Home Cinema Happening Editie 2021

Started by home@the movies, September 10, 2021, 20:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Quote from: Teejoo on October 29, 2021, 08:41:27
Verder overigens geen probleem dat dit nu weer gevraagd wordt. Is op andere plaatsen ook het geval.
Ja ik wou zeggen, drie weken terug in Duitsland geweest je kunt daar zelfs een openlucht museum niet in zonder de corona test te laten zien.
En ook nog overal mondkapjes dragen in publieke ruimtes.
Ik vind het allemaal prima. De mensen die daar moeite mee hebben kunnen hier de samenvatting lezen.

Richard70…

Ik ga zondag vroeg op de dag, voornamelijk benieuwd naar wat de jvc projectoren doen .
Gaan er nog meer leden op zondag? Altijd leuk om wat mede forumleden te leren kennen.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Teejoo

#77
Wij zijn er ook ook zondag, direct om 10 uur aangezien we al in Antwerpen zijn. Ik kom ook primair voor de JVC's.

RonG

Misschien gemist maar de nieuwe Epsons staan er ook toch?

Teejoo

Quote from: RonG on October 29, 2021, 13:46:19
Misschien gemist maar de nieuwe Epsons staan er ook toch?
Dat was volgens mij wel de bedoeling. Wil ik ook zien.

home@the movies

#80
Ondertussen is de website van de HCH ge-update.
We vragen aan iedereen uiteraard een Covid safe ticket, het zou ook fijn zijn om zoveel mogelijk op voorhand te registreren, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker om alle maatregelen te kunnen toepassen en voor iedereen een veilige en leuke omgeving te creëren.
We beseffen dat dit allemaal niet ten goede komt aan het sporadische bezoek maar de tijden vragen nu eenmaal om maatregelen.

Voor de duidelijkheid, registreren OP VOORHAND is dus NIET VERPLICHT, wel aangeraden om ons het leven wat makkelijker te maken, ik dank iedereen bij voorbaat voor jullie begrip.

https://www.homecinemahappening.be


home@the movies

De mensen van Zappiti zelf hebben ook hun deelname bevestigd, niet alleen zullen er dus spelers staan, de fabrikant (eigenaar) zal zelf ook aanwezig zijn.

Ook de mensen van Trinnov en Storm Audio zijn van de partij, waterfall zal enkel op Zaterdag met mensen aanwezig zijn, de apparatuur blijft uiteraard het hele weekend staan.

Teejoo

Quote from: home@the movies on October 29, 2021, 16:44:27
De mensen van Zappiti zelf hebben ook hun deelname bevestigd, niet alleen zullen er dus spelers staan, de fabrikant (eigenaar) zal zelf ook aanwezig zijn.

Ook de mensen van Trinnov en Storm Audio zijn van de partij, waterfall zal enkel op Zaterdag met mensen aanwezig zijn, de apparatuur blijft uiteraard het hele weekend staan.
Nemen ze van Trinnov de nieuwe eindversterker mee?

papaleo

Het word steeds leuker als ik lees wat,wie en welk merk vertegenwoordigd gaat worden  :worship: :thumbs-up:

HCH registratie: 'Check'
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

#84
Ik heb me ook geregistreerd. Klopt het dat je geen bevestiging ziet dat dit succesvol was? Het formulier werd gewoon leeggemaakt.

Edit: zojuist wel de mail ontvangen.

papaleo

Ik kreeg kort daarna een bevestiging email...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

home@the movies

Quote from: Teejoo on October 29, 2021, 17:06:14
Nemen ze van Trinnov de nieuwe eindversterker mee?

Dat is de bedoeling.

Teejoo

Quote from: home@the movies on October 29, 2021, 21:56:22
Dat is de bedoeling.
Ik heb trouwens op de een of andere manier gemist dat jullie ook Trinnov dealer zijn. Cool!

home@the movies

Quote from: RonG on October 29, 2021, 13:46:19
Misschien gemist maar de nieuwe Epsons staan er ook toch?

Ja hoor, al zal het maar één van beide zijn, vermoedelijk de 12000, er zijn amper demo samples in omloop.
Het toestel gaat normaal rond 10 November bij ons zijn, ik hoop dat ik nog de tijd kan vinden om hem binnenste buiten te keren aangezien we de volgende week zelf ook nog 4 dagen op een beurs staan. Het zal weer :crazy: :crazy: worden de komende weken ;)

darkrunner

De TW 9400 gaat die ook weer van de partij zijn zoals de vorige keer zo naast een Jvc?

home@the movies

Quote from: darkrunner on October 30, 2021, 15:45:49
De TW 9400 gaat die ook weer van de partij zijn zoals de vorige keer zo naast een Jvc?

Ja hoor, ook die gaat er zijn.

donaldk

#91
Quote from: Teejoo on October 29, 2021, 23:51:20
Ik heb trouwens op de een of andere manier gemist dat jullie ook Trinnov dealer zijn. Cool!

Lekker een 48;-). Alleen met een CP850 kun je hoger qua aantal kanalen, maar dan moet je eerst Dolby goed gestemd vinden. Ik wist het het ook niet, maar ja ik kijk niet naar audio om, ik hoor wel dat de Arnouts niet meer de enige in de high-end High-channel count wereld zijn, Storm komt opzetten?

Ik begreep echter niet wat er gebeurde met die aankondiging in de mail een tijd terug, van vier extra kanalen gratis, via software update, je hebt toch aansluitingen nodig??

PascalP

Quote from: donaldk on November  1, 2021, 01:39:34
Ik begreep echter niet wat er gebeurde met die aankondiging in de mail een tijd terug, van vier extra kanalen gratis, via software update, je hebt toch aansluitingen nodig??

Via Toslink naar een externe D/A converter en dan heb je je 4 extra kanalen.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Kjelt

Werner vraagje van ons clubje kaaskoppen:  voormiddag is toch Vlaams voor ochtend he? Of hebben jullie daar twee middagen ?  :D
Misschien toch handig om er tijden bij te zetten  ;)

reza

 :thumbs-up:
Quote from: Kjelt on November  8, 2021, 10:11:38
Werner vraagje van ons clubje kaaskoppen:  voormiddag is toch Vlaams voor ochtend he? Of hebben jullie daar twee middagen ?  :D
Misschien toch handig om er tijden bij te zetten  ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

scoc

Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

skoebiedoe

Woord zegt het toch zelf ,voor de middag = voormiddag en na de middag = namiddag en dus maar 1 midden dag = middag

hifiman

Ik dacht dus dat voormiddag de 1e helft van de middag (12:00 - ??) en namiddag de 2e helft van de middag (15:00?? - 18:00) was...
Als voormiddag de ochtend is dan zou namiddag dus de avond zijn? :P

Afijn, wellicht handig  om dan de termen ochtend en middag te gebruiken om verwarring te voorkomen?


riwi

En ik heb nagevraagd bij een belgische collega : Een CST Covid Safe Ticket is wat bij ons de QR code is in je telefoon.

darkrunner

Ochtend is van 06.00 tot 09.00 voormiddag is van 09.00-12.00, veel plezier als je al in de Nederlandse ochtend komt, lekker knus voor een gesloten deur :)