Te koop Denon AVC_A1HD High end versterker kan op slot

Started by movie46, June 28, 2019, 19:22:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

movie46

T)e koop Denon AVC_A1HD (geen 3d board

Deze is geheel compleet met doos en alle spullen die erbij horen,staat nu in de doos

Als nieuw.


Geen onzin AUB,interesse kan je mailen .


De AVC-A1HD beschikt onder andere over zeven krachtige THX-Ultra2 gecertificeerde eindversterkers, ultrakorte signaalwegen, decoders voor alle HD-geluidsformaten, Audyssey MultEQ-XT inclusief Dynamic-EQ, 9.3-kanalen voorversterker, 10-bit HQV REALTA Video Processing, Ethernet en USB.


Prijs:
DENON's nieuwe topmodel kost toen 5.499 euro en is exclusief verkrijgbaar bij de geautoriseerde A1-dealers.


efsix

Iets meer dan een dag geduld hebben kan ook helpen.
Met dit mooie weer zitten er toch wel aanzienlijk veel HT fans buiten....

movie46


Yasin

Dit is een hele mooie versterker en mijns inziens een zeer scherpe prijs. Die raak je wel kwijt voor dat bedrag.
Stereo/HT combi: Denon AVC-X8500H | Marantz PM-10 | Marantz SA-10 | Focal Diablo Utopia | Focal Electra CC 1008 BE | Focal Electra 1007 BE | Focal Aria SR900 | Focal Electra IC1002 | Antimode Dual Core | 2x Klipsch RS115W | Panasonic TX-65HZ1000E

Sjettepet

ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200



reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

angelo41

#10
avr van 2009.was er toen al atmos en dtx op een avr.

https://www.denon.co.uk/uk/product/homecinema/avreceiver/avca1hda

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Bas Akkerman

Deze is onder de radar gebleven. Een eigen foto is echt verplicht, movie46.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten