i2Paq's set - Introducing i2Paq en de ongoing wisseling van de wacht!

Started by i2Paq, October 19, 2018, 14:47:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ralf67

Lekker dooie kast en een hoog rendement.

Monacor 16kep units f zoiets.
Was vroeger veel te doen over op hear.nl

i2Paq

Quote from: Ralf67 on April 10, 2019, 16:20:19
Lekker dooie kast en een hoog rendement.

Monacor 16kep units f zoiets.
Was vroeger veel te doen over op hear.nl

Ik hoorde ze eens bij een kennis en was meteen verkocht, elke keer weer als ik ze bij hem hoorde.  :wub:

Dacht toen dat ze onbetaalbaar waren en dus nooit verder gevraagd / gekeken.

Toen ik dat wel deed was de bouwer niet meer onder ons.

Long shot dmv. een oproepje op MP resulteerde nog in de zelfde dag in een reactie van iemand die weer door iemand anders op mijn advertentie gewezen was.

Ik zou wel willen weten welke drivers er gebruikt zijn, kan ik op zoek naar wat spare onderdelen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Ralf67


i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Ralf67


i2Paq

Quote from: Ralf67 on April 10, 2019, 16:48:11
Conrad heeft ze ook geloof ik

Ik heb al wat gevonden, evenals welke dome tweeters er gebruikt zijn: dt-254.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

i2Paq

Quote from: Peerless Monster on April 10, 2019, 17:13:37
Kijk aan! De droom werkelijkheid. Gaaf man.

Ja, en ineens is er die rust en dat is echt een heel rare gewaarwording.

Gingen de Tannoy nooit meer weg maar was er altijd die onrust van "misschien toch iets anders". Nu: klaar.

Wil iig. nog wel de UL40-S2 proberen aan de Linn, maar die Linn klinkt nu echt ongekend.

En dan heb ik de luidsprekers eigenlijk zo maar neergezet.


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

naish123


Alex Groningen


Leeuwarden

Leuk, speakers van Klaas Feenstra alias Spido. Ben wel eens bij hem op bezoek geweest met mijn zelfbouw Pass Aleph 5 eindtrappen. Was erg leuk en de diverse speakers die ik heb mogen beluisteren klonken inderdaad prima!

naish123


Xander32

Gefeliciteerd 👍🏻, heel veel luisterplezier 🎶. Wel jammer dat je de Berkeleys weg doet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

i2Paq

Quote from: Xander32 on April 10, 2019, 19:44:21
Gefeliciteerd 👍🏻, heel veel luisterplezier 🎶. Wel jammer dat je de Berkeleys weg doet.

Bedankt!

Helaas, je kunt niet alles bewaren en er staat ook nog een set B&W DM70 die ik nog moet opbouwen  ::)

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Ik speel nu een week met de Perfect Performer SoundStone 2x 16.5 en ik ben zo enorm in mijn nopjes!  :pompom:

Waar de Tannoy Berkeley aan mijn Linn nogal (te) warm klonken en ik er daarom een Klasse D ev. achter de Linn had zo "Perfect" klinken deze SoundStone's rechtstreeks aan de Linn.

Het geeft bijna een gevoel alsof ik naar buizen luister.

Hoe ik daar bij kom? Omdat die keren dat ik deze SoundStone's hoorde het elke keer aan een UL40-S2 (Menno van der Veen) was.
En de weergave zoals het nu is heb ik al die tijd voor ogen (Lees: oren) gehad.  :worship:

De Klasse D met Wappers gaan deze week op bezoek bij een ander forumlid en mocht dat bevallen dan zijn ze weg.

De Tannoy hebben de interesse van een forumlid op een buurtforum en misschien zijn die ook zo weer onder de pannen.

Misschien dat ik nog de overstap maak naar een Akurate DSM, maar dat is eerder om iets te wensen te hebben dan een must  :angel:

* schaamteloze copy/paste uit het Linn topic

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Leeuwarden

Leuk hoor, die ontwerpjes van Klaas F. zijn door een aantal leiden toch behoorlijk verguisd. Wat ik van hem heb gehoord vond ik zeer muzikaal kinken en dat is toch waar het om gaat...

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70