So much voor het conditioneren van de luisterruimte...

Started by Hannibal_, January 5, 2020, 06:49:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Beeld en geluid is al voldoende prikkeling van mijn zintuigen, de aromatische geuren van Fluppie tegen die tijd, laat ik maar passeren.

Quote from: Hannibal_ on December  2, 2023, 08:32:45Hoeft niet per se...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

vergeerr72

Quote from: Xander32 on December  2, 2023, 10:00:49Beeld en geluid is al voldoende prikkeling van mijn zintuigen, de aromatische geuren van Fluppie tegen die tijd, laat ik maar passeren.

Er zit een erkend dierenprepateur bij ons in de straat.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Xander32

... ik doe 't voor weinig, kost me enkel een scalpel voor het leeghalen en een busje bouwschuim voor 't vullen 🤓

Quote from: vergeerr72 on December  2, 2023, 10:50:55Er zit een erkend dierenprepateur bij ons in de straat.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Quote from: Xander32 on December  2, 2023, 10:00:49Beeld en geluid is al voldoende prikkeling van mijn zintuigen, de aromatische geuren van Fluppie tegen die tijd, laat ik maar passeren.


Is een nieuwe nette schone fluppie hoor  ;D
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Richi

En wat vindt Fluppie IV van de muziekkenner van de baas des huizes? Doet ie al mee als de muziek aan gaat?
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Hannibal_

Quote from: Richi on December  3, 2023, 08:43:28En wat vindt Fluppie IV van de muziekkenner van de baas des huizes? Doet ie al mee als de muziek aan gaat?

Ze laat geen afkeur merken (ook geen voorkeur trouwens  ;D).
Is ook nog jong.

Wel hebben we haar toilet even verplaatst. Ze gebruikte het als slaapplek  :) Niet erg maar er zit fijn zand in dat niet lekker was om op te slapen en ze smeet dat er uit  ;D

Wel apart, stond helemaal boven in de kooi, vaak slapen ze in een holletje "onder de grond" (al hebben we er ook een gehad die in de toenmalige kooi in het loopbuisje sliep). Op die plek maar een wat comfortabeler hokje gezet met zacht materiaal er in. Direct geadopteerd ook, misschien een hoogslapertje?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Hannibal_


Zoals verwacht ontwikkelt Flup zich snel.
Groeit goed, begint ook wat meer te eten (en te schooien  ;) ).

In het begin sliep ze veel, maar inmiddels is ze ook lekker actief.
Maar wel relaxed, ze scharrelt ook gewoon rustig en op haar gemak door de kooi. Intussen heeft ze ook slaapplekjes onder in de kooi en ze ligt ook vaak in haar opgehangen tunneltje.

Wat ook verwacht was, is dat er weer geraddraaid moest worden.
Toch maar een ander rad gekocht voor haar. Een schoteltje dat wat minder rumoerig is dan het oude rad. Stil is het niet maar wel acceptabel.

Gezellig getrippel naast je bij luisteren 's ochtends.

Fluppie wilde jullie ook graag een gelukkig nieuwjaar toewensen, hence op "haar" kleine verstoringen draadje.

Een goed en gelukkig nieuwjaar iedereen!
Het was een mooi jaar 2023, laat 2024 enerverend en super zijn.

Han, Tonja, Pascal & Fluppie
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.