Aankoop vraag over AudioQuest SLIP-DB 14/2 of 14/4

Started by RonK., January 17, 2019, 15:43:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonK.

De AudioQuest SLIP serie wordt hier en daar als een zeer goede kabel bejubeld alleen op de Audioquest site wordt aangegeven dat de kabel voor inbouw of "getrokken" in een buis bedoeld is. 

Mijn vraag is kan deze kabel ook als gewone speakerkabel gebruikt worden ? ofwel gewoon vrij op een houtenvloer, is de kabel daar ook geschikt voor m.b.t. de buitenmantel / afscherming ed.


Ik heb een 7 meter en 5.5 meter lengte nodig is dan de 2x 2mm kwadraat al voldoende of kunnen we beter voor de 4x2 variant gaan.


Canare of Belden speakerkabels zijn mogelijk ook goede alternatieven ?


N1v3K

Kunnen prima gebruikt worden als reguliere luidsprekerkabel. Ik heb de 14/4 voorzien van pluggen en een mantel.


mijkie

Ik heb m in mijn auto liggen, gaat prima [emoji1]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Willi@m

Quote from: N1v3K on January 17, 2019, 16:01:13
Kunnen prima gebruikt worden als reguliere luidsprekerkabel. Ik heb de 14/4 voorzien van pluggen en een mantel.



Ziet er wel heel mooi uit! Heeft dit ook een reden? Mvg
Hegel H80
Kef Ls50 + Norstone Stylum 2
Cambridge Audio Cxn V2
Rotel Cd14

Xander32

Ja zeker; het ziet er heel mooi uit  :).

Quote from: Willi@m on January 18, 2019, 21:05:27
Ziet er wel heel mooi uit! Heeft dit ook een reden? Mvg
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

N1v3K

Precies. Ligt hier in de woonkamer, dus ik kijk er tegenaan ;)

RonK.

Het maakt het wel helemaal af ,.....  O0


Is de kabel erg stug, tussen de versteker en de muur zit bij mij geen onbeberkte ruimte,



blue-eyes

De kabel is niet overdreven stug, maar de materialen zijn ook niet extreem zacht. Prima in een bocht te leggen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey