet te grote van een A4 :D

J.A.F._Doorhof

Swipe terug en dan staat je bericht er weer.
Je moet hem dan even kopiƫren en opnieuw antwoorden.

Het is even niet anders. We werken daar nog steeds aan
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

minplus

Dat was voor mij logisch maar ging dus niet.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

J.A.F._Doorhof

Ok en als je nog een verder terug gaat en dan vooruit ?
Het is hier al een tijdje terug maar ik weet dat ik de post terug kreeg door te swippen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jazzy

Bedankt voor je constructieve feedback in ieder geval. Hoop dat het oplucht. :)
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Xander32

Tussendoor op "Bekijken" klikken helpt ook.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

VlisChris

#9
Test

Edit. Vreemd. Want zie bijschrift.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Zal even kijken wat er aan de hand is
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Quote from: VlisChris on October 20, 2023, 09:15:22Test

Edit. Vreemd. Want zie bijschrift.

Ja, heb ik ook vaak.  Waarbij ik in mijn geval dan ook nog denk, wat heb ik nou weer fout gedaan :D

jazzy

Quote from: twani on October 20, 2023, 10:00:55Ja, heb ik ook vaak.  Waarbij ik in mijn geval dan ook nog denk, wat heb ik nou weer fout gedaan :D
Een random ban van 5 seconden om je scherp te houden.  ;)
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40