Slechte ervaringen met Zavvi?

Started by PascalP, December 12, 2019, 07:50:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefaanD

Je bent helaas niet alleen. Ook een bericht gestuurd voor iets wat ik in 2020 besteld had, en pas dit jaar geleverd heb, maar jij kwam wat verder, want tot nu toe totaal geen reactie van ze ontvangen.

Toont nog maar eens aan dat hun klanten service behoorlijk zuigt.

Ga er zelf ook nog maar eens een bericht aan verspillen en wat druk zetten want heb het zelf wel via een CC betaald, eens kijken wat dit uithaalt.

StefaanD

Quote from: quattronl on January  8, 2021, 11:52:52
Wat gebeurt er als je zo'n pakketje aan de deur weigert?
Moet je dan alsnog sowieso die admin.kosten betalen?
Hier ook even op reageren, hangt maar af van de shop denk ik dan. De Zavvi FAQ nog niet nagelopen wat zij hier stellen, maar algemeen genomen is de web shop niet verantwoordelijk voor de extra kosten die je moet betalen.

Een Anime web shop zoals die van Anime Ltd. stelt het volgende;

IMPORTANT UPDATE FOR INTERNATIONAL CUSTOMERS FROM 26/01/2021: For all non-UK orders placed on our store, UK VAT will be removed from your order at checkout.  Any local import taxes and administrative fees to process these taxes for your country will be charged by the courier shipping your order upon arrival.

It is the customer's responsibility to pay any local taxes and fees to receive their item - Anime Limited are not responsible for any additional charges, and goods which cannot be delivered due to a refusal to pay these taxes will be destroyed and non-refundable.

theetjuh

Toch geven ze daarmee aan dat je geen extra kosten zult hebben en dat zij er voor zullen zorgen.
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

theetjuh

Ik heb net bericht gekregen dat ze het bedrag wat ik aan PostNL heb betaald volledig vergoeden, dit zal met 3-7 dagen op m'n rekening moeten staan.

We zullen zien...
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

theetjuh

En geld ontvangen ... toch nog goed gekomen :pompom:
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

MLCinema

Heb eerder ook gehad dat een disc niet kwam. Sturen ze gewoon een nieuwe na zoveel tijd en altijd redelijk snel response op mijn vragen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

denoontje

Quote from: Kamdioblitz on January 31, 2021, 21:03:59
Heb eerder ook gehad dat een disc niet kwam. Sturen ze gewoon een nieuwe na zoveel tijd en altijd redelijk snel response op mijn vragen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit keer wat lastiger mbt de mission impossible box helaas...hopen dat ie nu wel snel binnenkomt.

StefaanD

Vraag me af of iemand dit ook reeds gecontroleerd heeft?

Bij Zavvi is de prijs voor UK en EU burgers gewoon hetzelfde als je afrekent, dus als EU burger betaal je gewoon nog altijd de UK BTW en vanaf 22€ (vanaf juli voor alles) mag je ook nog eens je lokale BTW betalen + douane administratie kosten. Lekkere praktijk bij die toko dus.

Andere UK web shops zoals Base.com en Amazon UK (als je al iets kan bestellen, veel is zogenaamd niet in stock) doen het wel netjes en bij afrekenen wordt de UK BTW afgetrokken.

MLCinema

Ik heb weer 3 films binnen gekregen via Zavvi. Wederom snel geleverd, met ongeveer 1,5 week binnen. 30 januari besteld, gisteren de laatste twee ontvangen. Komende week ontvang ik er weer 4. Gaat nog steeds vlot en zonder fratsen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

theetjuh

Als het ook niet vanuit de UK komt, zul je ook geen vertraging of extra kosten hoeven te krijgen.
Daarbij maakt de prijs waarschijnlijk ook nog wel uit, bedragen onder de €20 is sowieso import vrij zover ik begrepen had.
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

denoontje

#185
Dubbel

denoontje

Gister de mision impossible box eindelijk binnen (na wat heen en weer mailen-) besteld dec). Geen kosten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

StefaanD

Quote from: Kamdioblitz on February 10, 2021, 15:17:24
Ik heb weer 3 films binnen gekregen via Zavvi. Wederom snel geleverd, met ongeveer 1,5 week binnen. 30 januari besteld, gisteren de laatste twee ontvangen. Komende week ontvang ik er weer 4. Gaat nog steeds vlot en zonder fratsen.
Even ter verificatie, zaten er gele stickers op de verpakking die je binnenkreeg?

denoontje

Ook nog 6 andere onderweg..zijn al verzonden...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dirk

Ik had één BD twv 21,99€ besteld op 28/1 die vandaag werd aangekondigd door BPost voor afhaling bij m'n postpunt...mits betaling van 34€ "belastingen en douanekosten"

Heb er dus maar even een mailtje naar zowel Zavvi als BPost aan gewaagd, de eerste met de vraag/opmerking dat er idd op hun website staat vermeld dat er geen extra kosten zijn tgv Brexit, dus of zij me kunnen uitleggen waarom ik die extra rekening dan plots gepresenteerd krijg.

BPost met de vraag wat er met die rekening van 34€ gebeurt als ik het pakket weiger en ze het terug naar afzender sturen...ik ben benieuwd wat ze al dan niet gaan antwoorden :dry:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Kjelt

Quote from: Dirk on February 12, 2021, 20:11:35
Ik had één BD twv 21,99€ besteld op 28/1 die vandaag werd aangekondigd door BPost voor afhaling bij m'n postpunt...mits betaling van 34€ "belastingen en douanekosten"
:o hoe komen ze aan 34 ?

theetjuh

Btw, invoer misschien en natuurlijk de administratie kosten
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

MLCinema

Quote from: StefaanD on February 10, 2021, 21:26:47
Even ter verificatie, zaten er gele stickers op de verpakking die je binnenkreeg?
Ja volgens mij wel. Weet het 95% zeker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Teejoo

Lijkt het nu zo dat er alleen issues zijn met de Belgische post?

MLCinema

Komende week ontvang ik er weer 3, zal er weer op letten. Maar naar mijn idee allemaal met gele stikker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Dirk

Quote from: StefaanD on February 10, 2021, 21:26:47
Even ter verificatie, zaten er gele stickers op de verpakking die je binnenkreeg?
wat staat er dan op die gele sticker dat enig verschil makt cq van belang is?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Kjelt

Dat van een land buiten de EU is verstuurd, althans dat geen onderdeel uitmaakt van een of ander verdrag waardoor deze belastingplichtig is. Zoiets van die strekking.


Dirk

ik heb m'n pakketje even gezien bij het postpunt (ken de dame daar vrij goed) om me ervan te vergewissen dat het wel degelijk om het Zavvi order ging (de tracking info zegt enkel dat het van "GB" kwam, dus dat deed in eerste instantie geen belletje rinkelen bij me) en toen zag ik er wel een gele sticker op kleven...of die exact de tekst vertoont zoals jouw link laat zien kan ik niet bevestigen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Valkyrie

Paar weken terug heb ik 4K LotR box binnen gekregen via Zavvi en ik had gelukkig ook geen extra kosten, ondanks de box 75 euro was.
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster