Ziggo Mediabox Next met 4K

Started by Charlemagne, April 7, 2019, 14:10:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulkokkie

Quote from: hans. on April 25, 2019, 22:18:39
Bij ziggo krijg je op je mobiel €5,- korting per abbo. En je krijgt ziggo sport,  krijg je die bij kpn ook?
Vertel er dan ook even bij dat je wel een abo bij Vodafone moet hebben om Ziggo Sport en €5 korting te kunnen krijgen.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

HJ

Quote from: paulkokkie on April 26, 2019, 08:15:59
Vertel er dan ook even bij dat je wel een abo bij Vodafone moet hebben om Ziggo Sport en €5 korting te kunnen krijgen.
Dat is bij kpn toch niet anders?


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


HJ

Quote from: D.E. on April 25, 2019, 21:14:46
Ik ben sinds jaar en dag klant bij KPN en maak gebruik van "compleet" wat inhoud dat je internet/tv hebt en een mob. abbo bij hun hebt lopen. Hierdoor dus extra zenders en in totaal 10euro korting op de mob abbo.

Waar ik me echter aan stoor is het feit dat het zenderpakket regelmatig slinkt en dat wat er voor terugkomt niet interessant is voor ons. Daarbij lijkt een prijsverhoging een justificatie te zijn voor het wisselen van het zenderpakket.  :baaa:

Hoewel alles werkt (vinden wij ook erg fijn) vraag ik me af of Ziggo of een andere aanbieder geen beter alternatief zou zijn?

7 jaar terug hebben wij UPC afgesloten wat nooit goed heeft gewerkt en bijzonder trage bediening heeft. Dit lijkt bij de Next niet het geval te zijn... Wat zijn jullie voornaamste redenen te kiezen voor Ziggo danwel de Next boven KPN?
Sorry, Hier reageerde ik op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


H B

#128
Quote from: paulkokkie on April 26, 2019, 08:15:59
Vertel er dan ook even bij dat je wel een abo bij Vodafone moet hebben om Ziggo Sport en €5 korting te kunnen krijgen.
Als je nu een abonnement bij Hollands nieuwe afsluit krijg je ook een gratis pakket van Ziggo weliswaar dan geen 5 euro korting maar de prijsstelling daarvan zit sowiezo al lager dan Vodafone.

HJ

Quote from: H B on April 26, 2019, 08:30:20
Als je nu een abonnement bij Hollands nieuwe afsluit krijg je ook een gratis pakket van Ziggo weliswaar dan geen 5 euro korting maar de prijsstelling daarvan zit sowiezo al lager dan Vodafone.
Zit bij dat pakket de nieuwe next box?
Je betaald sowiso een tientje pm extra voor die box(of de oude horizon) maar aangezien ze geen knappe pakketten meer aanbieden zonder is het eigenlijk geen vergelijk meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


H B

#130
Quote from: hans. on April 26, 2019, 08:37:30
Zit bij dat pakket de nieuwe next box?
Je betaald sowiso een tientje pm extra voor die box(of de oude horizon) maar aangezien ze geen knappe pakketten meer aanbieden zonder is het eigenlijk geen vergelijk meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Mijn reactie ging puur om het gratis pakket dus nee er zit geen Next bij.
En voor de mediabox zit een prijs van 7,55 in je abonnement verwerkt geen tientje

HJ

Quote from: H B on April 26, 2019, 08:46:11
Mijn reactie ging puur om het gratis pakket dus nee er zit geen Next bij.
En voor de mediabox zit een prijs van 7,55 in je abonnement verwerkt geen tientje
Anders stap ik meteen over :-))
Dat tientje mag ik betalen als ik over zou gaan. Zal verschillen per abbo, ding moet betaald worden uiteraard. 
Maar de nextbox ziet er goed uit, veel beter dan elke oudere box.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


H B

Quote from: hans. on April 26, 2019, 09:01:27
Anders stap ik meteen over :-))
Dat tientje mag ik betalen als ik over zou gaan. Zal verschillen per abbo, ding moet betaald worden uiteraard. 
Maar de nextbox ziet er goed uit, veel beter dan elke oudere box.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik moet mijzelf even corrigeren, in januari overgestapt van de Mediabox XL naar een CI+ mijn pakket ging toen van €64,50 naar €59,95 €4,55 minder dus, voor een CI+ met kaart zijn de kosten €2,00 maakt dat er €6,55 voor een Mediabox XL of Next gerekend word als ik nu weer over zou stappen betaal ik wel weer €20,00 activatie kosten.

HJ

Quote from: H B on April 26, 2019, 09:15:35
Ik moet mijzelf even corrigeren, in januari overgestapt van de Mediabox XL naar een CI+ mijn pakket ging toen van €64,50 naar €59,95 €4,55 minder dus, voor een CI+ met kaart zijn de kosten €2,00 maakt dat er €6,55 voor een Mediabox XL of Next gerekend word als ik nu weer over zou stappen betaal ik wel weer €20,00 activatie kosten.
Goeie handel die tv abbo's :-))
Voor die ci+ kaart betaal je €2,- pm huur oid?

Wat zijn voor jou nu precies de voordelen van de next box?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


H B

#134
Ik moet mijzelf even corrigeren, in januari overgestapt van de Mediabox XL naar een CI+ mijn pakket ging toen van €64,50 naar €59,95 €4,55 minder dus, voor een CI+ met kaart zijn de kosten €2,00 maakt dat er €6,55 voor een Mediabox XL of Next gerekend word als ik nu weer over zou stappen betaal ik wel weer €20,00 activatie kosten. En net vorige week een abonnement bij Hollandsnieuwe afgesloten de eerste 3 maand 50% korting en direct na het afsluiten een mail van hun kant dat ik recht heb op een jaar lang een gratis extra TV pakket van Ziggo.

RonG

Iemand hier de Next al icm met een Denon receiver?

turtlespeed

Quote from: turtlespeed on April 25, 2019, 21:57:41
Hallo,

Zojuist besteld en ook een bevestiging gekregen!
Echter krijg ik blijkbaar ook een ander modem?

Is dat echt nodig deze ook te gebruiken, huidige modem is nog prima.

Of werkt de next dan niet?

Inmiddels antwoord via de chat:

Vraag: Okay, de Next werkt dus niet met mijn huidige modem?
Antwoord: Zeker wel, maar de nieuwe modem zend zowel 2.4Ghz als 5Ghz uit en dat is de nieuwe standaard. Een stukje vernieuwing is dit eigenlijk.

Duidelijk!
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

paulkokkie

Quote from: hans. on April 26, 2019, 08:25:16
Dat is bij kpn toch niet anders?
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Geen idee want ik heb geen kpn.Maar het zou me niks verbazen.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

CineSmurf

Quote from: eduard on April 25, 2019, 20:05:16
Morgen krijg ik de next binnen. Het is zeker niet mogelijk om je opnames overtezetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Hoe lang krijg je om je Horizon "leeg te kijken"? Die van mij komt eind volgende week, maar ik loop nog wat afleveringen achter.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

BJF

Quote from: turtlespeed on April 26, 2019, 10:33:23
Inmiddels antwoord via de chat:

Vraag: Okay, de Next werkt dus niet met mijn huidige modem?
Antwoord: Zeker wel, maar de nieuwe modem zend zowel 2.4Ghz als 5Ghz uit en dat is de nieuwe standaard. Een stukje vernieuwing is dit eigenlijk.

Duidelijk!
Mij niet...

Ik heb inmiddels ook de nieuwe Next in huis, plus een nieuw modem. Maar mijn huidige modem (technicolor TC7210) heeft ook al zowel 2.4- als 5 GHz, dus dan gaat bovenstaand antwoord niet meer op. Tenzij ze bij Ziggo vergeten zijn welk modem ik heb en ze er vanuit gaan dat ik nog een oud dingetje heb staan. Raarrr
NAD M10 V2
Elac FS247

Bama

Heb hem vandaag ook binnen gekregen en werkt top. Erg grappig dat voice command.

turtlespeed

Quote from: BJF on April 26, 2019, 22:01:09
Mij niet...

Ik heb inmiddels ook de nieuwe Next in huis, plus een nieuw modem. Maar mijn huidige modem (technicolor TC7210) heeft ook al zowel 2.4- als 5 GHz, dus dan gaat bovenstaand antwoord niet meer op. Tenzij ze bij Ziggo vergeten zijn welk modem ik heb en ze er vanuit gaan dat ik nog een oud dingetje heb staan. Raarrr

Ha, inderdaad, ik heb de Cisco 3925 en deze heeft ook al 2.4- als 5 GHz...

Heb je de next overigens gecombineerd met het nieuwe modem of gebruik je je huidige modem nog?
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

BJF

#142
Ik heb ze nog in de doos, te druk met oppassen op de kleinkinderen deze dagen  ;)
Ik zal Ziggo ook eens bellen waarom ik een nieuw modem heb gekregen.
NAD M10 V2
Elac FS247

devil

De witte modems van ziggo zijn beter dan de technicolor en de antieke Cisco
Stereo: Marantz PM11S3 || Audio Note Edma dac ||
HT: Denon 7200AW Auro 3D || Oppo 203 ||
Media box next || humax 5200 ||Pioneer Kuro 600M || Speakers:F Phonar Veritas P10 Edma|| R Phonar P5,5 Edma||C TMA || A Cabasse ||

HJ

Hebben jullie een gecombineerde modem/router?

Ik heb nog een losse Ubee router.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


turtlespeed

Quote from: devil on April 27, 2019, 08:29:34
De witte modems van ziggo zijn beter dan de technicolor en de antieke Cisco

Okay, waar moet ik dan aan denken? Wat is er dan beter?
Op dit moment heb ik eigenlijk 0 problemen met de Cisco.....
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

stevefilmfreak54

Gistermiddag, de NEXT binnengekregen plus jahoor, een nieuwe modem, had de Technicolor maar nu de witte, NEXT maakte verbinding met de Technicolor zonder probleem, heeft trouwens ook 2,4 en 5 Ghz, heb ze toch om gegooid, zal van de week vragen aan Ziggo waarom dat is, ben benieuwd als het iets te maken heeft met de NEXT.

Iemand hier met Logitech Ultimate of zoiets? Wil weten hoe ik de NEXT in mijnHarmony krijgt, terwijl die nieuwe A/B is ook niet verkeerd, zal zonder zijn van mijn Harmony, toch.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Witalik

Toch maar weer eens contact opnemen met Ziggo...
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

eduard

Ik heb  er ook een nieuwe modem bij ontvangen. Denk dat ik die voorlopig in de doos laat zitten. Ik heb geen problemen met de huidige modem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


AudioEnZo

Quote from: stevefilmfreak54 on April 27, 2019, 10:00:15
Iemand hier met Logitech Ultimate of zoiets? Wil weten hoe ik de NEXT in mijnHarmony krijgt, terwijl die nieuwe A/B is ook niet verkeerd, zal zonder zijn van mijn Harmony, toch.
Ik heb een Logitech Ultimate Elite, maar de Next niet toegevoegd. De Next staat hier in een kastje en de Next AB werkt onder andere via RF en doet het werkelijk uitstekend, ook vwb de stembediening.
Met één druk op de knop wordt zowel de Next als ook de TV aan of uitgezet.

Er staat intussen al het een en ander op het wijde net, onder andere HIER