SkyShowtime

Started by Tinus_, October 25, 2022, 11:02:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

roeleken

#25
Quote from: williams on December 29, 2022, 08:13:49

Die zijn der al vraag me alleen even niet hoe die ook al weer heet .😀
Hoe heet die?   ;D

Maar inderdaad met al die verschillende aanbieders is het op den duur geen doen meer.  Denk dat we straks weer grotendeels terugvallen op minder legale oplossingen. Niet omdat we niet willen betalen voor een goede streamingdienst, maar omdat het zo versnipperd raakt. Men wil alles weer in één app hebben en niet een abonnement afsluiten bij 5 verschillende aanbieders.

Jammerlijke ontwikkeling wel. Dit zal ook wel weer in pieken en dalen gaan. Later gaan de producenten misschien weer samenwerken in één app...
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

J.A.F._Doorhof

Google tv is een alternatief maar heeft een totaal onvriendelijke search. Als ik zoek wil ik geen YT of betaald materiaal.

Mooiste zou zijn de interface van bv Netflix of prime
En dan alle diensten binnen zo een interface

Neem bv appleTV is bijna niet te navigeren. En dat voor Apple
Netflix is qua interface nog steeds het beste denk ik gevolgd door prime.
Hoewel prime ook veel laat zien wat gehuurd moet worden.

Heb er nu een paar geprobeerd en het is het er gewoon nog niet helemaal.
Dus als iemand tips heeft. Graag
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

williams

De app die ik bedoel heet JustWatch en is te vinden in de App Store .

Deze app kijkt over al je streamingdiensten heen .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

J.A.F._Doorhof

Dat ziet er super uit.
Ga er morgen mee spelen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skyfox

Frank, lekker starten met warrior nun. De serie is leuk genoeg, vooral seizoen 2 vond ik erg tof. Het seizoen sluit voldoende verhaallijnen af en liet me met een tevreden gevoel achter. Ja, seizoen 3 had potentieel, genoeg te vertellen nog, maar als het echt hierbij blijft, dan was de afsluiter goed genoeg.

Ik snap je redenering vwb de streamingdiensten. Het zou idd zo kunnen uitpakken. Toch ben ik het niet eens met wat je zegt over "gokken" op Netflix. Het is geen gok. Ik ben momenteel tevreden met de dienst. Er is nog voor maanden kijkplezier aan content die klaarstaat in mijn lijst. En idd, er zijn zaken weg. Maar misschien komen ze terug. Of niet. Jammer dan. Ik ga niet zomaar alle nieuwe streamingdiensten steunen omdat ze een goede start aanbieding hebben. De content moet wat toevoegen. En dat zie ik bij skyshowtime voor mij persoonlijk te weinig.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J.A.F._Doorhof

#30
Warrior nun laten we liggen.
S1 was leuk maar ik baal gewoon dat je bij Netflix elke keer met enorme cliffhangers blijft zitten.

Zoals je zegt er is genoeg te kijken.
De toekomst voor Netflix zie ik echter wel somber in. Het zal een tijdje duren maar ze kunnen nooit blijven concurreren met de enorme studio's die veel goedkoper zijn vrees ik.

Ik heb hbo, apple, prime, sky showtime, discovery+ voor de prijs van Netflix. Uitgaande van de levenslange kortingen.

Op dit moment kijken we inderdaad veel Netflix omdat ze een enorm goed aanbod hebben en ik ook dat ze dat houden. Maar de verhogingen en aanpak van delen (terecht trouwens) gaan ze wel een keer opbreken vrees ik. En hoelang kunnen ze eigen producties blijven betalen als mensen weglopen naar prime omdat hun series gecancelled worden en als acteurs zometeen steeds meer geld gaan eisen. 

Het is een rot moment inderdaad omdat de andere net beginnen in NL dus ik hou ze er maar bij voorlopig. Het gaat om een tientje per maand dus dat valt ook wel weer mee ;)

Ik hoop dat Netflix gewoon blijft natuurlijk. Ze hebben wel de beste interface, en Netflix is zo onderhand een begrip. Maar goed dat was blockbuster ook ;)

Geen idee wat er gaat gebeuren. Maar die cancel cultuur daar gaat ze opbreken vrees ik. Expanse een goed voorbeeld. Gecancelled en door prime uitgebouwd naar een van de beste sf series.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#31
Dit bedoel ik dus
1899 een fantastische serie cancelled
Archive 82 op een cliffhanger gecancelled
Warrior nun op verschillende cliffhangers gecancelled
Wednesday een van de beste Netflix series gaat hoogstwaarschijnlijk naar een andere streamingdienst

Echt ik baal zo van dat cancel beleid. Laat toch gewoon een serie eindigen.
Moet je je indenken dat ze bij 50% van de films de laatste 15 minuten er afhalen. Misschien maar beter dat Netflix eruit gewerkt word. 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Quote from: J.A.F._Doorhof on January  3, 2023, 08:06:20
1899 een fantastische serie cancelled 

&^&^%&^% te moeilijk voor de amerikanen kennelijk, jammer was eindelijk weer eens een leuke mindfuck serie ipv de standaard good guy - bad guy pief paf poef genres.

J.A.F._Doorhof

Dit bedoel ik dus.
De series die ze maar door laten gaan zijn ook wel goed, maar er zit enorm veel troep tussen die in het eerste deel ok waren maar later echt enorm afzakte.
Dan vraag je je gewoon af waarom ze zulke pareltjes gewoon cancellen terwijl ze weken in de top 10 stonden, en zelfs hoorde bij de best bekeken series.

Denk aan die hele serie zoals midnight club, de producent (mike flanagan en trevor macy) had voor jaren een contract en gaat ook al weg omdat ze vinden dat ze ergens anders beter af zijn, gaan nu naar Amazon. Kan niet wachten om te zien of ze daar de midnight club verder kunnen vertellen, ook weer zo een serie waar je aan het eind gewoon denkt "kan niet wachten tot S2"

Ik weet niet wat jullie vinden maar ik heb nu gewoon geen zin om aan nieuwe series te beginnen juist door de "angst" dat je blijft zitten met enorme cliffhangers.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

Ik heb een vermoede dat streamer diensten in de toekomst steeds vaker serries liniear gaan programmeren. Waarbij het steeds moelijker word om een serrie in een week te kijken. Ik vermoed dat het steeds vaker voorkomt dat gebruikers voor een maand een abo nemen en dan in een keer een serrie kijken en de volgende maand weer overstappen. Dit hoppen van streamer diensten  levert veel teweinig inkomsten op.

J.A.F._Doorhof

Tenzij je daardoor kortingen kwijt raakt.
Verder helemaal mee eens maar gaat niet werken zolang de series blijven staan.
Wij wachten ook gewoon tot een serie er helemaal op staat, er is zoveel te zien en series willen we gewoon het liefst achter elkaar kijken.

Dit zal natuurlijk per persoon verschillen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"