Twee nieren en een rib uit je lijf SILTECH TRIPLE CROWN SPEAKER CABLE

Started by Kjelt, January 26, 2022, 17:18:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt


reza

Maaarrr, dit zijn HELE bijzondere!
Hier gaat je geluid van zweven, en elke geluids-track wordt muzikaal, gegarandeerd :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


papaleo

Quote from: Shadowfox on January 26, 2022, 17:32:43
Ik heb em gelijk besteld

Ééntje maar...?

Of is de prijs voor een setje?
Want dan valt de aanschaf prijs nog wel mee... :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vergeerr72

Op Ali staat hij al voor 212,74 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Valkyrie

Quote from: vergeerr72 on January 26, 2022, 17:46:33
Op Ali staat hij al voor 212,74 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Iemand maakt dikke winst  ;D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

fugazi_2009

Gewoon je eindversterker wat dichter bij je speakers zetten, dat scheelt al weer wat. En je krijgt er ook wel een hele mooie doos bij, waar die in verpakt zit (die je 1 keer ziet, voordat die naar zolder verhuist).
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Oh, en heel eerlijk, een beetje nier moet toch wel een ton kunnen opbrengen? Dus speakers iets dichter bij en je bent met 1 nier al klaar!
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vergeerr72

Quote from: fugazi_2009 on January 26, 2022, 17:59:51
Oh, en heel eerlijk, een beetje nier moet toch wel een ton kunnen opbrengen? Dus speakers iets dichter bij en je bent met 1 nier al klaar!
Nieren doen 10,14 op Ali.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

kermy

Voor wie dacht dat het niet gekker kon.

Maar iemand gaat het wel weer kopen, dus er schijnt een markt voor deze over de top nonsens te bestaan.


Met vriendelijke groet,

Kermy

reza

Quote from: vergeerr72 on January 26, 2022, 18:04:58
Nieren doen 10,14 op Ali.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk


:D :D :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

chansig

Zouden de makers, bedenkers van deze superdepuperkabel nu echt denken/vinden dat deze kabel dit geld waard is ?

Of zitten ze zich helemaal slap te lachen op een kantoor als ze weer een bestelling zien binnenkomen ?

Hebben de kabelfabrikanten onderling een appgroepje waarin ze helemaal los gaan ?

Ik hoop het. Dan kan ik dit nog begrijpen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Ik gok op slap en stijf tegelijk na de eerste "add to basket"
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Gerald

Hifiberry - Sonneteer Campion - Sonics Aguilla

mijkie

chips, wordt duur geintje hier, rechts heb ik 7 meter nodig  :(
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Kjelt


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Zou het zin hebben alle 7 speakers te doen of alleen de fronts?

Scheelt namelijk best wel iets.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kerre

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 27, 2022, 07:39:30
Zou het zin hebben alle 7 speakers te doen of alleen de fronts?

Scheelt namelijk best wel iets.

Vergeet niet als bekabeling naar de Atmos speakers. Stel je voor.... :popcorn:
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

katwax

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 27, 2022, 07:39:30
Zou het zin hebben alle 7 speakers te doen of alleen de fronts?

Scheelt namelijk best wel iets.
Als ik deze zin lees zul je ze allemaal moeten doen
"their astonishing accuracy also reveals the shortcomings in other aspects of cable construction, residual levels of micro-distortion and other error mechanisms that have been masked until now"


Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

vanzomereng

Jammer, jammer, jammer....ik proef weer een negatief cynisch sfeertje hiero.

Ik vind het grandioos van Siltech, een gat in de markt gevonden te hebben  :notify:

Het is toch gebruikelijk, een soort vuistregel onder audiofielen, dat ca. 10% van het hifibudget besteedt moet worden aan kabels?
Wij misgunnen al die mensen die sets bezitten van meer dan 1,5 miljoen toch niet, dat ook zij passende kabels kunnen kopen?
Ik zou het zeer vervelend en triest vinden voor die mensen, als zij in hun keuzes worden beperkt.   Goed gedaan Siltech  :D

By the way, het aankoopproces van dergelijke dure kabels, verloopt wel heel anders dan hiero bij de gemiddelde straat-audiofiel.

De bezoeker van een miljonairsbeurs loopt bij toeval langs de stand van Siltech en wordt door de in strak 3-delig maatwerkpak gestoken verkoper, vriendelijk aangesproken om zijn stand te bezoeken en wenkt de bezoeker naar een hoge tafel met champagne,
toastjes met kaviaar en heuse echte Italiaanse witte truffels.
De bezoeker heeft hier helemaal geen tijd voor en wijst met zijn linker knuistje snel naar een tafel waar de dure kabel is uitgestald en zegt
tegen de verkoper,  "doe die maar maar nu moet ik gaan, ik heb het druk"

Dit hele aankoopproces heeft niet meer dan 3 minuten geduurd en de koper heeft de kabel niet bekeken en zelfs ook niet op het prijskaartje gelet.

Ruim 1 jaar na aanschaf van deze kabel heeft de goede man, niet meer dan 4 uur en 18 minuten naar muziek (zijn set) geluisterd i.v.m.
tijdgebrek, andere drukke werkzaamheden, niet veel thuis etc...




Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

vanzomereng

Over rijkdom gesproken.

Heb jij je bank-alerts ook zodanig ingesteld op pak 'm beet een 0,5 miljoen drempelwaarde, t.b.v. je  mail/notificaties,
zodat je niet gek wordt van al die mailtjes  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD