jungson a1 set monoblocks voorversterker

Started by leon., June 16, 2019, 20:54:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

no

no
2 (50%)
no
2 (50%)

Total Members Voted: 4

leon.

   hallo forumleden
Deze set word bijna nooit aangeboden   via importeur uit Australië aangekocht . ze spelen menig krell . Classe etc weg....( vind ik dan , anders krijgen we hier weer een discussie over)  zoveel muzikaliteit zit er in deze set  ,  spelen tot 100 watt klasse a ,   heeft dezelfde opbouw als de a2 ,die heeft alleen iets meer vermogen en kost 7000 euro  . Deze versterkers kunnen zich meten met de  hoogste klasse. Te beluisteren op een set martin logans de ushers zijn helaas verkocht
  vraag prijs op marktplaats 1400
hier voor       1200 euro       
  evt  inruil mogelijk


full-symmetrie geen grote lus feedback, dat is de meest kerntechnologie van Jungson en maakt gebruik van volledig gebalanceerde transmissietechnologie. Het uitgangsvermogen is 100WX2 van klasse A. De gebruikte kerntechnologie is hetzelfde als JA-10 / JA- 200, hun belangrijkste componenten zijn bijna hetzelfde. Het klinkt puur en vriendelijk.
b) De componenten zijn beroemd, zoals 800VA vierkante transformator van Jungson, senior 240.000 microfarad filtercondensator (Japan) en hifi-koppelcondensator, buis A1295 / C3264, evenals 6 paar Sanken-krachtbuis en duwbuis uit Japan.



specificaties:


Uitgangsvermogen: 2 × 100W (klasse A, 8Ω)
Harmonische vervorming: ≤ 0,05% (1 kHz, 1W)
Signaal / ruisverhouding: ≥ 100dB (A-gewogen)
Frequentierespons: 20Hz-20kHz (± 1dB)
Ingangsimpedantie 100kΩ
Uitgangsimpedantie : 8Ω
Voltage: 220V ± 10%
Afmetingen: JA-2 voorversterker: 430 mm × 360 mm × 120 mm (L × B × H)
                      JA-100 eindversterker: 430 mm × 500 mm × 210 mm (L × B × H)
Netto gewicht: 11kg (JA-2 voorversterker) 60kg (JA-100 eindversterker, twee kanalen)
Totaal gewicht: 75kg


Bas Akkerman

Hoi Leon. Ik zie dat je een poll hebt gemaakt. Was dit de bedoeling? En zo ja, uit nieuwsgierigheid, wat was je gedachte erachter? Geen forumregels oid hoor. Het gebeurt alleen nooit, vandaar mijn interesse.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Fritsaudio

Wellicht je verhaal wat beter formuleren en wat betere foto's, dit zal de verkoop bespoedigen.

leon.

Quote from: Bas Akkerman on June 16, 2019, 21:38:20
Hoi Leon. Ik zie dat je een poll hebt gemaakt. Was dit de bedoeling? En zo ja, uit nieuwsgierigheid, wat was je gedachte erachter? Geen forumregels oid hoor. Het gebeurt alleen nooit, vandaar mijn interesse.
Sorry dat was een foutje van me het is gewoon de bedoeling dat ze in de verkoop gaan

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk