Richard’s M&K home theater

Started by Richard70…, March 27, 2021, 14:02:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

#250
Hey Richard zo te lezen heb je je erg vermaakt en ben ik bang dat er binnenkort wel een Envy in je keten komt te staan. ;) :D

Je hebt het over hoe goed een videoprocessor de upscaling van 'oude' films doet...ik denk dat je hier een denk-foutje maakt wat jij wil is dat wanneer er in een 'oude' film overmatige 'film grain' zit jij deze weg wil hebben of tenminste sterk wil verminderen dat heeft niets met hoe goed of slecht de upscaling word gedaan.

Nog even terug komend op de film Collateral daar ben ik na dat jij weg wasde volgende dag  ook nog mee aan stoeien geweest en ook hier kan ik de grain elimineren doormiddel van de alle enhancers uit te zetten en juist het plaatje niet aan scherpen in de plus maar juist naar de min te gaan stellen dan zie je inderdaad de grain als sneeuw voor de zon gaat verdwijnen maar dan is het algehele plaatje in mijn ogen te soft geworden als dit is wat 'jij' wilt zien dan zou dit met de Lumagen ook binnen een paar klikken gedaan kunnen worden je kunt deze aanpassing/instelling zelfs onder een 'hot-key' vast leggen.
Maar voor dit 'trucje' heb je denk en geen Envy en geen Lumagen nodig dit zou/kan je ook prima met je JVC N7 uitvoeren je kan daar ook simpel het beeld softer zetten zodat grain minder zichtbaar word maar ook dan word het algehele plaatje zichtbaar softer.

We hadden hier jammer genoeg niet de disc van Spears & Munsil gekeken (scene met de paarden op de achtergrond de bergen/sneeuw) en ook hier kan ik mij vinden in jouw reaktie wat het 'toverstokje' genaamd Video Processor doet met beeld nà dat het door de VP heen is gegaan...dan ziet het er verbluffend mooier van kleur maar ook veel gedetailleerder uit dan dat de jvc dit doet.

En wbt de betere motion...als de Envy dit zou kunnen implementeren en dus beter kan gaan doen/uitvoeren als de jvc dit doet dan zou de Envy 'the winner' kunne zijn van de twee.


In ieder geval veel succes met je nachtjes slapen om tot jouw keuze te komen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Mooi verslag Richard en ook goede punten van Leo!
Betreft die setting die Werner heeft gedaan, die zul je dus ook weer terug moeten zetten als je een andere film gaat kijken neem ik aan? Een VP moet eigenlijk set and forget zijn wat mij betreft, als de ene film meer grain heeft dan de andere so be it ;)

En ben wel eens benieuwd wat ze met die motion willen doen in de Envy? 24 frames blijven immers 24 frames, of zullen ze dan 60 frames uitsturen?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Richard70…

Quote from: PascalP on May 28, 2021, 07:26:05
Mooi verslag Richard en ook goede punten van Leo!
Betreft die setting die Werner heeft gedaan, die zul je dus ook weer terug moeten zetten als je een andere film gaat kijken neem ik aan? Een VP moet eigenlijk set and forget zijn wat mij betreft, als de ene film meer grain heeft dan de andere so be it ;)

En ben wel eens benieuwd wat ze met die motion willen doen in de Envy? 24 frames blijven immers 24 frames, of zullen ze dan 60 frames uitsturen?

Wat ze met die motion precies willen, ik heb geen idee.
Maar als het opgelost zou kunnen worden zou het alleen maar mooi zijn
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Quote from: papaleo on May 28, 2021, 06:58:42
Hey Richard zo te lezen heb je je erg vermaakt en ben ik bang dat er binnenkort wel een Envy in je keten komt te staan. ;) :D

Je hebt het over hoe goed een videoprocessor de upscaling van 'oude' films doet...ik denk dat je hier een denk-foutje maakt wat jij wil is dat wanneer er in een 'oude' film overmatige 'film grain' zit jij deze weg wil hebben of tenminste sterk wil verminderen dat heeft niets met hoe goed of slecht de upscaling word gedaan.

Nog even terug komend op de film Collateral daar ben ik na dat jij weg wasde volgende dag  ook nog mee aan stoeien geweest en ook hier kan ik de grain elimineren doormiddel van de alle enhancers uit te zetten en juist het plaatje niet aan scherpen in de plus maar juist naar de min te gaan stellen dan zie je inderdaad de grain als sneeuw voor de zon gaat verdwijnen maar dan is het algehele plaatje in mijn ogen te soft geworden als dit is wat 'jij' wilt zien dan zou dit met de Lumagen ook binnen een paar klikken gedaan kunnen worden je kunt deze aanpassing/instelling zelfs onder een 'hot-key' vast leggen.
Maar voor dit 'trucje' heb je denk en geen Envy en geen Lumagen nodig dit zou/kan je ook prima met je JVC N7 uitvoeren je kan daar ook simpel het beeld softer zetten zodat grain minder zichtbaar word maar ook dan word het algehele plaatje zichtbaar softer.

We hadden hier jammer genoeg niet de disc van Spears & Munsil gekeken (scene met de paarden op de achtergrond de bergen/sneeuw) en ook hier kan ik mij vinden in jouw reaktie wat het 'toverstokje' genaamd Video Processor doet met beeld nà dat het door de VP heen is gegaan...dan ziet het er verbluffend mooier van kleur maar ook veel gedetailleerder uit dan dat de jvc dit doet.

En wbt de betere motion...als de Envy dit zou kunnen implementeren en dus beter kan gaan doen/uitvoeren als de jvc dit doet dan zou de Envy 'the winner' kunne zijn van de twee.


In ieder geval veel succes met je nachtjes slapen om tot jouw keuze te komen.

Ik denk ook niet dat er zoveel verschil tussen die twee zit.
Denk dat de envy makkelijker is in het gebruik.
En het voordeel dat het thuis bij je geïnstalleerd wordt vind ik een plus.
Gaat wel meer als een paar nachtjes slapen worden hoor , dat ding kost meer als de jvc zelf .
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Jean Sibelius

Dank je voor het delen van je ervaringen Richard... Mooi om te lezen en stof tot nadenken :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

vik

Leuk om te lezen Richard.

Ze zullen vermoedelijk bezig zijn met een verbeterd algoritme voor interpolatie. Echter een interpolatie gaat altijd gepaard met beeldfouten en is bijvoorbeeld bij Sony niet anders.  Het is maar net waar je gevoelig voor bent en waar je de nadruk op legt. De 380 Sony laser bijvoorbeeld viel gelijk door de mand daar was echt niet naar te kijken met terug schakelen van motion flow on-off.  Komt ook doordat er meer zichtbaar wordt door de grotere licht opbrengst en niet te vergeten het formaat doek maar toch.

Ik zou gewoon een keer kijken bij Anton en had ik je ook geadviseerd. Daar is geen enkele sprake van een slechte motion en met behoud van een native 24 frame rate met natuurlijke scherpte. De optische kabel speelt ook zeker een rol en ik denk dat ik zelfs in een standaard set een verbetering kan realiseren bij jou in de set. Ook een verbeterde beeld kwaliteit maar dat is een kwestie van testen. Anton zijn JVC heeft een aanpassing gehad plus ook zijn speler is niet orgineel dus niet echt een eerlijk vergelijk. (Maar stiekem ben ik daar niet bang voor. ;) )

Wellicht een mooie test en de kabel is weer vrij.  8) 

Wel even netjes in de rij er zijn twee klanten die interesse hebben voor een demo. Maar wil best een keer je kant op komen geen enkel probleem.  Wellicht kun je je dan een hoop geld besparen.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Richard70…

Bij Anton zou ik zeker nog wel eens willen kijken, ivm de rust in het beeld die jij aangeeft.
Had al eerder aangegeven dat ik op dit moment denk dat 1. Een masking scherm, en 2 de motion, bij mij een grotere upgrade zullen zijn als de envy / lumagen.
Dit is alles ruim te realiseren voor een bedrag ver onder de envy/ lumagen.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

De upgrade die wel definitief is geworden is de M&K X12.
Gelijk maar even m'n onderschrift veranderd.   :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

buckler

Gaaf verslag Richard en klinkt zeer bekend.

En ook ik upgrade volgende week naar mijn tweede X12  :headbanging:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Even een update.

Deze week de Sony 790 besteld bij Werner.
Die zal in de plaats gaan komen voor de N7.
Reden hiervoor is dat ik eigenlijk voor een vast scherm wil gaan kijken, en dan het liefst een 235.1 scherm
Heb deze bij buckler gezien, en dat was toch wel heel fijn kijken.
Bij pappaleo dan weer masking gezien, dus 235.1 met masking zou dan wel heel gaaf zijn.
Tv kijken we weinig, dus de pj zal zo'n 4 a 6 uur aanstaan , dat vind ik met die laser toch net iets prettiger.
Ook ben ik altijd wel fan geweest van de motion van Sony .
Ik ga waarschijnlijk iets verliezen met HDR en DTM
Maar met een beetje geluk komt daar de envy bij .
Ik denk voor mezelf dat dit de meest ideale combi zal zijn.

Al met al toch weer prettige vooruitzichten  ;D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

reza

Mooi hoor!
Motion zal indd wel iets beter zijn, al zo dat ook niet zo heel veel meer schelen. Maar de stabiliteit van een laser is wel lekker.

Veel plezier met je mooie aankoop. Voor de prijs had zelfs deze JVC fanboy :D even een moment van verstandsverbijstering.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raymen

Dat zijn hele mooie vooruitzichten richard

Gefeliciteerd met een zeer mooie upgrade
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Richard70…

Quote from: reza on July 14, 2021, 13:36:10
Mooi hoor!
Motion zal indd wel iets beter zijn, al zo dat ook niet zo heel veel meer schelen. Maar de stabiliteit van een laser is wel lekker.

Veel plezier met je mooie aankoop. Voor de prijs had zelfs deze JVC fanboy :D even een moment van verstandsverbijstering.
:D
Heb gelijk geapt toen ik m zag staan, en dan met de envy wordt t smullen denk ik  :inlove:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Raymen

#263
Top toch richard

Envy nog nooit mogen bewonderen

Naar wat ik hier lees word dat genieten
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Richard70…

Quote from: Raymen on July 14, 2021, 14:05:19
Top toch richard

Envy nog nooit mogen bewonderen

Naar wat ik hier lees word dat genieten
Dank je Ray.

Die meet en greets met Martin en Leo zijn niet goed voor mijn portemonnee geweest  :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

PascalP

Quote from: rdebruin on July 14, 2021, 14:50:44
Dank je Ray.

Die meet en greets met Martin en Leo zijn niet goed voor mijn portemonnee geweest  :D

:D ^^
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Jean Sibelius

Quote from: rdebruin on July 14, 2021, 13:12:43
Even een update.
...
Al met al toch weer prettige vooruitzichten  ;D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf Richard! Ik snap je overwegingen om dan toch voor een laser te gaan en de prijs was ook heel interessant :colgate:

Is het nu zeker dat je voor een MadVR gaat? En ja, die M&G's zouden ze moeten verbieden ;)


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Richard70…

Quote from: Jean Sibelius on July 14, 2021, 16:08:12
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf Richard! Ik snap je overwegingen om dan toch voor een laser te gaan en de prijs was ook heel interessant :colgate:

Is het nu zeker dat je voor een MadVR gaat? En ja, die M&G's zouden ze moeten verbieden ;)


Groeten, Jan
99,9% zeker wordt t de envy pro.
Bij jou durf ik niet eens te komen :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Jean Sibelius

Quote from: rdebruin on July 14, 2021, 16:16:22
99,9% zeker wordt t de envy pro.
Bij jou durf ik niet eens te komen :D

:D En ik blijf voorlopig bij iedereen ver uit de buurt die een Envy MadVR, Lumagen of een gemodificeerde Oppo 203 (> stufe2) heeft :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Richard70…

Quote from: Jean Sibelius on July 14, 2021, 16:23:41
:D En ik blijf voorlopig bij iedereen ver uit de buurt die een Envy MadVR, Lumagen of een gemodificeerde Oppo 203 (> stufe2) heeft :colgate:
Dat snap ik volledig  :D
In het begin had ik ook nog zoiets van "als je het niet weet mis je het niet"
De pest is nu alleen dat ik het weet.
Dus sorry Leo , je had gelijk  :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Hahaa...ik wist het!  :D :D
Ik kon mij ook niet voorstellen dat wanneer je wetenschap hebt dat er een manier is om het 'perfecte' plaatje neer te kunnen zetten èn ook nog de €€€€'s in pacht hebt je jezelf wijs gaat maken met een 'smoes' als je het niet weet mis je het niet máár jij wist/weet dat het beter kon  :clapping:

Gefeliciteerd met je Sony...
Wanneer staat de Envy geplant? :tounge2:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Als het mee zit, gelijktijdig  :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

denoontje

Quote from: rdebruin on July 14, 2021, 17:56:57
Als het mee zit, gelijktijdig  :D

feli Richard
Lijkt mij ook enige juiste keuze...ff financieel pijn lijden maar wel direct kunnen genieten.


vik

#273
Alvast gefeliciteerd Richard mooie vooruitzichten.  8)

Quote from: rdebruin on July 14, 2021, 16:16:22
99,9% zeker wordt t de envy pro.
Bij jou durf ik niet eens te komen :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skyfox

Prachtige vooruitzichten, dat wordt een plaatje om jaloers op te zijn! Geniet van de voorpret en leg die referentie schijfjes maar alvast klaar [emoji16]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9