TKA: Classe CA-5200 eindversterker

Started by Robinmull112, May 3, 2021, 18:12:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robinmull112

Goedendag,

Bij deze verkoop ik mijn Classe CA-5200 eindversterker. Ik heb er altijd erg van genoten, maar wegens tijdgebrek heb ik toch besloten om hem te verkopen. Een eindversterker in dit segment verdient het om vaker van genoten te worden. Vandaar dat ik heb besloten om te downgraden.

De Classe verkeerd in absolute nieuwstaat en vertoont geen enkel optisch of mechanisch defect. Hij heeft altijd perfect gefunctioneerd en heeft altijd in een meubel gestaan.

Helaas heb ik de originele verpakking niet meer in mijn bezit. Wel heb ik nog de originele handleiding, stroomkabel en trigger kabel. De leeftijd van de eindversterker is mij onbekend.

Deze eindversterker weegt maarliefst 55kg en beschikt over 5x 200 watt vermogen bij 8 ohm. Deze eindversterker kan met gemak de meest veeleisende luidprekers aansturen, zoals Bowers & Wilkins 800 serie, Monitor Audio Platinum of Kef Reference.

De versterker staat hier nog aangesloten en is daarom werkend te bewonderen. Omdat hij nog in het meubel staat, ben ik niet in staat om betere foto's te maken helaas.

Kortom: een prachtige, zelden aangeboden eindversterker van het legendarische merk Classe.

Schroom niet om een bericht te sturen als u nog vragen heeft.

Vanwege het gewicht, de omvang en de waarde van de versterker doe ik niet aan verzending. Enkel op te halen dus, zodat u direct een demo kunt krijgen en overtuigd kunt raken van de prestaties van deze eindversterker onder het genot van een kop koffie.

Vraagprijs: €3250,-

Met vriendelijke groet,

Robin M
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

Teejoo

Is dat een koeling die erbovenop staat? En sinds wanneer heb jij hem in bezit?

Oh, en waar staat hij?

Robinmull112

Jazeker, dat is een koeler. Die gebruik ik altijd op mijn eindversterkers om de levensduur te verlengen ;)
Ik heb hem nu ongeveer een jaar in mijn bezit. Ik heb hem destijds overgekocht van een hifi dealer.

De versterker staat in Almere.
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

Fox

ik heb ook z'n beest (en meer) en als je iets wil over het vermogen en de 2,5kwa voeding  :inlove:
http://files.d-tools.com/Visualizations/Approved/Classe/Documents/Classe_CA-5200_Brochure1.pdf

Ben benieuwd wat er terugkomt om je B&W's aan te sturen...

Robinmull112

Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |