Prefer MGK226 van JKE of Ludic Magica

Started by RandyAdam, January 28, 2020, 23:18:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RandyAdam

Ik zoek twee leuke interlink kabels tussen mijn Dussun V6i en Denon AVR 4500. Nu twijfel ik tussen de Prefer MGK226 van JKE of Ludic Magica van HiFi 79 studio. Wat raden jullie aan, of zijn er nog andere suggesties?

Rowdy

Atlas Element, net iets helderder in het hoog, maar nooit scherp dan Prefer MGK226.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Thanatos

Quote from: chansig on January 29, 2020, 08:01:21
Ik zou de goedkoopste pakken.

Gr. Hans

Ober adviseert u mij de kreeft of het mosselpannetje ? Ik zou bij de mcdonalds gaan eten meneer, scheelt aanzienlijk in de kosten  ;D

Ik ga voor de Prefer, gebruik ik zelf ook overal als interlink (zelfbouw)

RandyAdam

De Prefer had ook mijn voorkeur, helaas kan JKE ze pas volgende week leveren en heb ze dit weekend nodig. Ik ga denk dat ik voor de Atlas Element Integra ga...

chansig

Quote from: Thanatos on January 29, 2020, 10:18:18
Ober adviseert u mij de kreeft of het mosselpannetje ? Ik zou bij de mcdonalds gaan eten meneer, scheelt aanzienlijk in de kosten  ;D

Ik ga voor de Prefer, gebruik ik zelf ook overal als interlink (zelfbouw)

Raar vergelijk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jack_D

Het zijn beide zeker geen slechte kabels. Wil je de nuances tussen de kabels horen zul je ze allebei moeten proberen en middels vergelijk komt er misschien dan voor jouw de beste kabel uit. Veel is ook afhankelijk van jouw specifieke setup.

Wat ik persoonlijk een must vind voor (interlink)kabels is of ze afgeschermd zijn en (in geval van koper)OFC anders krijg je soms van die intern groene geoxideerd draden. Of dat nu je geluid wel of niet ten goed komt is maar de vraag, ik vind het in ieder geval geen fijne gedachten.

Lees dat de JKE dubbel is en de Prefer tripel afgeschermd is en ze beide OFC koper hebben, allebei heel oke dus. Als ik echt alleen maar zou kunnen kiezen tussen deze twee kabels zou ik de goedkoopste nemen omdat deze geheel aan mijn persoonlijke eisen voldoet. Dus dat advies van de goedkoopste is zo slecht nog niet, al bedoelt "chansig" het wellicht vanuit een andere benadering.

RandyAdam

Quote from: Jack_D on January 29, 2020, 10:59:35
Het zijn beide zeker geen slechte kabels. Wil je de nuances tussen de kabels horen zul je ze allebei moeten proberen en middels vergelijk komt er misschien dan voor jouw de beste kabel uit. Veel is ook afhankelijk van jouw specifieke setup.

Wat ik persoonlijk een must vind voor (interlink)kabels is of ze afgeschermd zijn en (in geval van koper)OFC anders krijg je soms van die intern groene geoxideerd draden. Of dat nu je geluid wel of niet ten goed komt is maar de vraag, ik vind het in ieder geval geen fijne gedachten.

Lees dat de JKE dubbel is en de Prefer tripel afgeschermd is en ze beide OFC koper hebben, allebei heel oke dus. Als ik echt alleen maar zou kunnen kiezen tussen deze twee kabels zou ik de goedkoopste nemen omdat deze geheel aan mijn persoonlijke eisen voldoet. Dus dat advies van de goedkoopste is zo slecht nog niet, al bedoelt "chansig" het wellicht vanuit een andere benadering.

Denk dat hij de goedkoopste van die twee bedoelt

RandyAdam

Zojuist de Atlas Element Intergra interlinks aangeschaft. Lees er goede recensies over. De Prefer had mijn voorkeur maar kon helaas niet op tijd worden geleverd.