Black Friday aanbieding //Logitech Harmony Elite

Started by tdbakker, November 28, 2019, 18:12:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tdbakker

Black Friday aanbieding
100,- euro

Geïnstalleerd voor een project maar niet gebruikt.

BEDIEN ALLES.
GEMAK DIENT DE MENS.
Harmony Elite brengt de bediening van uw groeiende universum aan thuisentertainment- en intelligente thuisapparaten samen in één krachtige en toch eenvoudige oplossing. Het gestroomlijnde ontwerp van de Harmony Elite omvat een kleurentouchscreen met verlichte, bewegingsgevoelige toetsen en biedt automatisering met één aanraking. Hierdoor wordt universele thuisbediening een magische ervaring. Vergeet de chaos van talloze apps en afstandsbedieningen en laat de rust wederkeren.

WERKT MET UW HELE UNIVERSUM
De Harmony Elite werkt met meer dan 270.000 entertainment- en intelligente thuisapparaten Hierdoor kunt u uw favoriete merken bedienen met één aanraking, direct uit de doos. Van tv's en kabelontvangers tot cd-spelers en gamingconsoles, en van AV-ontvangers en streaming-mediaspelers tot intelligente lampen, sloten, thermostaten en meer, de Harmony Elite werkt met vrijwel alles.

ONBEPERKTE AUTOMATISERING
Laat de rolgordijnen zakken, dim de lichten en zet de tv aan voor filmavond - allemaal met één vingertik. Dankzij Harmony-activiteiten kunt u van automatisering met één aanraking profiteren voor grenzeloze ervaringen. Harmony stelt automatisch alledaagse activiteiten voor. U kunt u ook uitleven en er zelf zoveel maken als u maar kunt verzinnen. Tijd om naar bed te gaan? Klik op 'Welterusten' om de deur op slot en het licht uit te doen.

HARMONY APP
Tover uw smartphone of tablet om tot een universele afstandsbediening (alleen iOS® /Android™). Wissel van kanaal en volume, stel tot 50 favoriete kanalen in of start activiteiten met meerdere apparaten, zelfs wanneer u niet thuis bent.

HARMONY HUB
De Harmony Hub centraliseert de controle van al uw apparaten met behulp van draadloze IR-, Wi-Fi- of Bluetooth®-signalen. U kunt de kabel en ontvangers verbergen en alles achter gesloten kastdeurtjes bedienen.


Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

snapo6

LG OLED65C8PLA - Arcam AVR 550 - Parasound HCA-2205AT - Crown XLS 2502 - B&W 603 S2 AE, zelfbouw Dynaudio  Gemini (center), Focal (Height) - Dynaudio Emit M10 (surround) - zelfbouw sub Peerless XXLS 12 - Zidoo Z1000 PRO - Panasonic UB900 - Synology DS214 Play - Logitech Harmony Elite

tdbakker

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

denoontje


Erik1977

#4
Geen gekke prijs.

The Guardian


tdbakker

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

RonG

Ik heb een Logitech Harmony Ultimate One welke goed werkt, op een dingetje na, het zappen cq bedienen loopt altijd met een kleine vertraging.
Is dat bij deze niet meer zo?

tdbakker

Je kunt de vertraging in stellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

RonG

Quote from: tdbakker on November 29, 2019, 13:38:35
Je kunt de vertraging in stellen

Bedoel je op mijn huidige of die welke je verkoopt?

tdbakker

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

RonG

Thnx maar dat bedoel ik niet,  ik bedoel het zeg maar zappen van kanalen bv, of bladeren door mappen. met de originele remotes gaat dit gewoon direct en met de harmony zit er enige vertraging in. Ben er wel aan gewend maar vroeg me af of dat bij deze nieuwere toch beter is of helemaal niet:)

Trabuca

Ik kom van een Harmony 900 en die was retetraag met zappen en menu bediening etc. Ik ergerde me er aan. De Elite is sneller en ik vind het acceptabel, maar het is niet zo snappy als originele remotes van mijn devices helaas.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

RonG


tdbakker

Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000