Pioneer Kuro LX-5090

Started by August, April 17, 2020, 17:11:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

August

Ik heb nog een Kuro 50 inch staan voor de liefhebber. Er zitten geen speakers bij en geen voet of ophangbeugel. Dus puur en alleen de TV + afstandbediening in goede staat.

Net verse batterijtjes in de afstandsbediening gedaan en het scherm heeft een nieuwe spanningsregelaar gekregen op het audioboard (reparatie 8x blue blink). De TV werkt goed, net uitgebreid getest. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?

nimrod

Quote from: August on April 17, 2020, 17:11:11
Ik heb nog een Kuro 50 inch staan voor de liefhebber. Er zitten geen speakers bij en geen voet of ophangbeugel. Dus puur en alleen de TV + afstandbediening in goede staat.

Net verse batterijtjes in de afstandsbediening gedaan en het scherm heeft een nieuwe spanningsregelaar gekregen op het audioboard (reparatie 8x blue blink). De TV werkt goed, net uitgebreid getest. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen?

Ik heb mijn H uitvoering kort geleden voor €150 hier op het forum verkocht. Met originele zij-luidsprekers.
KARAN (verkocht)| SONUS FABER(verkocht)| KEF LSX.

sultankat

Ook dit is een animocheck en geen aanbieding van "te koop", compleet met vraagprijs en eigen foto's: svp hier verwijderen en plaatsen op de juiste plek!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Martijnst1990

Quote from: sultankat on April 20, 2020, 09:00:07
Ook dit is een animocheck en geen aanbieding van "te koop", compleet met vraagprijs en eigen foto's: svp hier verwijderen en plaatsen op de juiste plek!
Hij staat toch op de juiste plek?  ???
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

efsix

 :withstupid:

Voldoet mi gewoon aan de regels.

HAL

Quote from: efsix on April 20, 2020, 15:23:18
:withstupid:

Voldoet mi gewoon aan de regels.

Volgens mij ook. Het kan hier af en toe erg doorslaan. En die toon ook.....

August

Sorry Sultankat, ik had niet het idee dat ik iets verkeerd deed. Ik vraag toch: wat zou ik hiervoor nog kunnen vragen? Nimrod reageert met een prijs. Daar kan ik iets mee, bedankt.

sultankat

Quote from: August on April 22, 2020, 15:22:38
Sorry Sultankat, ik had niet het idee dat ik iets verkeerd deed. Ik vraag toch: wat zou ik hiervoor nog kunnen vragen? Nimrod reageert met een prijs. Daar kan ik iets mee, bedankt.

Nu ik dit teruglees: ik zie geen fout, excuus tov mijn vorige bericht!!! Ik begrijp er ook werkelijk niets van....
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

August

Geen probleem en bedankt voor je behulpzame reacties in mijn andere topic.