Welke (SA) CD speler?

Started by Willi@m, December 23, 2018, 18:56:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

xlr8

Quote from: Matthijs1973 on December 24, 2018, 19:49:44
niets  ;) is een reden dat ik nu met de CXU speel. Maar idd, als je een SA / CD speler zoekt dan lukt dat niet met de CXC

Dat dus, daar de TS vraagt "welke (SA) CD speler"  :) 

Willi@m

Ja het zou leuk zijn om daar mee te experimenteren maar het is geen must. Als ik echt een goeie cd speler vind dan is dat ook prima. De verschillen zullen minimaal zijn en het aanbod is schaars en duur...
Hegel H80
Kef Ls50 + Norstone Stylum 2
Cambridge Audio Cxn V2
Rotel Cd14

Sirius666

#27
Quote from: Willi@m on December 24, 2018, 20:24:02
Ja het zou leuk zijn om daar mee te experimenteren maar het is geen must. Als ik echt een goeie cd speler vind dan is dat ook prima. De verschillen zullen minimaal zijn en het aanbod is schaars en duur...

Waar wil je mee experimenteren dan? Je hebt dus helemaal geen sacd's thuis liggen? Dan is de zoektocht niet zo lastig. Aanbod zat op Marktplaats mbt (oudere) cd spelers.

frits marantz

Quote from: Bas Akkerman on December 24, 2018, 16:58:29
Dat is ook helemaal prima. Er waren ook wat forumleden die hier iets in dit topic wilde verkopen. Dat is niet de bedoeling, een PM is prima, en ik wilde even checken of TS de forumregels kende.

De link naar MP die ik gaf aan de TS voor de Denon 1500ae SACD is geen speler van mij en die van mij is niet te koop.

Siddartha

Die denon lijkt me echt een prima speler! Heb zelf een tijd geleden een markante sa7003 gehad, ook een Erg goede speler die ook binnen je budget moet passen tweedehands.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

DB628

Met mijn opmerking wilde ik o.a. alleen aangeven dat ik verbaasd ben dat de TS en goede CD speler zoekt maar er totaal niet voor open stond dat wellicht een DVD SACD speler wellicht 2de hands weleens veel beter kan zijn. Maar hé als hij dat niet wil trek ik mijn handen er van af, maar dan snap ik alleen niet wat hij wil. Dus..... (snap alleen niet waarom mijn bijdrage wordt verwijderd, dit is dan gewoon censuur en als dit forum daar voor kiest. So be it, ik weet genoeg!

denoontje

Quote from: Willi@m on December 23, 2018, 18:56:01
Hallo. Aangezien Spotify mij niet altijd de kwaliteit geeft die ik wil denk ik weer aan een goede cd speler (of sacd). Tidal is ook een optie maar dat vind ik dan net iets te duur. Dus Spotify voor dagelijks gebruik en dan de favo's op cd. Ik heb me er al een beetje in verdiept en uitgekomen op Arcam, Marantz of Denon. Iemand nog tips of aanvullingen op mijn verhaal? Mvg, William. Ps niet heel onbelangrijk,  budget onder de €500. Mag ook gebruikt.

Geen sacd mar als dat geen bezwaar is kun je ook kijken naar een primare cd21 of nog beter een cd21...ook erg mooi.
Vond ik beter als Arcam destijds, ook geweldige bouwkwaliteit en looks.
https://link.marktplaats.nl/m1357231418 onder de 500 euro.


Sirius666

Quote from: DB628 on December 24, 2018, 23:50:08
Met mijn opmerking wilde ik o.a. alleen aangeven dat ik verbaasd ben dat de TS en goede CD speler zoekt maar er totaal niet voor open stond dat wellicht een DVD SACD speler wellicht 2de hands weleens veel beter kan zijn. Maar hé als hij dat niet wil trek ik mijn handen er van af, maar dan snap ik alleen niet wat hij wil. Dus..... (snap alleen niet waarom mijn bijdrage wordt verwijderd, dit is dan gewoon censuur en als dit forum daar voor kiest. So be it, ik weet genoeg!

Quote from: Willi@m on December 23, 2018, 20:46:39
Bedankt maar ik zoek echt alleen een cd speler en geen combi met dvd. Lees daar soms wat mindere verhalen over.

Ik zie hier geen reden in om een post te (laten) verwijderen dus ben nu wel benieuwd hoe dat kan zijn gebeurd.....

frits marantz

Quote from: Willi@m on December 23, 2018, 20:46:39
Bedankt maar ik zoek echt alleen een cd speler en geen combi met dvd. Lees daar soms wat mindere verhalen over.

In de set beneden heb ik een Denon dbt-3313ud speler staan om gebruik te combineren voor TV en de stereo. Ik wilde een goede combi om extra apparaten te voorkomen. Goede speler die net zo goed klinkt als mijn 1500ae in de set boven.

Heb even een review voor je opgezocht: https://www.avforums.com/review/denon-dbt-3313-universal-blu-ray-player-review.559

Bas Akkerman

#34
Quote from: DB628 on December 24, 2018, 23:50:08
Met mijn opmerking wilde ik o.a. alleen aangeven dat ik verbaasd ben dat de TS en goede CD speler zoekt maar er totaal niet voor open stond dat wellicht een DVD SACD speler wellicht 2de hands weleens veel beter kan zijn. Maar hé als hij dat niet wil trek ik mijn handen er van af, maar dan snap ik alleen niet wat hij wil. Dus..... (snap alleen niet waarom mijn bijdrage wordt verwijderd, dit is dan gewoon censuur en als dit forum daar voor kiest. So be it, ik weet genoeg!
Je bood je speler aan. Om te voorkomen dat dit een verkooptopic buiten de markt wordt, heb ik je bericht verwijderd.
Topics als deze worden nog wel eens gemaakt door forumleden die nog niet in de markt kunnen posten. Vandaar even mijn redigeren. Niets meer.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Zucht, het is een adviestopics, geen verkooptopic. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten