Ziggo Mediabox Next met 4K

Started by Charlemagne, April 7, 2019, 14:10:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Ik zou ff bellen en de afdeling opzeggen kiezen.

BJF

Ik kreeg diezelfde 'aanbieding', maar betaalde dat ook al. Daarom de nieuwe box (+ modem) wél besteld.
NAD M10 V2
Elac FS247

pameijer

Quote from: RonG on April 24, 2019, 11:57:55
Ik zou ff bellen en de afdeling opzeggen kiezen.
Bellen ga ik zeker. Ben al heel erg lang een trouwe klant maar ze zijn de laatste tijd inderdaad druk bezig om dat te verpesten. Het is dat hun product gewoon erg goed is imho....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

stevefilmfreak54

Jaaaaaaa, email ontvangen ik kan op zeer korte termijn de Next krijgen, en ik had al Ziggo complete dus de Next komt zeer binnenkort deze kant uit (29/04) ;D ;D
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

modde239

Quote from: stevefilmfreak54 on April 24, 2019, 13:18:07
Jaaaaaaa, email ontvangen ik kan op zeer korte termijn de Next krijgen, en ik had al Ziggo complete dus de Next komt zeer binnenkort deze kant uit (29/04) ;D ;D

Hier op 30/04  ;D

RonG

Ik heb altijd via een CI kaart gewerkt in de tv en de Humax enkel als video recorder gebruikt.
Ik heb totaal geen spijt dat ik die Next nu heb. Had vorheen geen replay tv maar we vinden het toch verrekte handig :).

Remi

26/4 hier,

Ben benieuwd. Hoor tot nu toe alleen maar positieve dingen over de Next box.
Met de Horizon niks dan drama geweest, ding in de kast gegooit en afgelopen jaar gekeken via Chromecast en Ziggo Go.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

NewHT

Quote from: stevefilmfreak54 on April 24, 2019, 13:18:07
Jaaaaaaa, email ontvangen ik kan op zeer korte termijn de Next krijgen, en ik had al Ziggo complete dus de Next komt zeer binnenkort deze kant uit (29/04) ;D ;D
Hier ook de uitnodiging ontvangen!

paulkokkie

Quote from: RonG on April 24, 2019, 13:45:24
Ik heb altijd via een CI kaart gewerkt in de tv en de Humax enkel als video recorder gebruikt.
Ik heb totaal geen spijt dat ik die Next nu heb. Had voorheen geen replay tv maar we vinden het toch verrekte handig :).
Heb je de aanbieding van Ziggo gekregen of heb je zelf contact met ze opgenomen?
Misschien wil ik die Next ook wel ipv de CI+ module.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

RonG

Quote from: paulkokkie on April 24, 2019, 14:52:15
Heb je de aanbieding van Ziggo gekregen of heb je zelf contact met ze opgenomen?
Misschien wil ik die Next ook wel ipv de CI+ module.

Ik had opeens die e-mail binnen, nergens om gevraagd en twee dagen later de Next in huis.

AudioEnZo

Hier wordt ie morgen bezorgd, eindelijk het einde voor die horror met de Horizon Mediabox :)

Charlemagne

De "Soft Launch" lijkt wel in een versnelling te geraken. We verwachten nu wel reviews, zodra ze in gebruik zijn genomen....
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

eduard

Heb de mail ook ontvangen. Gaat me 1 euro per maand extra kosten. Al zei ziggo aan de telefoon dat het niks extra kosten. Maar mij abonnement kost nu toch echt 1 euro meer. Ik ga ze er wel over bellen als ik de box heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


HJ

Quote from: pameijer on April 24, 2019, 10:09:31
Nou, dit is lekker zeg  >:( ! Ik krijg net ook een "aanbieding" van Ziggo voor de Next. Voorwaarde: ik moet een nieuw pakket bestellen en mijn oude kortingen vervallen! Ik heb een bestaand pakket bij Ziggo, ben daar tevreden over en heb een mooie Black Friday korting bedongen vorig jaar die veel scheelt per maand. Zo voelt het een beetje als een sigaar uit eigen doos, want ik ga per maand dus zo'n €35 meer betalen voor hetzelfde pakket...
Ik heb nog een heeeel oud abbo, zonder decoder en Ik gebruik een CI+card.
In het verleden heb ik gebeld om een horizon box te krijgen, dat kan maar dan moet ik een ander abbo nemen welke €10 meer gaat kosten.
Dat heb ik nooit gedaan en wil ik nu zo'n nextbox dan zal ik minimaal €10p/m meer gaan betalen denk ik.

Persoonlijk zie ik behalve het terug kijken de voordelen van deze box niet echt.
Ik heb een samsung tv, de ab hiervan is echt de beste ooit en super snel.
Nadeel van CI+ is dat on demand traag is maar daarom gebruik ik netflix.

Btw, (ik weet het niet 100% zeker) je kunt via een truukje toch terug kijken op een smart tv.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


advr

ook maar gevraagd om op de lijst gezet te worden :-)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Remi

#115
Via deze link kan je ook een verzoek doen voor de nieuwe Next box.

https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand/

nvm, ik zie dat deze link al eerder voorbij is gekomen  :-X
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

AudioEnZo

Net de Next uitgepakt en geïnstalleerd, was een eitje en in 3 minuten klaar. Qua bediening is het meteen al 40000% beter, wat een verademing zeg  :clapping:
De stemcommando's gaan ook erg goed en vlot!

Remi

Vandaag ook de Next ontvangen en gelijk geinstalleerd.
Wat een fijn apparaat zeg. Vooral de snelheid hoe je overal doorheen kan navigeren valt in positieve zin op.
Zelfs met behulp van stem commando's reageert het apparaat gelijk, zonder vertraging.
Netflix werkt ook weer! (Kinderen blij)

Na alles succesvol aangesloten te hebben zit ik alleen met de vraag:

"WAAROM heeft Ziggo z'n klanten ZOLANG laten TOBBEN met die Horizon box?!?!"
Monteurs konden er ook niks aan doen. Dat ding kwam al stuk uit de fabriek!

Ik kan me goed voorstellen dat de klant tevredenheid nu een stuk omhoog gaat voor Ziggo.
Alle issues die ik had zijn in ieder geval hiermee opgelost.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

eduard

Morgen krijg ik de next binnen. Het is zeker niet mogelijk om je opnames overtezetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


advr

#119
Ik heb ook nog twee van die kleine boxen en die zijn er nog niet icm de Next. Het wordt dus wachten tot die er zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

royal d

Ik ben sinds jaar en dag klant bij KPN en maak gebruik van "compleet" wat inhoud dat je internet/tv hebt en een mob. abbo bij hun hebt lopen. Hierdoor dus extra zenders en in totaal 10euro korting op de mob abbo.

Waar ik me echter aan stoor is het feit dat het zenderpakket regelmatig slinkt en dat wat er voor terugkomt niet interessant is voor ons. Daarbij lijkt een prijsverhoging een justificatie te zijn voor het wisselen van het zenderpakket.  :baaa:

Hoewel alles werkt (vinden wij ook erg fijn) vraag ik me af of Ziggo of een andere aanbieder geen beter alternatief zou zijn?

7 jaar terug hebben wij UPC afgesloten wat nooit goed heeft gewerkt en bijzonder trage bediening heeft. Dit lijkt bij de Next niet het geval te zijn... Wat zijn jullie voornaamste redenen te kiezen voor Ziggo danwel de Next boven KPN?

eduard

Ook bij ziggo verdwijnen wel eens zenders. Mijn keuze voor Ziggo is omdat ik hier geen glas van kpn  kan afnemen. Waardoor ik beperkt ben in het aantal decoders met kpn. Op dit moment kan ziggo me meer bandbreedte leveren. Wanneer glas beschikbaar komt dan zou ik waarschijnlijk weer over gaan naar kpn.

turtlespeed

#122
Hallo,

Zojuist besteld en ook een bevestiging gekregen!
Echter krijg ik blijkbaar ook een ander modem?

Is dat echt nodig deze ook te gebruiken, huidige modem is nog prima.

Of werkt de next dan niet?
MARILLION, The best-kept secret in the music industry !

Multimediaknaller

#123
Quote from: advr on April 24, 2019, 21:22:06
ook maar gevraagd om op de lijst gezet te worden :-)
Ik sta al maanden op een 'lijst' en heb mezelf (toen) opgegeven als tester. Na een belletje vertelde een kind mij dat ik maar op een e-mail moet wachten en dan zou het allemaal goed komen....  :lookaround:

HJ

Bij ziggo krijg je op je mobiel €5,- korting per abbo. En je krijgt ziggo sport,  krijg je die bij kpn ook?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk