Vraag wat betreft stroomkabel en stekkerblok

Started by smok3y, May 8, 2020, 12:09:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smok3y

Hey beste HT, ers

Ik heb een vraagje.
Ik heb een NAD C388 versterker met 2 Dali Rubicon 6 luidsprekers eraan, deze zijn net nieuw en hebben best een smak geld gekost.

Nu zit alles gewoon op een goedkoop gamma stekkerblok en de versterker heeft gewoon de standaard meegeleverde stroomkabel.

Nu heb ik zoiets van als je dan toch wat geld uitgeeft, misschien dan niet bezuinigen op een goede stroom kabel en stekkerblok.

Nu wil ik de audioquest monsoon stroomkabel kopen en de audioquest powerquest 3 netfilter stekkerblok.

Maar dan nu de vraag:

Is het de bedoeling dat de monsoon vanaf versterker rechtstreeks in een wandcontactdoos gaat?

Of kan ik de monsoon vanaf versterker naar powerquest 3 doen. En dan de stroomkabel van de powerquest in de wandcontactdoos?

Of heeft dit dan minder of geen effect?
Of maakt dit niet uit?

Alvast dank!
U dont like my attitude!? Call 0900-KISS-MY-ASS

Cyreg

N.m.m. kan je beter ongefilterd en goedkoper starten  ;)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

denoontje

Hoi,

Ik zou eerst lekker alles even laten inspelen.
Goedkoop gamma blok eruit als het kan en direct dan op wandcontactdoos.

Luister goed (ja ik hoor het en anderen ook, maar ook legio niet, en hangt wellicht af van de set) hoe je de stekker in het stopcontact steekt (draai hem maar eens om en het kan zijn dat geluidsbeeld dan of juist terughoudenenr wordt, of juist openen en ruimtelijker wordt).

Dan eigenlijk eerst akoestiek op orde maken als dat nog niet is, dan pas echt met dure kabels en contactdozen aan de gang.

Maar een goed niet te duur blok kun je ook bij de forumsponsor halen mocht de wandcontactdoos vol zitten:
https://www.jouwhifi.com/a-21249458/stekkerblokken/zeer-fraaie-kwaliteit-audio-video-stekkerdoos/