Neat Motive SX2

Started by Klout10, April 10, 2020, 18:30:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klout10

Te koop: mijn Neat Motive SX2 luidsprekers in walnoot uitvoering. Inclusief alle toebehoren zoals originele verpakking, manual en frontjes.

Ik ben de eerste eigenaar, factuur is aanwezig, vraagprijs EUR 900

Speakers verkeren in een werkelijk perfecte staat op een klein plekje na; niets bijzonders, maar ik wil het voor de volledigheid wel even vermeld hebben.

Speakers zijn af te halen in Terneuzen. Uiteraard is het mogelijk deze bij serieuze interesse eerst te beluisteren.

Voorkeur voor ophalen, verzenden is mogelijk op kosten en risico koper.

Meer foto's kan ik op verzoek toesturen.
Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's

Ralf67


Klout10

Inclusief foto's nu ;-)
Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's

Klout10

Upje
Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's

Xander32

De voorgangers van deze kleine reuzen hebben mij destijds enorm positief verrast 👍🏻

Een snel, dynamisch, live geluid welke mij geheel in de muziek trok. En dankzij de baspoort in de voet van de ls klonk deze zeer volwassen. En het prachtige houtfineer is haast niet te weerstaan, je zou alleen daardoor al in de verleiding komen om ze er voor de heb bij te nemen.

Succes met de verkoop.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Klout10

Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's