Paar kabels

Started by darkrunner, March 24, 2019, 09:41:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

Hoi

Deze week men nieuwe Missions LX afhalen en alles opstellen

Heb wat nieuwe kabels nodig en dacht aan volgende

Luidspreker:
-Teufel Luidsprekerkabel 2.5mm² (30m)
€1.66 is een nette prijs voor Ofc/meter

Subwoofer:
-in-akustik Star II AUDIO Y Sub 5M
Ga je veel verschil merken tussen 3 en 5 M, lijtk me niet dat je daar veel verlies gaat op hebben?


Hdmi:
-Hdmi Roline 2.1 1m

Dacht eerst aan een Ru connected, Hivilux (wat me dezelfde kabel als Ru connected lijkt) , Audioquest pearl, heb nu 1 in-akustik gemaakt speciaal voor Tones.be (Pc winkel) maar begint vanaf 1.5m heb kabels van 1M nodig die In-akustik ook wel heeft, maar zo een Roline Hdmi ziet er toch ook niet verkeerd uit lijkt me en de prijs is leuk.

enige bedenkingen.

Xander32

#1
De Teufel kabel is prima, je gaat geen verschil merken in geluid tussen een subkabel van 3 of 5 meter en van de genoemde hdmi kabels ken ik enkel de merke AQ en RU Connected. Zelf heb ik van die laatste twee kabels en die doen wat ze doen moeten. Bij goedkopere no-name hdmi kabels welke ik voorheen heb uitgeprobeerd, was de verbinding vaak brak. Slecht of geen beeld/geluid.

Quote from: darkrunner on March 24, 2019, 09:41:21
Hoi

Deze week men nieuwe Missions LX afhalen en alles opstellen

Heb wat nieuwe kabels nodig en dacht aan volgende

Luidspreker:
-Teufel Luidsprekerkabel 2.5mm² (30m)
€1.66 is een nette prijs voor Ofc/meter

Subwoofer:
-in-akustik Star II AUDIO Y Sub 5M
Ga je veel verschil merken tussen 3 en 5 M, lijtk me niet dat je daar veel verlies gaat op hebben?


Hdmi:
-Hdmi Roline 2.1 1m

Dacht eerst aan een Ru connected, Hivilux (wat me dezelfde kabel als Ru connected lijkt) , Audioquest pearl, heb nu 1 in-akustik gemaakt speciaal voor Tones.be (Pc winkel) maar begint vanaf 1.5m heb kabels van 1M nodig die In-akustik ook wel heeft, maar zo een Roline Hdmi ziet er toch ook niet verkeerd uit lijkt me en de prijs is leuk.

enige bedenkingen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

darkrunner

#2
Thx

Hdmi gaat dan de Ru connected V2 worden.

Vanaf welke lengtes ga je met Hdmi eigenlijk verschil in beeld/geluid beginnen merken?