Purifi/klasse D eindversterker meet & greet

Started by Richi, December 18, 2021, 23:51:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richi

Quote from: Vhond on November  4, 2022, 12:25:21
Heeft deze meet en greet nog plaatsgevonden en zo ja wat waren de bevindingen??
Uiteindelijk heeft het (nog) niet plaatsgevonden. Het werd nogal groot met veel versterkers en deelnemers (werd zelfs voorgesteld een zaaltje af te huren) en dat vond ik lastig, mede omdat ik niet lekker in mijn vel zit (ben inmiddels ziek thuis voor langere tijd).

Maar het lijkt me nog steeds leuk om de vergelijking te maken en hier op het forum onze bevindingen te delen. De LSA Warp One staat fijn in zijn doos en die is beschikbaar. Omdat ik zelf over ben op actieve speakers, kan zo'n vergelijk alleen niet meer hier plaatsvinden.

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

mmuetst

Quote from: Richi on November  4, 2022, 18:08:17
Uiteindelijk heeft het (nog) niet plaatsgevonden. Het werd nogal groot met veel versterkers en deelnemers (werd zelfs voorgesteld een zaaltje af te huren) en dat vond ik lastig, mede omdat ik niet lekker in mijn vel zit (ben inmiddels ziek thuis voor langere tijd).

Maar het lijkt me nog steeds leuk om de vergelijking te maken en hier op het forum onze bevindingen te delen. De LSA Warp One staat fijn in zijn doos en die is beschikbaar. Omdat ik zelf over ben op actieve speakers, kan zo'n vergelijk alleen niet meer hier plaatsvinden.

Groet,
Richard
Beterschap Richard!
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Vhond

Quote from: Richi on November  4, 2022, 18:08:17
Uiteindelijk heeft het (nog) niet plaatsgevonden. Het werd nogal groot met veel versterkers en deelnemers (werd zelfs voorgesteld een zaaltje af te huren) en dat vond ik lastig, mede omdat ik niet lekker in mijn vel zit (ben inmiddels ziek thuis voor langere tijd).

Beterschap Richard

Vhond

Misschien is het ook handig om te inventariseren wie er eventueel een wat grotere ruimte beschikbaar heeft (ik helaas niet) en in welke regio van het land de mensen het liefst willen bijeenkomen (ik het liefst midden des lands)??