Te koop: Beresford RCA switch (TC-7240 Line Level Autio Router)

Started by Jack_D, August 15, 2019, 12:36:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

 Te koop:
Beresford RCA Switch (TC-7240 Line Level Auto Router)

       
  • In nieuw staat, vergulde RCA(tulp) aansluitingen aan de achterzijde welke volledig geïsoleerd zijn van de behuizing, jack 3.5mm aansluiting aan de voorkant, ground aansluiting voor een draaitafel, originele verpakking.

       
  • Vier RCA(tulp) inputs, twee RCA(tulp) output keuzes. Omdat hij volledig analoog is kun je hem ook omgekeerd gebruiken, dan heb je 2 inputs en 4 outputs.

       
  • Afmetingen= (breedte:24.5)  (diepte:11cm, zonder de knoppen aan de voorkant deze zijn 1.5cm diep) (hoogte: inclusief voetjes 4,9cm)

       
  • Volledige metalen behuizing, weegt 1.1 kg

       
  • Naam van de inputs kan worden aangepast naar eigen behoeft door bijgeleverde vel met labels of door middel van 2mm vinyl plakletters(ook bijgeleverd).   
Een redelijke verkoopprijs lijkt mij €50,-
Prijs nieuw te bestellen in Engeland 90pond ongeveer €100,- en dan komen er nog verzendkosten bij
Staat in regio Zeeland, verzenden geen probleem

"This compact switcher box allows connection of up to four stereo sources, between two pieces of equipment. The inputs and and outputs can be selected via two rotary knobs on the front of the box. Ideal for multiple sound sources such as DVD, tuner, video player etc. Designed to provide distortion free audio to your audio amplifier or Home Theatre System[size=0pt]Due to its passive design, with [/size]isolated left and right ground planes, it is also possible to use the TC-7240 in the  Two in - Four out configuration."

















Jack_D

Verkocht......... , mag een slotje op of topic kan verwijderd worden of iets van dien aard, weet niet wat gebruikelijk is.

Een verademing deze verkoop.... deze keer eens iets op marktplaats verkocht zonder gedoe en gezeur. Iemand stuurde mijn een net goed opgesteld berichtje en bood gelijk mijn vraagprijs plus de verzendkosten. Ik was hiervan zo onder de indruk dat ik de geen verzendkosten heb gereken dus hij is voor €50, - totaal weggegaan. De persoon maakte ook direct het verschuldigde bedrag naar mij over over(zonder gedoe over gelijk oversteken/betaalverzoek en dergelijke ellende) en was een paar uur later al bijgeschreven op mijn rekening.
Zo kan het dus ook.......... :worship: :clapping:

Peerless Monster

Quote from: Jack_D on August 19, 2019, 15:30:26
Verkocht......... , mag een slotje op of topic kan verwijderd worden of iets van dien aard, weet niet wat gebruikelijk is.

Een verademing deze verkoop.... deze keer eens iets op marktplaats verkocht zonder gedoe en gezeur. Iemand stuurde mijn een net goed opgesteld berichtje en bood gelijk mijn vraagprijs plus de verzendkosten. Ik was hiervan zo onder de indruk dat ik de geen verzendkosten heb gereken dus hij is voor €50, - totaal weggegaan. De persoon maakte ook direct het verschuldigde bedrag naar mij over over(zonder gedoe over gelijk oversteken/betaalverzoek en dergelijke ellende) en was een paar uur later al bijgeschreven op mijn rekening.
Zo kan het dus ook.......... :worship: :clapping:


Hulde!! :)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler