Dolby Vision Dynamische Tonemapping afspelen op HDR beamer

Started by williams, March 5, 2020, 21:08:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

williams

QuoteIk dacht dat een Integral ook voordelen zouden opleveren met een JVC Nx serie...,Reza vertelde mij zojuist dat dit 'truukje' hoofdzakelijk bedoeld was wanneer je een JVC projector met eShift had,dus zonder ATM
Dus wanneer je de JVC Nx serie heb zou het dan geen beeld verbeteringen kunnen/gaan opleveren wanneer je er ook nog eens een Integral2 tussen zet?   

Hoi Leo de LLDV hack  kun je voor alle projectoren gebruiken dus ook voor de laatste jvc modellen en in hoeverre dit verschilt t.o.v. mijn x7900 kan ik je niet zeggen maar afgaande op de mannen die dit op het avs forum gebruiken is het zeker ook hier een meerwaarde .

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

denoontje

Zou nog een een mooie optie zijn voor Werner zijn demoshow van de envy vs de jvc TM..deze ernaast om te zien wat ie doet em wat toevoegd.
Prijs stuk lager dan een envy iig.

papaleo

Quote from: williams on March 11, 2020, 17:04:49
Hoi Leo de LLDV hack  kun je voor alle projectoren gebruiken dus ook voor de laatste jvc modellen en in hoeverre dit verschilt t.o.v. mijn x7900 kan ik je niet zeggen maar afgaande op de mannen die dit op het avs forum gebruiken is het zeker ook hier een meerwaarde .

Oke..,thx  :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

QuoteNou...
Gisteren met een hele delegatie bij Williams geweest. Het was overigens onder de 1000 man bij elkaar, het mocht nog net, al was er wel iemand in overtreding ;)

Waar kwamen we voor?
William heeft weer een nieuw speeltje zoals een ieder hier heeft kunnen lezen. Dat is altijd leuk, maar het kost mij altijd ook weer geld dit soort bezoekjes :D 

Gisteren dus de dynamische tonemapping bekeken door middel van een hdfury. Dit kastje komt tussen de ATV ( of een andere bron ) en je weergever. In dit geval de JVC projector in.

Een projector kan normaal gesproken niks met DV    ( Dolby Vision ). Ik kan jullie vertellen, nu wel!
De Fury upscaled ook HD content naar DV maar wat het mooist is is natuurlijk waar de hack in de Fury bedoeld  voor is. En dat is een native DV bron door geven aan de projector. Ik heb Netflix 4k content en Apple tv series/films nog nooit zo mooi gezien!!
De Fury doet zijn werk erg goed en kan wat mij betreft gemakkelijk concurreren met madVR :baaa:
Het mooie hiervan is dat je dit nu met Netflix en alle andere aanbieders kan bekijken met tonemapping.
madVR kan dit niet.. Hier moet je perse een download voor gebruiken of je moet even 10K neerleggen voor een lumagen/Envy.
Voor mensen met een eshift projector en een Sony is dit een geweldige oplossing en kan gemakkelijk concurreren met de frame adapt van de nieuwe JVC,s, het speelt fantastisch en is redelijk plug en play. Je zal eerst wat zaken moeten installeren in je projectort maar daarna hoef je er niet veel meer aan te doen. Wat ik ook begreep is dat dit nog maar het begin is ze zijn in de USA volop bezig om nog betere curves te maken die nog beter zijn voor een projector. Volgende maand heb ik het ook spelend, want ook ik ga een Fury halen!

Wederom een pionier Will! Jaren geleden met je curved scherm en je voorzet lens, daarna samen met Hifiman madVR helemaal ingevoerd voor veel projector gebruikers en nu weer dit!

Een echte aanwinst voor alle projector bezitters en ook nog eens goede vriend!     


Bedankt voor de mooie woorden maar ik voel me niet echt een Pionier ,ik lees gewoon veel op andere forums en als ik iets leuks ziet voor onze hobby dan verdiep me er in en deel dit hier met andere .
Ik ben dan ook van mening dat hier het forum voor bedoeld is om elkaar wijzer te maken en attent te maken op alles wat onze mooie hobby nog beter en mooier kunt maken .

In mijn beleving is de hdfury lldv hack dan ook een mooie en niet zo'n dure upgrade om onze beamers naar een hoger niveau te tillen ,zeker als het in combinatie is met de streaming diensten op bv. een Apple TV 4K .

Zelf heb ik hier nog een Panasonic uhd blu Ray speler staan die stof staat te happen en ik ga deze waarschijnlijk in de verkoop doen en dan wissel ik deze in voor een Sony uhd blu Ray speler die dolby Vision ondersteund .
Mocht ik deze in huis hebben dan laat ik natuurlijk ook hierover mijn bevindingen weten  op het forum .

Mochten er nog onduidelijkheden zijn om de gamma curven of kleuren profielen te laden in autocal  dan hoor ik het wel .
Als er animo is wil ook nog wel is een topic starten om de gamma droop op de jvc's te corrigeren door middel van autocal te gebruiken .

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

QuoteIntegral = Vertex minus LCD screen

Overigens kun je een vertex 1 niet vergelijken met een integral 2 natuurlijk.   


De intergral 2 is exact het zelfde als de vertex 1 en de gui en settings zijn dan ook identiek .
Het enige is dan ook zoals Ronald schreef het lcd screen .

Of je dit nodig hebt moet je zelf bepalen ,ik mis het niet daar ik op mijn pc alle instelling doet en het osd ( on screen display ) laat op mijn jvc dezelfde info zien .

In mijn beleving kun je dan beter de GoBlue erbij halen voor het geld en dan kun je de hdfury bedienen of instellen met een app op je iPad of telefoon .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

PascalP

Klinkt heel goed!
Maar voor de duidelijkheid, is dit echt enkel met Dolby Vision of bied het ook voordelen met 'reguliere' HDR10?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

Quote from: PascalP on March 11, 2020, 20:51:00
Klinkt heel goed!
Maar voor de duidelijkheid, is dit echt enkel met Dolby Vision of bied het ook voordelen met 'reguliere' HDR10?

Dit biedt zeker meerwaarde tegenover HDR10.
De Fury maakt er sowieso dynamische tonemapping van, dat doet geen ander apparaat FA/madVR/Lumagen daargelaten.
Ik heb gisteren ook gezien dat de Fury van BD, DV maakt, dat zag er ook al gelikt uit met meer contrast en mooiere kleuren.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maks

Quote from: williams on March  8, 2020, 09:48:31
Dit klopt wat je zegt en ook ik ben hier gisteren tegen aan gelopen ,het gevolg is op dit moment bij mij dat alle content een hdr flac  meekrijgt waaronder ook mijn andere bronnen waaronder mijn pc met madvr naar de hdr stand schiet op de JVC  :(
En ook ik heb gelezen dat er op de vertex 2 of hoger er dus de mogelijkheid is gekomen om alleen de specifieke DV stream om te laten schakelen naar een andere user .
ik zal me er vanavond weer is verder in vast bijten om te kijken of er een mogelijkheid is om er omheen te gaan met bronnen die we niet met DV afspelen , mocht dit lukken dan kan ik altijd nog de intergral 2 tussen mijn apple tv 4k en mijn Marantz zetten maar dit geniet niet mijn voorkeur daar we dan  de macro's voor andere bronnen niet meer kunnen gebruiken .

Maar ook hier kunnen we wel weer een ander tooltje voor gebruiken namelijk  JVC remote control .

Voor nu moet ik dus even gewoon met mijn afstandsbediening zelf omschakelen op de JVC naar mijn aangemaakte user voor Dolby Vision is niet erg maar zou leuk zijn als dit vanzelf gaat .
Misschien dat er ooit nog een update komt op de intergral2 en vertex waar er ook meer slots zijn om dit in te stellen maar zo te lezen zit het geheugen al vol ,we kunnen wel natuurlijk vragen aan de mannen van hdfury om wat andere opties te laten vallen ten koste van dit.

Goed te horen dat er weer een nieuw betaalbaar speeltje in de markt is... ;D Maar wat kun je dan nu het beste aanschaffen, een integral2, vertex 1 of vertex 2, rekening houdend met het automatisch schakelen? Want als ik het goed begrijp heeft het automatisch schakelen tussen DV stand en HDR10 stand alleen betrekking op de JVC en hoeft er niets in de fury geschakeld te worden...of wel? Kortom, dat is me nu nog niet helemaal duidelijk...en mocht er schakeling nodig zijn in de fury, in in welk van de drie gebeurt dit dan automatisch? Hoor het graag en dan meteen kopen...;->

Groet Max
JVC-N9, Panamorph DCR, IVisions Tab tensioned 21:9 screen (145x330), Klipsch THX-Ultra 2 - 9.2.4, JVC Exofield, Samsung 98QN90a, Oppo BDP-203, Zidoo UHD 3000, Madvr Envy, Marantz AV8805, Marantz MM88077, Marantz MM8008,  Synology DS1813 en veel te veel dure kabels!

Francisco

Quote from: williams on March  5, 2020, 21:08:10
Zoals de meeste hier op het forum wel weten is het nog niet mogelijk om Dolby Vision vanaf je Uhd Blu Ray speler ,Apple Tv ,Nvidea shield of een andere bron te kunnen weergeven op je HDR beamer ,tot nu dus .
Wat wil het geval daar ik veel lees op het av forum en het avs forum kwam ik tot mijn verbazing een topic tegen waarin werd aan gegeven dat het dus wel mogelijk was om Doby Vision content af te spelen door middel van een hack via de HDFURY Intergral 2 of hogere modellen (vertex ,vetex 2 ,diva enz) .
Daar ikzelf klaar was met alle mogelijkheden ontdekken van madVR en 3Dlut was ik wel weer toe aan een nieuw speeltje en mijn nieuwsgierigheid was gewekt ,na een tijdje de topics op het av forum en het avs forum gevolg te hebben besloot ik dus weer een HDfury terug te kopen ( ik had hen pas verkocht toen deze hack nog niet speelde  >:( )om weer is lekker te klooien met het  beeld van mijn JVC x7900.
Na wat updaten van mijn Marantz sr7011 ,Hdfury en wat settings instellen had ook ik de mogelijkheid om Dolby Vision via mijn Apple tv 4K af te spelen en dit zag er al gelijk veel beter uit dan wat ik ooit op Netflix had gezien in HDR en ook Disney+ was geweldig en bv Star Wars A new hope had ik nog nooit zo mooi gezien  :pompom:

Voor de mensen die al een Hdfury  Intergral2 of hoger in huis hebben zou ik zeggen ga er is mee aan de slag en je hebt dan een mooi Dynamische Tonemapping tot je beschikking .
Voor mezelf vond ik het geld kwa investering waard om een HDfury te kopen en zo Dolby Vision af te kunnen op mijn JVC of andere dat ook vinden dat moeten ze zelf bepalen .

HOE WERKT HET
--------------------
Na 1 van de laatste updates van de hdfury is er een setting bijgekomen waarin je kunt aangeven dat je een Sony A1 Oled Tv als weergever hebt en je zou zeggen wat heb ik hier dan aan daar ik een Sony,JVC of Epson beamer hebt draaien .
Dolby voor zover ik  begrepen hebt heeft met Sony een profiel gemaakt (DV LLDV) die dus geschikt is voor de Sony A1 ,daar deze dure oled zelf geen Dynamische tonemapping in de vorm van Dolby Vision aan kan . De tonemapping gebeurd op deze manier aan de bron kant en niet aan de weergever kant en dat is nu net precies waarom het met deze hack ook gaat werken op onze mooie HDR beamers.
Het mooie aan de HDfury is dus dat je de boel kan foppen door te zeggen tegen je bron dat je dus een Sony A1 weergever hebt en op deze manier gaat bv. de Apple TV ,OPPO Uhd Bluray ,Sony UHD Player of iets anders Doby Vision activeren naar je weergever .

WAT HEB JE NODIG
----------------------
-HDfury intergral 2 of hoger (waarschijnlijk doet de hdfury linker het ook )
-Bron die Dolby Vision ondersteund  (check het av forum of het avs forum om te kijken welke spelers dit ondersteunen)
-Goede HDMI kabels die geschikt zijn voor HDR.
-Versterker ,Receiver die dolby vision doorgeeft
-Weergever die HDR ondersteund
-Content (Netflix ,Disney+ UHD Blu Ray disc's met dolby vision
-Een stukje geduld daar er nog aardig wat te tweaken is door middel van andere gamma curves te laden en kleuren profielen (dit geld alleen voor JVC gebruikers) maar dit is in de basis niet nodig je kunt gewoon met je standaard HDR settings draaien.

Dit is voor nu even een eerste opzetje ,morgen ga ik wat verder in op de gamma curven en kleuren profielen laden in de jvc's en ook zal ik dan wat foto's posten van mijn settings in de JVC en hdfury.

Voor wie nu alvast wat meer wilt weten hierbij een paar links naar het av forum en het avs forum.

https://www.avsforum.com/forum/465-high-dynamic-range-hdr-wide-color-gamut-wcg/3097934-dolby-vision-including-hdr10-conversion-w-dtm-projectors.html

https://www.avforums.com/threads/dolby-vision-including-hdr10-conversion-w-dtm-on-projectors-yes.2254350/

Topper !!! ga dit vanavond testen, nvidia shield > Arcam AVR20 > HD Fury Vertex > JVC 20ltd met custom gamma curves en HDR gekalibreerd

hifiman

Hier net ook de integral 2 binnen gekregen, dankzij de al aanwezig info binnen een kwartiertje aan de praat icm Apple TV 4K. Werkt prima behalve dat 50 en 60 Hz bij mij geen beeld geeft op de projector, maar dat ligt niet aan de integral maar aan mijn kabel dus hoogste tijd om dat issue eens op te lossen.

mancaver

Ik word toch wel een beetje enthausiast van wat ik hier lees. Mijn Integral 2 zou elk moment afgeleverd moeten worden. Kan niet wachten om er mee te gaan testen (JVC RS540)  :pompom:

angelo41

idem hier. ook maar eentje bestellen. [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


pameijer

Ik weet en snap nog helemaal niets van "custom gamma curves". Kan iemand simpel uitleggen hoe dat zit en hoe je dat moet implementeren?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

williams

QuoteGoed te horen dat er weer een nieuw betaalbaar speeltje in de markt is... ;D Maar wat kun je dan nu het beste aanschaffen, een integral2, vertex 1 of vertex 2, rekening houdend met het automatisch schakelen? Want als ik het goed begrijp heeft het automatisch schakelen tussen DV stand en HDR10 stand alleen betrekking op de JVC en hoeft er niets in de fury geschakeld te worden...of wel? Kortom, dat is me nu nog niet helemaal duidelijk...en mocht er schakeling nodig zijn in de fury, in in welk van de drie gebeurt dit dan automatisch? Hoor het graag en dan meteen kopen...;->

Groet Max   

Hoi Max de vertex 2 is op dit moment de enige van de 3 die een setting heeft die bij het het binnenkomende LLDV signaal een macro kunt sturen naar je jvc .
Bij de andere 2 zal je zelf in de jvc naar de juiste ( aangemaakte ) user moeten schakelen .
Hou wel rekening dat als je macro's naar de jvc wilt sturen de vertex 2 met je jvc verbonden moet zijn met de bijgeleverde rs232 kabel .

De vertex 2 is kwa settings en upgrades zeker de beste en veilige keuze maar deze is aanzienlijk duurder dan de intergral 2 .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

QuoteTopper !!! ga dit vanavond testen, nvidia shield > Arcam AVR20 > HD Fury Vertex > JVC 20ltd met custom gamma curves en HDR gekalibreerd       


Mooie set heb je ,ben dan ook naar je bevindingen en of de shield dit kunstje ook kunt .
Ondersteund je Arcam trouwens ook Dolby Vision ?
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

QuoteIk weet en snap nog helemaal niets van "custom gamma curves". Kan iemand simpel uitleggen hoe dat zit en hoe je dat moet implementeren?       

Het is niet zo spannend hoor ,het implementeren van een custom gamma doen we simpel om tot een beter resultaat te halen met HDR .
Dit doe je dit met het tooltje ( autocal) wat op de homepage van jvc staat .
Ook het implementeren van de color profiel doe je  op dezelfde manier .
Zal vanavond hier een korte handleiding bijdoen hoe je de beiden kunt laden in je jvc.
Mocht je ermee aan de gang gaan dan moet de JVC wel in je netwerk hangen om te  communiceren met autocal .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

pameijer

Ik dacht dat de UTP-aansluiting van de JVC X7900 geen netwerkaansluiting was maar alleen maar bedoeld voor home-integration? Maar je bedoelt dus wel dat ik even een netwerkkabel in de beamer moet stoppen?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

reza

Quote from: pameijer on March 12, 2020, 18:06:15
Ik dacht dat de UTP-aansluiting van de JVC X7900 geen netwerkaansluiting was maar alleen maar bedoeld voor home-integration? Maar je bedoelt dus wel dat ik even een netwerkkabel in de beamer moet stoppen?

Je zal even contact moeten maken met het autocall programma, daar is internet voor nodig. Plus je moet de andere gamma curve er in laden.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

angelo41

lukt dat niet met de htpc om dv af te spelen met netflix erop?en dit dan met de integral 2.


Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk

williams

Nee dat gaat niet lukken ,er zijn op dit moment maar een beperkt aantal players die dolby Vision ondersteunen .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

angelo41

Quote from: williams on March 12, 2020, 19:01:01
Nee dat gaat niet lukken ,er zijn op dit moment maar een beperkt aantal players die dolby Vision ondersteunen .
omdat ik deze zag


https://m.youtube.com/watch?v=-t7c7t5v5VI&t=1s

zoiezo de nieuwe shield heeft dolby vision.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk


reza

Je zal in je projector een speciale gamma curve moeten laden om dit in werking te kunnen stellen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

mancaver

Quote from: williams on March 12, 2020, 17:32:55
Zal vanavond hier een korte handleiding bijdoen hoe je de beiden kunt laden in je jvc.
Mocht je ermee aan de gang gaan dan moet de JVC wel in je netwerk hangen om te  communiceren met autocal .
Dan ga ik die sowieso afwachten ;)
Vind het zelf als halve noob maar spannend om met bijvoorbeeld autocall aan de gang te gaan en mijn beamer 'aan het net te hangen'. Maar met de heldere uitleg hier in dit topic moet dat wel gaan lukken denk ik  :worship:

williams

QuoteDan ga ik die sowieso afwachten
Vind het zelf als halve noob maar spannend om met bijvoorbeeld autocall aan de gang te gaan en mijn beamer 'aan het net te hangen'. Maar met de heldere uitleg hier in dit topic moet dat wel gaan lukken denk ik   

Ik ben er mee bezig maar duurt even om alles netjes in Jip en janneke taal  en met foto's te voltooien . ;D
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Quotezoiezo de nieuwe shield heeft dolby vision.

Verstuurd vanaf mijn oneplus 7t pro met Tapatalk
   

Oh ik dacht dat je een PC bedoelde   ;),de shield schijnt het inderdaad ook te doen zo te lezen op he avs .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.