Gewoon de vorm van de plint hol maken en vullen met droog zilverzand en dan op elkaar lijmen.
Of 2 holle delen op elkaar lijmen en aan de achterkant een opening laten zodat je het kan vullen.
Als je een goede tekening kunt maken kan ik het wel voor je frezen met een CNC bank.
Rob
Dit is ook een heel interessante methode die ik toe zou kunnen passen, wordt alleen wel wat ingewikkeld dat zal ik nog even adhv een tekening verduidelijken.
Super aanbod trouwens van je Rob🤛👍
We zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar😊😉
Zie foto onder:
dit wordt het boven gedeelte, is al helemaal uitgefreesd in RVS (ptp project voor de Lenco draaitafels)
Hieronder komen dus het lager, de motor en andere zaken te zitten, daar moet wel ruimte voor overblijven, maar idd niet zo veel, zand, mits helemaal opgesloten in het gelamineerde berkentriplex is wel een mooi idee.
Verder wil ik juist aan de buitenzijde het meubel volgen dat ik al gemaakt heb en waar mijn apperatuur op staat, ik zal het meubel dus ook nog moeten uitbreiden voor de nog te bouwen phono pre (heb voor nu even een simpele Rega instapper alvast) en nog een plateau voor de speler.
Zal er allemaal wat tekeningen van maken om een en ander te verduidelijken en uiteraard post ik al mijn vorderingen incl foto’s in dit topic.