Maar wat vind je dan beter aan de Sony zonder de mod?
- hele bediening en omslachtige menu's van de Pana vind ik een dik minpunt.
- Sony is ook sneller/stiller (dan wel t.o.v. de 424 dus dit zal bij de 9004 wel anders zijn, betere bouwkwaliteit)
- Geen source direct modus op de Pana, is óf 1080p óf 4K voor alles (en met de omslachtige menu's om het per film te switchen), de Sony doet mooi 1080p voor HD Blu-ray en 4K voor UHD schijfjes (voor mij zeker wenselijk omdat ik 1080p content kijk met e-shift uitgeschakeld, maar ook voor gebruikers met een Lumagen of MadVR Envy wil je 1080p content in 1080p binnenkrijgen en je videoprocessor dit laten upscalen naar 4K)
- Betere layout van de remote, bij de Pana drukte ik regelmatig perongeluk op de home of Netflix toets
En dan vind ik in de standaard uitvoering het geluid al beter met de Sony dan de Pana, beeld is op gelijk niveau.
Maar veelal zijn dus echt de user experience puntjes die ik aan de Sony stukken beter vind dus.
In jouw geval waar je een native 4K projector hebt met matige(?) upscaling en zonder externe videoprocessor is het dus beter om de Pana altijd lekker op 4K output te laten staan en niet aan te komen verder